Salakmıyım Ben

535 26 7
                                    

Mecburen kabul ettiğim şeyi ve neyin içine düşeceğimi bilmediğim şeyleri unutup mutfağa doğru ilerledim. Kaç gündür doğru düzgün bir şey yememiştim zaten mutfağa girdiğim andan itibaren aşık olmuştum yemek masasına hemen bir sandalye çektim ve oturdum.

Sonunda elif abla ve babam masaya gelince yemeğim ile bakışmayı bırakıp yemeye başladım. Nefessiz kalıp boğulana kadar yemek yemek istiyordum yemek yemek ne kadar güzel bir şey allahım. Dediğimi yaptım ve boğulana kadar yemek yedim. Sonunda sofradan doyarak kalktığım için çok mutluyum.

Sofradan kalkarken babamdan izin istedim ve odama geçtim.
Sıcak yatağım ile uzun süre kesiştikten sonra konuştum seni çok özledim canım yatağım ne olur bir daha bırakma beni olur mu bende seni asla bırakmayacağım seni seviyorum.

Konuşmam bitince kendimi yatağıma bıraktım yorganımı kafama çektim telefonumdan bir müzik açtım kulaklığımı da taktım sonsuza kadar yatağımda böyle kalabilirdim lütfen sabah olmasın lütfen.
Bu kış gününde sıcak yatağını bırakıp kim kalkmak ister ki bir mucize olsa da sonsuza kadar yatağım ve ben mutlu mesut yaşasak.

Bir mucize olmamıştı.
Sabahın köründe bu bağırış sesi de ne ya gözlerimi babamın bağırış sesi ile açtım.
Yatağımdan hemen kalktım odamdan çıkıp çıkmamak arasında kaldım ama en sonunda dayanamayıp çıktım.

Babam telefon ile  konuşuyordu konuşması bitince yanına doğru yaklaştım ona yaklaşınca yüzündeki korkuyu daha çok hissettim çocukluğumdan beri beni korkudan titreten bu adamın yüzünde gördüğüm korku beni içten içe mutlu etmişti. Ama  mutluluğum çok uzun sürmedi çünkü yüzündeki korkunun sebebi her ne ise bu sebebi yok etmek için beni kullanacaktı. Ne kadar istemesem de istemediğim bilmediğim olayların içine düşmüştüm. 

-Selim uyandın mı?

Sessizce kafa salladım.

-Bugün bu işi haletmen lazım oğlum yoksa  beni yaşatmayacaklar.

- Kim ki onlar baba neden böyle bir şey istiyorlar

Sorduğum şeyle bana kızmayıp sakin şekilde cevap vermeye  açıklama yapmaya başladığında  buna çok şaşırsamda tepki vermedim.

-Uzun zamandır alkol kullanıyordum biliyorsun zaten ama artık alkol beni kesmemeye başladı sadece alkol kullanmak bana yetmiyordu.
Yeni şeyler denemek istedim ağır maddeler kullanmaya başladım ve bu da beni tüketmeye başladı param bitti elif ablan ile ayrılma noktasına kadar geldik ama ben hala durmadım duramadım sonunda elif ablan beni terk etmişti.

Elif gidince  daha da çok kullanmaya başladım param bittiği halde kullanmayı denedim hiç bırakamadım borç yaptım yeri geldi başka şekillerde aldım kullandım ama en büyük aşkım elifim beni terk edince onsuz kalınca çok korktum beni bu yoldan sadece elifim döndürebilirdi ve yaptı da beni kurtardı.
Ama adamlar para istemeye başladı borcun var dediler bir süreye kadar belli miktarda para verdim ama daha fazlasını istediler faizlendi dediler paramın kalmadığını anlayınca da bana böyle bir teklifle geldiler sadece bir paket selim sadece bir paket götüreceksin ve benim hayatımı kurtaracaksın bir daha onlar ile işim olmayacak söz veriyorum seninde olmayacak.

Bu anlattıkları beni ne kadar çok üzse de bana çektirdiği acıları yaşattığı kabusları hiç unutmadım. Bu adam için kendimi tehlikeye atacak kadar salak değildim. Sessiz kalıp koltuğa oturdum sadece.
Bana doğru yaklaşıp yüzüme baktı

- Elif ablan hamile... Sevdiğim kadından bir çocuğum olacak selim bu hayatımda ki son şansım biliyorum sana hiç iyi baba olamadım ama ben düzelicem artık kendimi düzeltmem iyi baba olabilmem için de bu işten kurtulmam lazım. Ne olur yalvarıyorum sana bana yardım et.  Sadece bir kerelik bir iş olacak

- Sen neden yapmıyorsun?

- Paketi götüreceğin yer gençlerin olduğu bir yer çok dikkat çekmeyecek bir insan lazım o da sensin selim ben yaşlandım artık dikkat çekerim.

Biraz düşünsem de kabul etmek istemeyerek salak olduğumu kabul ettim.

-  Tamam kabul ediyorum ama sadece bir kerelik bir iş olacak  başka bir işe karışmam.

Yaa umarım beğenirsiniz elimden geldiğince düzgün ve hatasız yazmaya çalışıyorum. Yazım yanlışı yaparsam görmezden gelin lütfen.
Umarım yazdıklarımı fark eder okur seversiniz
Kocaman öptüm 😘 😘 😘



ARTIK YALNIZ DEĞİLİM (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin