17.Bölüm

121 7 0
                                    

Yorucu olacağını tahmin ettikleri bir güne daha Merhaba diyen 7limiz Omma Jinyoung'un muhteşem sesi eşliğinde yine uykularından uyanıyorlardı..

Hergünleri yorucu olmuştu bu hafta herkes kendi gruplarıyla kareografilerini hazırlamış ve sıkı çalışmışlardı. Sonunda performanslarını sergilecekleri gün gelmişti..

MarkSon (Mark ve Jackson) Cephesi : 

Jackson nihayet açmıştı gözlerini ve hazırlanmaya başlamıştı ama Mark hala kendini yataktan kaldıramamıştı. Jackson sevgilisinin yanına gidip kocaman sarıldı ve:

- Bebeğim.. artık uyanmalısın ~~~ geç kalacaksın yoksa

dedi. ve yanağını vakumlarcasına öperek uyandırdı sevgilisini. Gülümseyerek uyanan mark...

-Sırf bunu yapman için kalkmadım yatağımdan :D


dedi. ve gülmeye başladı. Bu sözleri duyan ve kendini kullanılmış hisseden jackson odanın içinde sevgilisini yakaladı ve yanağını kocaman ısırdı.

YoungJaebum (Jaebum ve YoungJae) Cephesi:  

Koyun koyuna mışıl mışıl uyusalarda artık uyanmaları gerektiğini hatırlatan o alarm!! Tanrııım... gerçekten hayat çok acımasızdı..

İçten içe bütün söylenmelere rağmen ikiside ayaklandılar ve hazırlanmaya başladılar.

Jaebum youngjae ve grubunun nasıl bir kareografi yaptığını gerçekten çok merak ediyordu. Çünkü youngjae 1 hafta boyunca bu konuda tek kelime bile konuşup anlatmamıştı. Belkide Jaebumun kızabileceğinden korkuyordu ama eninde sonunda izleyecekti zaten...

——————————————————————————————————-

Jinyoung kahvaltı hazırlarken Maknae'lerde çoktan hazırlanmış ve masadaki yerlerini almışlardı. Bambam hyung'larını çağırmak için ayaklandığında Jinyoung bir anda onu durdurarak..

(Hyung : erkeklerin kullandığı "abi" kelimesi)

-Sen dur ben giderim

dedi. Ve Jaebum ve Youngjaenin odasına doğru ilerledi. Kapıyı açmadan önce biraz duraksadı kapıyı çalarak girmek ve çalmadan girmek arasında biraz düşündü. Ve kapıyı çalmadan bir anda açarak içeri girdi.

İçeri girdiği andan Youngjae boy aynasının karşısında kendine bakıyordu Jaebum'da onun arkasında ellerini youngjaenin beline koymuş biçimde konuşup gülüşüyorlardı.

Bir anda jinyoung'un içeri girdiğini farkeden jaebum ellerini youngjaenin belinden çekip omzuna koyarak şakalaştı ve doğal bir ortam yaratmaya çalıştı.

Jinyoung sadece gülümseyerek

-hadi artık kahvaltıya gelin maknae'ler bile geldi

dedi. 

Ardından markson odasına giden jinyoung tekrar kapıyı çalmadan içeri girdi.

İçeri girdiğinde Mark ve Jackson yatakta oturuyorlardı ve Mark, Jackson'ın yüzüne krem sürüyordu. Bir yandanda konuşup gülüşüyorlardı.

Jinyoung'un içeri girdiğini farketeden Jackson bir anda kafasını ona çevirdi ve Markta jinyoung'a doğru bakarak:

- Oh! Jinyoung hemen geliyoruz :)

dedi. ve gülümsedi . Jinyoungda gülümseyerek kafasıyla onayladı ve odadan çıktı. Masaya döndüğünde Youngjae çoktan masaya oturmuştu ve jaebum da masada ki eksikleri tamamlıyordu. 

4 of the 7 are DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin