🔪4🔪 SELEN:(

61 21 2
                                    

Yine beeen:)   Bu bölümde birazcık üzülebilirsiniz, çünkü... neyse okuyun anlarsınız...

________________________________________________________________________________





Selen'den

___________

Samet hapishaneye girmişti. İlk günden böyle bir şey yapacağını ummuyordum. Ama ben kararımı vermiştim. Yemeğimi yiyip, hazırlanıp hemen karakola gideceğim. Artık zamanı gelmişti. Neyin mi? Tabii ki de babamın bir mafya olduğunu, çetesiyle bir sürü adam *ldürdüğünü söyleyecektim. 

Hemen dediklerimi yaptım ve karakola giderken babamla karşılaştım.
 Babam: Nereye kızım? Koştura koştura gidiyorsun.

Ben: Hiiiiç. Cafeye gidiyordum.

Babam: Tamam, görüşürüz.
Ben: Görüşürüz.
Ucuz kurtulmuştum, hemen babam gider gitmez karakolda buldum kendimi. Hemen babamın mafya olduğunu söyledim. Dedektif Osman hemen babamı buraya getirmişti. Babam beni görünce şaşırmıştı ama anlamıştı mafya olduğunu söylediğimi anlamıştı.

Babam hapishaneye girmişti, annem hemen ağlayarak bana sarıldı ve bana kimin onu hapishaneye attığını sordu. Bende ''B-ben...'' deyince annem neden deyip bana kızdı. Doğru ya annem, babamın mafya olduğu bilmiyordu. Annem olsa bile çekinerek ''Çünkü b-babam mafya anne, bunu yapmak zorundaydım.'' dedim ve annem hiçbir şey demeden eve gitti.

Bende evde sosyal medyada dolaşırken reklam teklifi geldi. Bende kabul ettim. Bir ay sonra reklamda oynayacağım...

Saat gece 03.00'tü. Uyandım ama evde annem yoktu her yere baktım ama hala yoktu. Çok korkmuştum. Kapı çaldı açtığımda annemdi. 

Ben: Anne! Beni korkuttun. Nereye gittin gece gece?
Annem: Hiç. Hem... sen yatsana bu saatte ayakta olma.
Ben: A- tamam iyi geceler.
Annem: İyi geceler...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey! Bu bölüm nasıldı?

Sizce annesi neden dışarı çıktı?

Annesine ne oldu?

Yorumlara yazın.

Görüşürüz.

TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin