21. Bölüm (FINAL)

120 9 3
                                    


8 AY SONRA




Büyük finale kalan son 4 gün ! 

koskoca 8 ay geçti.. dile kolay .. ve bizim 7limiz başarıyla finale kadar gelmeyi başarmışlardı. Artık son bir adım kalmıştı ! O da finalde şampiyon olmak. Sanırım hayatlarının en heyecanlı 4 gününü geçiriyorlardı. Bir o kadar da heyecanlı 4 günü... 

Rakiplerde gerçekten güçlüydü. Hepsi dişli rakiplerdi. Eee JYP ye girmeye hak kazanmışlar sonuçta elbette ki en iyiler arasından seçilmişlerdi. JYP Trainee binasını saran 8 aylık heyecan 4 gün sonra son bulacaktı.. Tabiki kaybedenler için yolun sonu değildi stajyer olmaya devam ederek yeni bir şansın doğmasını bekleyeceklerdi ve daha çok çalışacaklardı. 

Bizimkilere gelince...

Herkes yorgun argın dans provasından dönmüştü. Final için iyi hazırlanmaları gerekiyordu bu yüzden de bu aralar biraz fazla çalışıyorlardı. Özelliklede son 4 günleri kalmıştı. Hayallere giden yolda son 4 gün...

Omma Jinyoung koltuğa serilmişti bile kapıdan içeri girer girmez. Maknaeler hemen odalarına doğru koşar adımla ilerlediler. Enerjileri hiç bitmiyor gibi görünüyordu ama elbette onlarda çok yorulmuşlardı ve bir an önce yatağa serilmek içindi bu koşuşturma. 

Jaebum ve Youngjae ufak adımlarla odalarına doğru ilerlediler. Youngjae 2 kat daha fazla yoruluyordu sanki. Dans konusunda çok fazla çalışması gerekiyordu her seferinde. Ve Vokalini geliştirmek içinde ayrıca çaba harcıyordu. Onun bu halini görmek Jaebum'u üzsede her zaman gülümseyerek destek olmaya çalışıyordu sevgilisine.

Mark ve Jackson'ın kapıdan içeri girer girmez ilk yaptıkları şeydi birbirlerini itekleyerek odaya girmek... Jackson üzerinde diğer üyelerden çok daha fazla yük hissediyordu. Diğerleri kaybetselerde yola devam edebilecekti belki ama onun için şimdi kazanmak yoksa hiç bir zaman yoktu. Kendini parçalarcasına çalışıyordu. Mark buna anlam veremesede youngjaeninde çok çalıştığını gördükçe normal olduğunu düşünmeye başladı. Ama yine üzülüyordu sevgilisi için .. son 4 gün kalmıştı. Hasta olursa kötü olabilirdi herşey. 

Jae&Jae Odası

Kapıdan içeriye ağır adımlarla girmişlerdi ikiside.. Aslıda bu aralar çok çalıştıkları için birbirlerine pek vakit ayıramamışlardı. Aynı odanın içinde birbirlerini özlemişlerdi adeta... Jaebum ne kadar yorgun olsada buna artık bir son vermeyi aklından geçiriyordu ki... Youngjae arkasını döndü ve Jaebumla burun buruna geldi. Hafif parmak uçlarında yükselerek kulağına ulaştı sevgilisinin ve fısıldadı:

- Seni özledim...

Bu sözler tamda Jaebumun şuan duymak istediği türdendi. Ardından youngjae geri çekilerek üzerindeki tshirtü çıkardı ve bir köşeye attı. Kollarını jaebumun boynuna doladı ve dudaklarını onun dudaklarıyla birleştirdi. Jaebumun bütün yorgunluğu gitmiş gibiydi. Ellerini sevgilisinin beline doladı ve kendine doğru iyice yapıştırdı. Bir yandan da öpücük gitgide büyüyordu. Youngjae ellerini jaebumun tshirtü altından içeri yolladı. Ellerinin ulaştığı heryere dokunuyordu. Sonrasında Tshirtü çıkardı ve bir köşeye attı. Sevgilisinin sexy vücudu karşısındaydı artık. Jaebum onu yatağa doğru adım adım iteleyerek götürdü ve yumuşakca düşmesini sağladı. Sırtüstü yatakta yatan youngjae kısık gözleriyle jaebuma bakıyordu. Jaebum önce kendi pantolonunu çıkardı. Daha sonra youngjaenin eşofmanını çekerek çıkardı. İkiside boxerlarıyla kalmışlardı artık. İkisinde de küçük tepecikler oluşmuştu bile. Jaebum sol dizini youngjaenin iki bacağı arasında koydu ve üzerine doğru eğildi sağ eliyle youngjaenin üyesini okşarken bir yandanda kafasını youngjaenin boynuna gömmüştü. Hafif ısırıklarla ıslak öpücükler bırakıyordu. Youngjae gözlerini kapatmış sadece hafif inlemeler bırakıyordu odanın içine.. jaebumah... ıhmmm... mm .. ahhmmm... 

4 of the 7 are DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin