Mark uyumuş görünüyordu. Ama jackson hala uyuyamamıştı kalbi hızlı hızlı atıyordu bir türlü odaklanıp uyuyamıyordu . Sonunda yataktan kalktı ve bahçeye çıktı biraz hava alıp içeri girecekti . Merdivenin kenarına oturdu ve gökyüzünü izlemeye başladı düşüncelere daldı .
O sırada mark içerde uyandı . Ve jacksonın yokluğunu fark ettiğinde kalktı bahçeye doğru ilerlediğinde merdivenlerdeki jackson'ı gördü ve yavaşça arkasından eğilerek ona sarıldı . Jackson ona sarılan kolların hissiyle sıçradı ve Mark konuştu :
- Benim Jackson . Napıyorsun burda ? diye sordu
- Hiç uyuyamadım gökyüzü güzel görünüyordu ben de izliyorum diye cevap verdi Jackson.Mark çenesini onun omzuna dayadı . Jackson'ın kalbi gerçekten yerinden çıkacakmış gibi atıyor nefesi arada kesiliyor ve düzensiz nefes alıp veriyordu . Dayanmaya çalışıyordu kendini tutmaya çalışıyordu ve Mark onu oldukça zorluyordu .
Mark kollarını geri geçerek jacksonın yanına oturdu ve o gökyüzüne bakarken markta jacksona baktı. Jackson ona bakan gözleri farkettiğinde marka döndü ve ona bakmaya başladı.
- M-mark ? neden öyle bakıyorsun ? diye sordu jackson .
- Çünkü sen benden sürekli kaçıyosun jackson . diye cevap verdi mark
- Hayır ! senden neden kaçayım ki ?? böyle düşünme markdedi jackson hafif gülümsemeye çalışarak.
Mark onu kendine çevirdi . Jackson hiç bir şeye itiraz etmiyor sadece markın ne yaptığına bakıyordu. Mark ona biraz daha yaklaştı ve gözlerinin içine derin derin bakmaya başladı- Jackson ? dedi hafif bir ses tonuyla
- Evet mark ... diye kekeleyerek cevap verdi jackson
- Ben senin neden böyle olduğunu anladım . Ve birazdan bunu onaylayacağım dedi Mark.
- ahhh mark .... şey bişey yok ... ben hep böyleyim ... kişiliğim bu aaa şeyy yani hep böyleyim tanıdıkça an--dedi ve sözü kesildi. jackson dudaklarının üstünde bir ağırlık hissediyordu . Yumuşak iki dudak onun dudaklarının üzerindeydi. mark yavaşça dudaklarını aralayarak "şimdi onaylayacağım" diye konuştu dudaklarını jacksonınkine değerken . ve onu öpmeye başladı . Jackson donup kalmıştı resmen nefesi kesilmişti . Ve sonunda tek yaptığı gözlerini kapatarak mark'a teslim olmaktı . Ona karşılık verdi . ve öpüşmeye başladılar . Gittikçe dahada ısınıyordu ortam öpücük dahada derinleşiyordu . Mark kendini birazcık geri çekti ve doğruymuş . dedi jacksona . Tuttu kolundan odaya götürdü . yer yatağına doğru itti omuzlarına bastırarak yatağa oturmasını sağladı ve onu iterek yatağa fırlattı üstüne doğru yerleşti ve öpmeye başladı tekrar . Jackson şaşkın olsada ona karşılık veriyordu. Elleri yavaşça Markın ince belinden kalçalarına doğru ilerledi. Mark kalçalarını Jackson'ın üyesi sürtüyordu . Jackson Markın kalçalarını tutarak sıktı ve üyesine bastırdı . Ve küçük bir inleme çıktı ağzından ıhhmmm.... Mark dudaklarını jacksondan kurtarıp yavaşça boynuna doğru indi ve her noktasını öperek emmeye başladı. Küçük küçük izler bırakıyordu . Ellerini jacksonın tshirtünden içeri soktu ve tshirtü çıkardı . Daha sonra da kendisininkini çıkardı ve jacksonın boynundan aşağı doğru inmeye başladı . Meme uçlarına geldiğinde tepeciklere hafif dil darbeleri atarak yalamaya başladı jackson kendini artık kontrol edemiyordu . Mark aşağı doğru inmeye başladığında jacksonın kalp atışları yerinden çıkacak gibi atıyordu . Mark onun eşofmanını tuttu ve bileklerine kadar indirdi . Daha sonra boxer'ın üstünden eliyle üyesini okşamaya başladı . Jackson kendinden geçmişti . İnlemeleri yükselmeye başlamıştı ama evin sahibi olan ajumma bunu duyabilirdi inlemelerini yutmaya çalışıyordu . ahhmmmm ıhmmmm ....... Mark ........ lütfen ...
Mark boxer'ı indirdi ve aşofmanla birlikte ayaklarından kurtartı . Ve jackson'ın üyesini yalamaya başladı . Jackson kalçasını havalandırıyordu kafasını geri atmış ses çıkarmamak için direniyordu . elini markın saçları arasına daldırdı ve kafasını üyesine bastırmaya başladı . Mark bir süre sonra kafasını kaldırarak ona baktı . Jackson dedi jackson Hııı .. diye cevap verdi . Mark onu içimde istiyorum dedi ve eşofmanıyla boxerını aynı anda indirdi . jackson'ı dudaklarından öpmeye başladı jackson ellerini markın kalçasına götürdü ve deliğini buldu . Parmaklarıyla darbe vurdukça markın öpüşü daha da vahşileşiyordu . Kalçasını tuttu ve üyesinin üzerine getirdi yavaşça bastırdı . Mark içine giren üyenin verdiği acıyla ahhhh ... diyerek inledi ve yavaş yavaş ileri geri kalçasını oynatmaya başladı . Jackson o anda markı çevirip altına aldı ve bir anda üyesinin hepsini içeri soktu . Mark bir anda neye uğradığını anlamadı ve gözlerini bağırmamak için sıkı sıkı yumdu gözleri dolmuştu . Jackson ona doğru eğilerek ileri geri hareket etmeye başladı ve sonunda üyesi markın tatlı noktasını bulmuştu . Mark bu sefer zevkle inlemeye başladı ahhmmm..... ıhmm..... jackson daha hızlığğğğ ahhmmm.... Jacskson onun inlemeleriyle dahada kendinden geçiyordu . Deli gibi sevişmeye başladılar ve Jackson hiç olmdığı kadar hızlıydı . Jackson bi anda kendini geri çekti hızlı ve sert bir şekilde markın içine girdi ve boşalmaya başladı . Beyaz sıvının içine dolması markın hoşuna gitmişti . Jackson markın içinden çıkarak onun taşlaşmış üyesini ağzına aldı ve çekmeye başladı mark inliyordu ahhhmmmm jackson geliyorummm ıhmmm ohhhh diyerek ona jacksonın ağzına boşalmıştı jackson bir tanesini bile ziyan etmeden hepsini yuttu . İkiside yatağa serilmişlerdi.
Üstlerini giydiler ve tekrar yatağa serildiler Jackson Mark'a döndü ve
- O kadar belli oluyormuydu senden hoşlandığım ve gay olduğum ? diye sordu
- Gözlerin de bana bakarken ki parlayan ışığı farketmemek mümkün değildi jackson dedi mark ve gülümseyerek jacksona daha sokuldu . Jacksonda ona sarıldı alnından bir öpücük kondurdu ve huzur dolu bir uykuya merhaba dediler.Sabah olmuştu . Jackson gözlerini açtığında yanında markı göremedi . Yataktan kalkmadan etrafına bakarken mark odadan içeri girdi ve Günaydın sevgilim diyerek jackson'ı dudağından öptü . Jackson doğruldu ve kalktı . Üstünü giyindi ve odadan dışarı çıktı . Evin sahibi olan ajumma onlara kahvaltı hazırlamıştı . Güzelce kahvaltılarını yaptılar ve diğerleriyle buluşacakları meydana doğru yola çıktılar . Yolda jackson'ın ağzını bıçak açmıyodu hala olanlara inanamamış gibi bir hali vardı . Mark onun elini tuttu ve gülümsedi yollarına devam ettiler .
Meydana vardıklarında ellerini birbirinden ayırdılar ve diğerlerinin yanına gittiler . Herkes birbiriyle konuşuyor yaptıklarını anlatıyor ve çektiği fotoğrafları gösteriyordu . Ve takım lideri Jang sonunda göründü .
- Herkese Günaydın ! Öncelikle görevlerinizi tamaladığınız için hepinizi tebrik ederim . Gittiğimizde çektiğiniz fotoğrafları Kakao Groupdaki grubumuza yükleyeceksiniz ve bende daha sonra ordan Kazananı açıklayacağım hadi şimdi gitme vakti .
Dedi ve herkes tekrar arabalara doluşmaya başladı . Tekrar aynı sekilde otudular . Bambam ve yugyeom herzaman ki gibi yerinde durmuyorlar üstelik herkese de bulaşıyorlardı :D Jackson bu sefer daha neşeliydi . Herkes onun bu haline şaşırsada heralde artık oratama alıştı açıldı diye düşündü . Aynı eğlenceyle yurda geri döndüler .
Yurda geldiklerinde herkes odalarına dağıldı . Anne Jinyoung herkesten kirli çamaşırları bir yere toplamasını istedi ve hepsini sırayla makina atmaya başladı .
Younjae ve Jaebum odalarında oturmuş şarkı söylüyorlardı . Mark ve Jackson da insan içinde oldukları için uzun süre birbirleriyle olamamışlardı .Aslında bu yurttada bu kadar mümkün olmayacaktı ama onlar bir yolunu bulurlardı nasılsa Aşıkların önüne ne geçebilirdi ki ? ;)
Takım lideri jang tek tek odaları gezerek kontrol ediyordu . 7li'nin odasına geldi ve Birazcık dinlenin daha sonra Şan ve Piyano dersleriniz ve 2 saat içerisinde dersin olduğu sınıfya görücem herkesi dedi ve odadan çıktı .
YAZAR NOTU
Smut yazmayı pek beceremedim sanki :( yorumlarınızı bekliyorum ona göre burdan devam edicem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 of the 7 are Different
De Todo"GOT7 fanfiction" . Hiç GOT7 ile ilgili fanfiction olmadıgını farkederek bir tane yazmak istedim :) Umarım ki begenirsiniz. Bu benim ilk Fanfic. 'im. Keyifli okumalar... ______________________________________________________________________________...