11. Bölüm

220 9 0
                                    

Youngjae Jaebumun dudaklarını ıslak bir şekilde öperken bir yandanda kalçasını jaebumun şişmiş olan üyesine bastırıyordu. Jaebum ellerini onun belinden doğru kalçasına getirirken youngjae bir anda onun bileklerinden kavradı ve ellerini yukarda birleştirerek kenetledi. Dudaklarını jaebumun dudaklarından çekerek boynuna getirdi ve emmeye başladı . Kafasını adeta jaebumun sol omzuyla boynu arasına gömmüştü . bir yandan kalçasını jaebumun üyesine sürtüyordu . jaebum onun dudaklarını daha iyi hissedebilmek için gözlerini kapatmıştı ve kendinden geçmiş bir şekilde inliyordu. youngjae yahh..... ıhmmm... ahhh.... ahmmm ... yo... youngjaehh... 

Bütün bu inlemelerin arasında jaebum gözlerini açabilmişti ve youngjaenin boşluğundan yararlanıp ellerini youngjaeden kurtardı ve hızlı bir şekilde onu çevirerek altına aldı. Youngjae ne olduğunu şaşırmıştı ama bu hoşuna gitmişti. Jaebum youngjaenin dudaklarını sömürürcesine öpüyordu . youngjae de parmaklarını onun sırt çizgisinde gezdiriyordu. Jaebum yavaşça yanağından boynuna ordan da beyaz tenli küçük sevgilisinin pembiş göğüs uçlarına doğru yol çizdi ve youngjaenin göğüs uçlarına dil darbeleri atmaya başladı . Youngjae o anda jaebumun kafasını tutarak kendi penisine doğru ittirdi. Eşofmanının üstünde şişmiş olan penisi çok iyi görülebiliyordu . Jaebum eşofmanıyla boxerı aynı anda çekip çıkardı ve yatağın yanına attı . Ondan sonra sevgilisinin kendisi gibi şirin penisini elleriyle okşamaya başladı.  Sonra baştan sonra yaladı ve ağzına aldı . yavaşça çekiyordu . o an youngjae jaebumun saçlarını eline doladı ve penisine bastırdı . O anda bir inleme bıraktı .

ahhhh.... hyung ...ıhmmm... ve jaebumun ağzına boşaldı. Jaebum hepsini yuttu . Ağzının kenarından damlayanlarıda youngjae öpüşürken dudaklarınlarıyla temizledi. 

Jaebum yataktan inerek kendi eşofmanını ve boxerını çıkardı . Penisi büyüktü . Gerçekten büyüktü ve youngjae sayesinde daha da büyümüştü. Youngjae ilk seferinde çok iyi bakamadığından bunu yeni farkediyordu. Bir anda gözleri büyüdü. Bunu gören Jaebum ona pis bir gülüş fırlattı ve çıplak sevgilisinin üzerine konumlandı. Eliyle youngjaenin deliğini yokladı ve youngjaenin bacaklarını iyice araladı. Önce ellerini biraz çevresinde gezdirdi. Sonra parmaklarını youngjaenin ağzına sokarak ıslattı ve youngjaenin deliğinde gezdirdi. yavaşça birinci parmağını yolladı . Youngjae biraz irkildi ama içinden eğer ben jaebum hyung'un penisini içime alabildiysem bu hiçbirşey diye düşündü . Jaebum o sırada ikinci parmağınıda yolladı ve parmaklarını ileri geri hareket ettirerek deliği biraz rahatlatmaya çalıştı . Daha sonra kendini biraz daha youngjaeye doğru ilerleterek penisini onun deliğine dayadı ve son bir kez youngjaeye bakarak kalçasını ileri doğru itti . Penisi bir anda içine girmişti youngjae o an sesli bir inleme bırakktı aaaaaaaahhhh....

jaebum kendini biraz daha ittirerek penisinin tamamını youngjaenin içine soktu . ve yavaşça harelet ettirmeye başaldı. odayı youngjaenin inlemeleri almıştı nerdeyse. hyunggg... ahhhh.... ıhmmm ... jaebum dudaklarını youngjaeninkilere bastırarak sesini biraz kesmeye çalıştı aslında bunu hiç istemiyordu . youngjaenin inlemeleri onu daha da delirtiyor ve hoşuna gidiyordu ama diğerleri uyanabilirdi ve bunu duyabilirdi. youngjaenin dudaklarını yavaşça öpreken bir yandanda kalçasını hızlandırmaya başladı . onun tatlı noktasını arıyordu . ve sonunda bulmuştu galiba ... Çünkü youngjaede öpücüklerine karşılık vermeye başlamıştı ve kollarını sıkı sıkı onun beline sarmıştı . Jaebum daha hızladı . daha da..... daha da.... daha da.... 

Jaebum youngjaenin üstünde kalkarak youngjaenin bacaklarını omzuna aldı ve hızlı bir şekilde kalçasını hareket ettirerek youngjanin tatlı nokrasına daha da etkili vurmaya başladı. Youngjae bu hisle deliye dönmüştü derin derin inliyor jaebumun adını sayıklıyordu . hyung-ah .... jaebum aahhhm ımmmmmm....

4 of the 7 are DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin