5.bölüm

383 20 8
                                    

Birbirine giren karışık sesler ile gözlerimi açmaya çalıştım etraf neden bulanık neredeyiz bu evrenin parlaklığını kim kıstı ya.

- Abi uyanıyor galiba

- Uyansın artık kaç saat oldu lan buraya geleli bir türlü gelemedi kendine.

Duyduğum ses tanıdık gelmeye başladı sanki ben bu sesi duydum ya daha önce, gözlerimi açtım etrafımı kontrol etmeye başladım sağımda ki koltukta eli bağlı uyuyan genç adama baktım onu tanımıyorum kimdi ki acaba onu neden kaçırmışlar. Tekrar bana tanıdık gelen sesi duymaya başladım.

-Selim iyi misin lan kendine geldin mi?

Duyduğum sese doğru döndüm gördüğüm yüz ile irkildim

-Emree senin ne işin var burada...
neredeyim ben ne oldu bana semih abi nerede babam nerede ona haber verdiniz mi polisler nereye gitti beni nereye getirdiniz mahmut abi nerede semih abiye ne yaptınız öldürdünüz mü yoksa onu, farklı şehire mi getirdiniz oha yoksa başka bir ülkeye mi kaçırdınız beni. Koltukta uyuyan adam kim?

-Lan yeter sus artık sus uyanır uyanmaz başladın papağan gibi konuşmaya. Ayrıca sen bana emre mi dedin az önce

- Eve... yoo emre abi dedim kulaklarında sorun var galiba sen bir doktora görün bence bu yaştan sonra ihmal etmemek lazım. Sağlık çok önemli

-Selimcim eğer benim sağlığım ile ilgilendiğin kadar kendi sağlığın ile de ilgileniyorsan çeneni tutarsın yoksa yeni ayılmışken geri bayılmak zorunda kalacaksın.

-Tamam tamam be ne dedik sanki...
Şeyy semih abi mi getirdi beni buraya babamda mı burada

-Allahım kafayı yiyeceğim artık sus oğlum lan sus artık lan sus

- Uvv bu ne sinir tamam ya sustum gelme be üzerime katil.

-Mehmet sen şuna olanları anlat merakını gider sustur şunu. Biri bitiyor biri başlıyor beynim ses kaldırmıyor artık.

Bana yaklaşan Mehmet abiye masum yüz ifadem ile baktım ve sessizce dinlemeye başladım.

- Tek seferde anlatıyorum çocuk beni iyi dinle

Bir sana güvendik iş verdik sen de bu şansını Mahmut abiyi satıp polise ihbar ederek mahvettin. Polise gitmek ile hayatının hatasını yaptın.
Mahmut abiyi çok hafife almışsın sence bu kadar büyük bir işi yürüten adamın karakolda da adamı yok mudur. Bence vardır senin güvendiğin semih abin de bizimle birlikte çalışıyor. Ve bir kaç adamı daha.

-Hayy Şansımı seveyim ben ya

- Allahtan semih abi malların birazını kurtarmış bu senin biraz daha nefes alabilmen için çok iyi olmuş.
Eğer malların tümü gitseydi seni buraya getirmeden öldürtürdü semih abiye.

- Eee bana ne olacak şimdi ne yapacaklar

-Valla önce bir güzel dövecekler sonra da si..

-Neee ne yapacaklar ne yapacaklar

-Yok lan şaka yapıyorum sikmeyecekler

İçim rahatladı amk tamam dövsünler dayak yemeye razıyım hakettim galiba  ama bana dokunmasınlar ben namuslu bir çocuğum. İzin vermezdim zaten buna...
İçimden konuşmam bitince bana sırıtarak bakan adamı fark ettim

-Sikmeyecekler oğlum korkma biraz işkence göreceksin ondan sonra da öldürürler zaten

- Gerçekten mi ya çok rahatladım çok sağ ol gerçekten.

-Şimdi lütfen sessiz ol emre abi ile uğraştırma beni.

Konuşmamak beni ne kadar zorlasa da sessiz sessiz bekledim.

ARTIK YALNIZ DEĞİLİM (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin