Ve ders jaebum'un youngjaeyi kimseye yaklaştırmamak adına herseferinde role atlamasıyla geçti bitti . Herkes odalarına gelmişti . Jinyoung jaebumun bugün gerçekten çok garip olduğunu düşündü. Bir anda sanki hırslanmış gibiydi . Her role atlamalar falan değişikti bugün ama bunun iyi birşey olduğunu düşünüyordu . Jaebum eğer böyle hırslı olursa iyi bir oyuncu olacak diye düşündü. Jaebum ve youngjae odalarına girdiklerinde ikiside konuşmuyordu . Üstlerini değiştirdiler ve yataklarına oturdular . İkiside telefonlarıyla uğraşıyordu . Youngjae ara ara jaebuma bakmaktan alamıyordu kendini . Jaebum ise hiç oralı değildi sadece telefonuyla ilgileniyordu . Youngjae jaebuma doğru dönerek :
- Hyung ! Bu... bu gün neden öyleydin ? diye sordu
- nasıldım ? diye sordu jaebum .
- partner olmamamıza rağmen bütün oyunlarımı senle oynadım .
- öyle olması gerekiyordu .
- hyung ! yok kıskanı--
- evet . sana benden başkası o şekilde yaklaşamaz .
- demek öyle. dedi youngjae ve başını kaşıyarak önüne döndü .
Jaebum yerinden kalktı ve youngjaenin yatağına oturdu . Youngjaeye baktı aralarında boş bir bakışma oluştumuştu . Sonra jaebum gülümseyerek :
- Bu gün nasıldı youngjae ? dedi
- değişikti hyung diye cevap verdi youngjae
- ne hissettin ? diye sordu jaebum
- heyecan. b-ben heyecanlandım diye cevap verdi ufaklık .
- peki neden heyecanlandın youngjae onu biliyormusun ? diye sordu jaebum
- b- bilmiyorum hyung ben anlayamadım . belki hocanın karşısında insan içinde doğaçlama yapmaktan belkide....
- belkide benden etkilendiğinden . dimi youngjae diye tamamladı jeabum.
Youngjae başıyla yavaşça onayladı .
- Bunu anlamak için ufak bir test yapıcaz ufaklık dedi jaebum .
youngjae tepkisiz kaldı sadece başıyla tekrar onlayladı . Jaebum ona doğru yaklaştı . aynı bugün ki derste olduğu gibi nerdeyse mesafe yoktu aralarından burnunu youngjaeninkine sürttü . ve gözlerini youngjaenin gözlerinden alıp youngjaenin dudaklarına dikti. yavaşça yaklaştı ve dudaklarını onunkine değdirdi . ve daha fazla bastırarak öpmeye başladı . yavaş hareketlerle öpüyordu youngjaeyi . youngjae bir anda kendini geri çekti ve jaebumla gözgöze geldi. jaebum youngjaenin vericeği cevabı korkuyla bekliyordu. youngjae ellerini kaldırdı ver jaebumun yüzüne koydu . yavaşça yanaklarına sürterek gezdirdi. jaebum kıpırdamadan sadece youngjaeyi izliyordu . youngjae konuşarak kısık bir sesle :
- Hyung ! dedi
jaebum cevap vermeden sadece hımm... dedi ve ne söyleyeceğini bekledi . Youngjae :
- hyung ! demin yaptığın şey ... o.. onu... o şey ... onu bir daha yaparmısın ? dedi .
jaebum şaşırmıştı . Şimdi youngjae jaebumdan onu öpmesini mi istiyodu ? evet gerçektende böyle demişti . Jaebum ona çok az daha yakşarak dudaklarını kaptı . Öpmeye başladı youngjae bu sefer dudaklarını araladı ve ona karşılık vermek istercesine hareket ettirdi . Jaebum o an youngjaenin öpüşmeyi bilmediğini ve bunun ilk olduğunu anlamıştı . ona yardımcı olarak ellerin tuttu ve kendi boynuna sardı . onu üzerine daha fazla giderek yatağın başına sırtını dayamasını sağladı. youngjae artık alışmaya başlıyordu . yavaştan birbirlerini yemeğe başlayan ikili dakikalar geçtikçe öpücüklerini alevlendirdiler . jaebum dudaklarını youngjaeden kurtararak boynuna doğru dudaklarını sürterek yol aldı . delirmişcesine emiyor nerdeyse kalıcı izler bırakıyordu . Elini youngjaenin tshirtünün altından içeri soktu ve vücudunda ellerini gezdirmeye başladı . Daha sonra kendini geri çekti ve youngjaeyi doğrultarak tshirtü çıkartıp odanın bir köşesine attı. ardından kendi tshirtünü de çıkardı. youngjaenin gözleri sıkı sıkı yumuluydu . Hiç açmamıştı gözlerini açmıyordu. Jaebum onun bu haline bakıp gülümsedikten sonra onu yatağa yatırdı . Üzerine doğru konumladın ve tekrar onu öpmeye başladı . Youngjae öpüşmeye alışmıştı ama Jaebumun dokunuşları onu titretiyordu . Bunu üzerine şimdi birde onun tenini teninin üzerinde hissediyordu . Ortam iyice sıcaklaşmıştı . Jaebum boynundan doğru ıslak öpücükler bırakarak . Youngjaenin göğüs uçlarına indi . Onları emmeye öpmeye başladı . Youngjae fısıltıyla karışık bir inleme bıraktı . Jaebum onun göbek deliğine doğru yol aldı . youngjae kendini iyice sıkmıştı . İçindeki duyguları kontrol edemiyordu. Avazı çıktığı kadar bağımak istedi ama olmazdı . Sadece ufak inlemelerle yetindi. Jaebum ellerini youngjaenin eşofmanına attı . Üstünden penisini okşamaya başladı . Youngjae iyice kendinden geçmişti . Jaebum yavaş hareletlerle eşofmanı sıyırdı ve yere attı. Ardında youngjaenin şişmiş olan penisine boxerın üzerinden ellerini gezdirdi. Daha sonra onuda hızlıca çekerek aşşağı indirdi . younjae bir anda bacaklarını sıktı ve kapattı . Utanmış görünüyordu . Jaebum onu bacaklarını birazcık aralayarak onu bir gülüş fırlattı . youngjae kafasını geri attı ve gözlerini kapattı. Jaebum youngjaenin penisine eğildi ve başına küçük öpücükler kondurmaya başladı. Youngjaenin bacakları titriyordu. Jaebum yavaşça dilini çıkartarak yalamaya başladı başında sonuna kadar dilini gezdirdi . Ve ağzına aldı. Ve çekmeye başladı . Bu durumu fazla uzatmadı çünkü youngjaenin boşalabilceğinden korkuyordu. yataktan indi ve kendi pantolonu ile boxerını çıkardı . tekrar youngjaenin üzerine konumladığında youngjaenin bacaklarını aralayarak deliğini buldu ve elini gezdirdi . daha sonra parmaklarını yalayarak ıslattı ve youngjaenin deliğinde gezdirdi . yavaşca parmağını içeri yolladığında youngjae bir anda irkildi . ve Gözlerini kocaman açarak. Hyung ! diye Jaebuma seslendi . Jaebum sakin olmasını söyleyerek onu susturdu ve ikinci parmağınıda deliğe yolladı. Youngjae canının acısıyla ahhh hyung diye inledi . Jaebum ona yaklaşarak dudağına yumuşak bir öpücük kondurdu ve fısıltıyla sakin ol geçicek dedi . Parmaklarını içerde ileri geri biraz oynattıktan sonra çıkardı . ve penisini youngjaenin deliğine dayadı . Youngjae korkmuş bir surat ifadesiyle jaebuma baktı . Jaebum ona doğru yaklaşarak dudaklarını yüzündeki her santimi yumuşak ve küçük küçük öpüyordu. aynı zamanda da penisini youngjaeni deliğine yavaşça ittiriyordu . Başı içeri girdiğinde younngjaenin canı yansada sakin olmaya çalışıyordu ve sadece Jaebumun öpücüklerine odaklanmıştı . Jaebum yavaşça penisini tamamen içeri gönderdi . youngjae sessiz bir inleme bıraktı . ahhhmmmm hyung ...
Jaebum onun dudaklarını buldu ver öpmeye başladı bir yandanda penisini yavaşca ileri geri oynatmaya başladı . Youngjae öpüşürken acıyla jaebumun dudaklarını ısırarak yiyordu adeta . Öpüşmeleri hızlanmıştı . Hemde çok hızlanmıştı . Younjae karnını iyice germişti . Jaebum hızlanmaya başladığında youngjae ellerini jaebumun beline atarak kendine bastırmaya başladı . Jaebum onun zevke geldiğini anladığında hiç olmadığı kadar hızlı vurmaya başladı . Youngjae inlemelerini yutmaya çalışsada çoğu zaman başarılı olamıyordu ama bir yandan da sessiz olmaya çalışıyordu . ahmmm hyung.... ıhmmm ... biraz daha hızlı... jaebum hyung... ıhmmmm ...
Jaebum boşalacağını anladığı an son bir kez sert mi şekilde penisini youngjaenin deliğine doğru ittirdi ve youngjaenin içine boşaldı . Youngjae de o sıra karınları arasında kalmış olan penisinden çıkan menilerin sıcaklığını göbeğinde hissedebiliyordu .
İkiside derin ve sesli bir şekilde nefes alıyorlardı . Jaebum youngjaenin içinden çıkıp kendini youngjaenin yanına atmıştı . Tek kişilik yatakta birbirlerine yapışmış şekilde yanyana uzanıyorlardı . Jaebum dirseğini yastığa dayayarak başına kaldır ve youngjaeye baktı . Youngjae gözlerini kapamıştı ve hala derin nefes alıyordu yavaş yavaş. Jaebum elini youngjaenin yanaklarında , dudaklarında yüzünün heryerinde yavaşça gezdiriyordu . Ve youngjaeyi izliyordu . Youngjae gözlerini açtı ve gülümsedi.
- Hyung! sanırım temizlenmeliyiz dedi
ve yataktan doğruldu . İkiside banyoya girdiler . Beraber banyo yapıp temizlenmişlerdi ama bu pek ekşınlı olmamıştı . Çünkü Jaebum youngjaeyi daha fazla zorlamak istemiyordu . Güzelce birbirlerini temizlediler ve çıktılar . İkiside üstünü giyindi . Jaebum yatağa attı kendini birand ve sırt üstü uzandı. Youngjae kendi yatağına doğru adımlar atıyordu ki duraksadı . Arkasını döndü ve Jaebumun yatağına doğru ilerledi . Jaebum ona baktı ve kendini yatakta birazcık yana kaydırarak younjaeye yer açtı . Youngjae Jaebumun yanına uzandı ve ona döndü . Kolunu Jaebumun karnın doğru atarak ona iyice sarıldı ve sokuldu . İkiside konuşmuyorlardı . Jaebum eliyle youngjaenin hafif nemli saçlarıyla oynadı ve öptü. sonra da ona dönerek iyice sarıldı . Ve uyumaya başladılar. ,
YAZAR NOTU
Salı günü dediğim gibi bölüm yayınlayamadığım için bu gün iki tane birden yayınlıyorum . Yalnız yazabiliyormuyum hiç bilmiyorum bazen olmuyormuş gibi geliyor ama ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 of the 7 are Different
De Todo"GOT7 fanfiction" . Hiç GOT7 ile ilgili fanfiction olmadıgını farkederek bir tane yazmak istedim :) Umarım ki begenirsiniz. Bu benim ilk Fanfic. 'im. Keyifli okumalar... ______________________________________________________________________________...