18.Bölüm

123 5 0
                                    

Youngjae ve Jaebum odası

Odalarına çekilen bir çiftimizde jae&jae çiftiydi. Odaya önden giren youngjae üstünü değiştirmeye başladı ve tshirtünü çıkardı. O sırada içeri Jaebum girdi. Youngjae arkadasını dönerek:

- oh! hyung.. sen mi geldin? :)

dedi. Ve gülümsedi. Jaebum ifadesiz bir suratla sadece -mmm diyerek karşılık verdi. Youngjae onun bu tepkisine anlam verememişti. Yatağın çevresinden dolandı ve sevgilisinin yanına geldi. Kolundan tutarak kendine çevirdi.

-Hyung! birşey mi oldu ?

-hayır.. yok birşey

-ama.. neden böyle davranıyorsun?

-düşün biraz youngjae! neden? sence..

-hyung! böyle yapmaa

-ben birşey yapmıyorum.. yapan sesin.

-hyung!!

-youngjae!! bugün neydi öyle? ben sana minjun'dan uzak dur dedikçe dibine girdin. sana kareografi konusunda dikkatli olmanı söylemiştim! hadi öyle hareketler var diyelim.. koydunuz.. neden başkasıyla değil de sen minjunlasın?

-hyung! yapabileceğim birşey yoktu. Minjun ayarladı kişileri.. arkadaşım olduğu için beni seçtiğini düşünüyorum.

-Aaaaah! youngjae!! neden bu kadar safsın?

-ne saflığı minjun normal bir erkek hyung!

-nerden biliyosun?? uzun süredir görüşmediniz değişmiş olamaz mı? buaraya gelene kadar sen de öyleydin.

-ya öyle de ama....hyung! kızma.. :( özür dilerim ben böyle düşünemedim.

-lütfen düşün biraz! gerçekten dayanamıyorum... bugün kendimi zor tuttum... nefesim daraldı youngjae ne kadar kötü hissettim biliyormusun?

Youngjae, sevgilisine doğru bir adım daha atarak elini jaebum'un kalbinin üstüne koydu.

-Biliyorum.. artık biliyorum.

dedi. Ve elini yavaşça yukarı kaldırarak jaebum'un yüz hatlarında ayrıntılı bir şekilde gezdirdi. Jaebum zaten üzeri çıplak kalmış sevgilisine sıkıca sarıldı ve :

-üşüdün bebeğim.. hadi biraz ısınalım :)

dedi. ve pis bir gülüş atarak sevgilisini yatağa fırlattı ve yorganı üstlerine çekti.

————————————————————————————————————

Yeni bir sabaha başlayan 7li.. bir önceki günün verdiği yorgunluğu nihayet üstlerinde atmışlardı. 

Odaya gelen SunHee Nuna(stajyerlerden sorumlu takım lideri) Sabah şan dersinden sonra duyuru olacağını söyleyerek çocukları uyandırmıştı.

herkes herzaman ki gibi hazırlanarak omma jinyoungun atıştırmalıklarını yedikten sonra çıktılar.

Sınıfa girdiklerinde hoca hala gelmemişti. Herkes basit ses açma egzesizleri yapıyor, kimileride sohbet ediyordu.

Sınıfa girer girmez youngjaeyi gören minjun yanına geldi. diğer çouklara da selam verdi. onlarla biraz muhabbet ettikten sonra youngjaeyi çağırarak bişey danışmak istediğini özel olduğunu söyledi. Youngjae jaebuma bakarak :

-Hyung! gideyim mi? gitme dersen gitmem. ama birşey danışacakmış belki önemli bişeydir kimseyle paylaşamıyodur. Minjun önceden de bana bir çok şeyini anlatmıştı.

4 of the 7 are DifferentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin