Gecelere kadar süren sohbetlerinden sonra çok geç uyumuş olmalarına rağmen takım lideri jang saysinde sabahın 7sinde kalkmışlardı . 2 saat sürecek olan dans derslerine geç kalırlarsa gerçekten çekecekleri vardı .
Jinyoung odanın annesi edasıyla önceden kalKmış ve kahvaltıyı hazırlamıştı . Güzel kokuları duyan ufaklıklar bir anda Jinyoungun üstüne atladı . Jinyoung çığlık çığlığa :
- Heeey Yugyeom !! Yugyeom gerçekten ağırsın inin tepemdeeen !!!!!
- Hyung ! seni seviyoruuum çok güzel kokular geliyor . bunu her sabah yapacakmısın ?
- Çok konuşmayın hadi hazırlanın abileriniz hazırlandı bile gelicekler şimdi çabuk !
Youngjae ve Jaebum kalkmış odada birbirlerine dans dersinde ne giyceklerini soruyorlardı ki Jinyoung odaya daldı .
- Gençler hadi kahvaltı hazır !
Mark ve Jackson'ın odası yine aynı sessizlikteydi . İkiside bi köşeye çekilmiş giyiniyorlardı . Jackson kapı tarafına doğru adımını atıp çıkacakken Mark'a gözü takıldı . Mark o sıra pantolonunu giymiş ama üstünü giymemişti . arkasını dönüp tshirtüne uzandığında jackson'ın ona baktığını fark etti ve kafa sallayarak selam verdi . Jackson hala donmuş gibi ona bakıyordu . Mark tshirtünü ve Jackson'ı sırtından ittirerek hadi gidelim jackson jinyoung kahvaltı hazırlamış dedi . Evet bu o kocaman sessizlikten sonra ilk konuşmalarıydı ve bunu sıcak gülümsemesiyle mark başlattı .
Herkes kahvaltıya oturdu ve yemeklerini yedikten sonra Jinyoung'a tesekkür ettiler. Ve Dans dersinin yapılacağı odaya doğru ilerlediler . Herkes içeri girdi . Ve hocalarını beklemeye koyuldular . 5 dk sonra hoca odaya girdi ve kendini tanıttı
- Merhaba ... Ben Lee Rae Jin . Dans eğitmeninizim. Umarım iyi geçiniriz . Herkes sıradan kendini tanıtsın bakalım .
Herkes tektek kendini tanıttıktan sonra hoca onlar yaka kartları uzattı . İsimleri hemen hatırlamak o kadar kolay değildi . Herkes hazır olduğunda hoca . herkesi dizerek onlara belirli bir kareografi öğretti. Ve önce herkese toplulukla beraber uyumlu dans etmeyi yani senkronizasyonu öğretti . Kimi ilk dersten zaten olayı kapmıştı kimi ise zorlansada daha çok çalışarak başaracığını düşünüyordu . Hoca ellerini çırptı ve :
- Şimdi ikişerli gruplar halinde dans edeceğiz . Topluluk içinde yaptığınız senkron ve hareket hatalarını kolayca kapatabilirsiniz . Ve bi çoğunuz bunu uyguladı . Şimdi iki kişi dans ederek hata yapmamayı öğreniceksiniz . Eğer hata yaparsanız bu izleyenin gözüne hemen batacaktır çünkü sadece 2 kişisiniz . Şimdi 2 li grupları belirleyeceğim ve kimseden itiraz istemiyorum anlaşıldı mı ?
-Eveeet !
Eşleşme sonucunda Mark ve Jackson , Jaebum ve Yugyeom , Jinyoung ve Youngjae , Kunpimook is diğer stajyerlerden biriyle çift olmuştu .
Hoca bir önceki kareografiye ufak bişeyler katarak ilk ilk gruba gösterdi ve dans etmeye başladılar. sıra Mark ve Jackson'a geldi . Birbirine çok zor ısınan bu ikili bakalım dans da ne yapacaklardı . Hocanın karşısına geçtiler . Hoca onlara kareografiyi tekrar göstererek başlamalarını istediği ve müziği başlattı .
Ve bittiğinde hoca onlara dönüp ...
- Bu kadar uzak durmayın . Diyerek yaklaştırdı ve tekrar onlara dönüp dans ederken yüz ifadesi önemlidir Jackson gergin bakmayı kes ve biraz daha yumuşak bakmaya çalış neden bu kadar gerginsin ? diye sordu .
Jacskon özür dilerim diyerek hocasına cevap verdi ve o sırada mark jacksona yaklaşıp elini tutarak jackson neden bu kadar gerginsin ? sakin ol çok güzel dans ettik ve bu daha ilk ders diyerek jacksonun önüne geçti ve yere eğilmiş kafasını eliyle çenesinden tutarak kaldırdı. Jackson bir anda Markla gözgöze geldiğinde ona baktı ve bir adım geri atarak :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 of the 7 are Different
De Todo"GOT7 fanfiction" . Hiç GOT7 ile ilgili fanfiction olmadıgını farkederek bir tane yazmak istedim :) Umarım ki begenirsiniz. Bu benim ilk Fanfic. 'im. Keyifli okumalar... ______________________________________________________________________________...