"mana si sial Gemini?" Soal Mark yang tiba tiba muncul di pusat Casino milik Gemini itu bersama beberapa orangnya.
"Maaf tapi Tuan Gemini dengan Fourth tak ada. Dia ada di Los Angeles sekarang." Kata Prom kepada Mark.
"Fuck" kata Mark dan memandang Prom dari atas dan bawah. Tiba tiba Mark mengacukan pistolnya tepat ke Arah prom.
Nasibnya juga tidak baik kerana Prom juga mengacukan pistol ke arahnya. Begitu juga orang orang mereka yang saling mengacukan pistol.
"Laju jugak kau. Aku nak Fourth" kata Mark yang tersenyum.
"Maaf la tapi saya rasa mungkin tuan Gemini tak suka kalau dia dengar ni tapi tak apa saya akan rahsiakan" kata Prom pula yang juga turut tersenyum sinis.
"Tak pe , kau bagitau je sial tu. Lagi satu , kalau dia tak bagi aku Fourth. Lepas ni dia mungkin akan rindu anjing yang paling setia dia ni" kata Mark lalu keluar dari situ.
Prom hanya memandang mereka dengan pandangan yang tajam.
-----------------------------------------------------------
"Kau bagitau dia ke aku ada sini?" Soal Gemini kepada Prom selepas menelefonnya dan memberitahu apa yang berlaku di semalam hari.
"Saya minta maaf" kata Prom.
"Takpe takpe. Anyway aku fly petang ni. Nanti sampai sana aku call kau datang ambik kitaorang kat airport" kata Gemini kepada Prom lalu mematikan panggilan.
"Asal?" Soal Fourth yang baru saja selesai mandi.
"Ada Tuan datang nak ambil anjing dia balik" kata Gemini sambil menghisap rokok.
"Balik ni aku nak settlekan Mark" kata Fourth lagi.
"Kau sabar jap. Ada banyak lagi benda yang kita kena buat, kau tak rasa macam awal sangat ke nak jatuhkan dia?" Kata Gemini yang sedang mendekati dirinya dengan Fourth. Gemini masih lagi berjalan ke arah Fourth sehinggalah Fourth tersandar ke dinding.
Kini wajah mereka sangat dekat. Gemini yang tersenyum itu memeluk pinggang Fourth dan merapatkan kan lagi badan mereka.
Gemini mendekatkan bibirnya ke arah bibir Fourth. Fourth mengalih wajahnya ke arah tepi sebelum bibir mereka berdua hampir bertemu.
"Aku tak suka cium dengan orang yang baru habis isap rokok. Cuba lagi lepas ni " kata Fourth dan menolak Gemini. Gemini hanya tersenyum.
-----------------------------------------------------------
"Kau dah jumpa Grissy?" Soal Prom kepada Fourth selepas sampainya mereka di rumah.
"Sial tu? Dah." Jawapan Fourth itu membuatkan Prom ketawa tanpa henti.
Sejujurnya Prom juga tidak menyukai perangai yang menjengkelkan Grissy itu. Bukan mereka saja malah Gemini juga turut tidak selesa bila bersamanya.
YOU ARE READING
TRAPS - WHO IS THE WINNER
Acción"Aku bayar kau lebih mahal . Jadi budak aku" tawar Gemini. Fourth hanya terdiam dan mula melangkah keluar dari bilik itu. Perebutan harta dan kuasa antara yang terkuat. Siapakah yang akan mendapat tempat itu.