7.Bölüm

208 8 0
                                    

Jaebum gülümsedi ve tekrar youngjae ye bakarak :

- Tamam . Önemli değil . Ben itirafımı yaparak kendi içimi rahatlatmış oldum. Burdan sonrası sana kalmış . Düşünmek için vaktin var . dedi  

Youngjae çok şaşırmıştı . Bu olay ona inme gibi inmişti . Kafası karışmıştı . Youngjae şimdiye kadar hiç bir erkekle çıkmamıştı . Daha doğrusu bir kızla da çıkmamıştı . Daha önce hiç aşıkta olmamıştı . Hoşlandığı biride olmamıştı . Onun bütün hayatı müzikti. Küçüklüğünden beri kendi kendine piyano çalan sakin normal bir çocuktu . Aslında eğer bir gün birinden hoşlanırsa bunun bir kız olacağını düşünmüştü. Ama Jaebum onun aklını karıştırmıştı. Gerçi Jaebum da youngjaeyi görene kadar erkeklerdende hoşlanabileceğini bilmiyordu . Şimdiye kadar hep kız arkadaşları olmuştu . Ama bu sefer neden böyle oldu diye kendine sürekli sormuyorda değildi. Tercihleri nasıl bir anda değişebilirdi ki . Aslında bunun cevabını kendi kendine tek bir cümleyle veriyordu . Youngjae bu kadar tatlı olmamalıydı ve Jaebum'u youngjae de en çok etkileyen şey sesiydi . Şarkı söyleyişi ... 

Yorulan 7li artık dinlenme faslına geçmişti . Yugyeom ve bambam'in bile sesi çıkmıyordu . Herkes mışış mışıl uyumuştu . Jaebum dışında herkes...

Ertesi Gün..

Sabah 8:00 ... Takım lideri jang sayesinden bütün stajyerler uyanmıştı. Bugün boy ve kiloları ölçülecek ve ona göre yemek takvimleri oluşturulacaktı . Ardından da oyunculuk dersleri vardı . Aynı zamanda oyunculukta yapmayı düşünen stajyerler bu derse girmeyi kabul etmişlerdi. Tabi oyunculuk dersi almak istemeyip derse katılmayanlarda vardı . 

Jinyoung herzaman ki gibi kahvaltıyı hazırlamıştı . Herkes hazırlandığında kahvaltılarını yaptılar ve masayı topladıktan sonra herkes kapının önüne dizildi ve bekledi . Jinyoung startı verdiğinde Revire doğru gitmeye başladılar . Biraz kalabalık gibiydi. Bütün stajyerler sıraya dizilmiş ve tek tek kontrolden geçmeye başlamışlardı . Bizim 7li grupta sıraya girip beklemeye başladı . 

Sonunda sıra bizim 7liye ulaşmıştı . Beklerken uykuları gelmişti artık . İlk olarak Jinyoung ilerledi. Hemşire herkeste olduğu gibi tshirtünü çıkarmasını istedi . Jinyoung çıkarttı . Önce tartıldı ve boyu ölçülüp not alındı . Daha sonra kalbi dinlendi ve herhangi bir ritim bozukluğu varmı ona bakıldı . Daha sonra nefes testine girdi . Sigara kullanıp kullanmadığını anlamak içindi bu ama aynı zamanda nefes kuvvetini de ölçüyordu . Jinyoung sağlık kontrolünden başarıyla geçti . Ardından Yugyeom onun ardından Bambam girdi kontrole. Yugyeom'un yaşına göre uzun olan boyu hemşireleri de kendine hayran bırakmıştı . 

Onların ardından Mark ilerledi . Markın üstünü çıkarmasıyla Jackson'ın onun önüne atlaması bir oldu. Herkes şaşkın bir şekilde jackson!a bakıyordu. Mark ve Jackson fısıltıyla atışmaya başladılar. Mark :

- Ya ! Jackson napıyorsun ? çekilsene !

- Herkesin içinde tshirtünü çıkardın ffff herkes seni görüyor olmaz !

- Jackson saçmalama çekil şurdan kıskançlığın sırası değil herkes bize bakıyor.

- FF umrumda değil bu perde kapanacak !

- Tamam jackson kapat o zaman ve çekil lütfen !

Jackson önlerindeki perdeyi kapadı ve geri döndü . Hemşirelerde şaşırmıştı . Mark siz ona bakmayın perde kapalı kalsın aslında ben birazda utangacım bana yardımcı olmak istedi diyerek onların şaşkınlığını yüzlerinden almaya çalıştı. Sonunda Mark perdenin arkasından çıkmıştı . ardından Jackson girdi ve Onun ardından Jaebum . Jaebum üstünü çıkardı ve tartıya doğru ilerledi. Youngjae pür dikkat ona bakıyodu . Vücudunu inceliyordu . Jaebum gerçekten sexy biriydi. Böyle düşündü. Ardından youngjae de girdi . 

Sonunda sağlık kontrolü bitmişti . Yarım saat sonra olan oyunculuk dersleri için derse gircek stajyerler odalarına gidip hazırlandılar . Ve daha sonra herkes sınıfta buluştu ve hocalarını beklemeye başladılar . Bizim 7li den Jinyoung Jaebum Youngjae Mark ve Jackson derse girmeyi istemişti . Bunlar derse gittiklerinden iki yaramaz küçük odada yalnız kaldı ve iki kişilik partylerinde eğlenmeye başladılar. 

Sonunda hoca sınıfa girdi . Hocaları bir erkekti . Kendini tanıtarak başladı :

- Merhaba ... Ben Lee Tae Won . Oyunculuk derslerinde beraber olacağız . Dedi .

Herkes herzaman ki gibi herkes kendini tanıttıktan sonra hoca lafa girdi ve bugün ne yapacakları konusunda bilgi verdi :

- Bugün doğaçlama yapacağız . İlk önce kimler doğuştan yetenekli , kimlerin çalışarak öğreneceğini anlamamız lazım . O yüzden size doğaçlama konular getirdim . Bu gün gruplar halinde çalışacağız dedi . Ve ilk önce 2şerli gruplar yaparak başladı . Gruplarda ki kişi sayısı ilerleyen dakikalarda artacaktı . Youngjae ve Jaebum beraber olacaklarını sanmışlardı ki ikiside başka stajyerlerle çift oldu. Bu durum jaebum'un azıcık canını sıkmıştı . Hoca :

- İlk konunuz : Biriniz kız olacak birinizde erkek . Erkek olan kız olana aşkını itiraf edecek . Ama bu dramatik bir aşk hikayesi o yüzden olayı dramlaştırarak oynayacaksınız . Sanki birbirinizi seviyorsunuz ama arada bir engel varmış gibi . Anladınız mı ? diye sordu 

Herkes hep bir ağızdan onayladı ve her grup kendini 5 dk hazırladıktan sonra hoca teker teker almaya başladı . 

Sıra youngjae ve çift olduğu stajyer Minseok'a geldi. Youngjae kız Minseok da erkek olacaktı . Hoca başlamalarını istedi ve başladılar  . 

Bu durum jaebum'un hiç ama hiç hoşuna gitmemişti . Oyunun ortasına atlamamak için kendini zor tutuyordu . Minseok youngjae ye yakşarak elini yanağına koydu ve onun gözlerinin içine bakmaya başladığında youngjaeye biraz daha yaklaştı ... bunun üzerine jaebum bu rol icabı bile olsa dayanamadı ve ortaya atladı . Hoca jaebumun bu davranışına şaşırmıştı . Jaebum

- Hocam bunu ben yapabilirmiyim youngjaeyle dedi .

- Neden ? senin zaten bir partnerin var jaebum dedi hoca

- Minseok'un iyi yapamadığını düşünüyorum . Onun oynadığını ben oynayabilirmiyim dedi 

bu gerçekten iddaalı bir laftı . hoca gülümsedi ve :

- Wooaa bizim jaebumumuz kendine çok güvenliymiş . Peki jaebum minseokun yerini sen oyna bakalım madem bu kadar çok istiyorsun dedi .

Bunun üzerine minseok köşeye geçerek izlemeye başladı ve hoca startı verdiğinde jaebum başladı. Youngjae-yah ! dedi önce youngjae efendim diyerek cevap verdi . Jaebum ona biraz daha yaklaştı ve kolundan tutarak seni seviyorum youngjae bunu söylersem benden kaçacağını düşündüm ama dayanamadım . bu doğru youngjae seni seviyorum . kim ne derse desin dedi . youngjae onun gözlerinin içine bakarak jaebum-ah ben de seni seviyorum ama biliyorsun sen ve ben olamayız ben sana bunu yapamam benimleyken hayatın boyunca canının yanmasına izin veremem dedi . Jaebum tuttuğu kolu biraz daha çekerek youngjaeyi resmen kendine yapıştırdı ve 

- Ben seninleyken hiç bir zaman mutsuz olmam youngjae . Olamam . ve sensizde olamam ! dedi

o kadar gerçek gibiydi ki seyircilerle beraber youngjae de bir o kadar şaşkındı . Neden bilmiyordu belki ama kalbi çok hızlı atıyordu . Heyecandanmıydı yoksa . Ama neyin heyecanı hocanın karşısında olmanın verdiği heyecan mı ? yoksa jaebumla bu kadar yakın olmanın verdiği heyecan mı ? bunu oda çözmemişti. Jaebum youngjaenin dudaklarına doğru ilerledi . O an herkes dondu kaldı . Roldü bu sadece gerçekten öpecekmiydi yoksa ? youngjaenin dudaklarına geldiğinde nefesini hissetti onu öpmemek için kendini zor tutuyordu . Öpecekti ki kafasını youngjaenin omzunun üzerinden geçirerek ona sıkıca sarıldı . ve oyun burda son bulmuştu .

Hoca gerçekten çok şaşırmıştı . Ama bir o kadarda çok beğenmişti jaebumun performansını ve alkışlamaya başladı . Hocanın alkışıyla beraber diğer stajyerlerde alkışlamaya başlamıştı . Youngjae tepkisizde suratındada garip bir ifade vardı . sanki donup kalmıştı . Kendini bir garip hissediyordu . Ne oluyodu youngjae ye ? Bu içindeki garip hisde neydi ? kendini çözümlemeye çalışıyordu resmen .

4 of the 7 are DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin