Şarkı: ~Cem ADRİAN- KÜL~
Film: ~Cadılar Okulu~
Sabah uyandığımda yanımda tatlı mı tatlı bir kedi vardı. Bir şey görmüştü ki miyavlıyordu. Baktığımda annem ile bir adam konuşuyordu.
Yanlarına gittiğimde ''Kimsiniz?'' diye sordum. Annem, Zeynep'in arkadaşı dedi. Zeynep'i çağırdım, çocuğu da içeri aldık.
Çocuğun adı ''Furkan Yıldız.'' Zeynep, Furkan ve Betül buluşmaya gideceklerdi. Bana da gel deyince üstüme kırmızı elbisemi, çantamı, ve ayakkabımı alıp çıktım.
Okulun yakınlarında bir cafe vardı ve oraya gittik. (Furkan, Selen'in erkek kardeşi)
Cafede sohbet ederek kahvelerimizi içtik. Yanımıza bir kız gelmişti, çok tatlıydı, sorduğumda kayboldum demişti.
Babasının telefon numarasını söyledi, ama bu telefon numarası bana çok tanıdık geliyordu.
Bu ses...evet, bu ses Samet'in sesiydi. Kızı babasına verdiğimde Samet beni görmemezlikten geldi.
Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum, burnumun direği sızlıyordu. Ayağa kalktık, ben iki adım geri gittim ve en sonunda koşarken bir adama çarptım.
Çok utandığım için özür dilemeyerek eve doğru koştum. Zeynepler önceden partiye gitmişlerdi ve bende bir dağ evinde kaldım.
Dağ evinde kendimi rahat hissetmiyordum çünkü duyduklarıma göre buralarda bir sürü insanlar *lüyormuş. Aslında buraya gelme fikri benim değil beynimindi.
Çünkü o utancımdan ilk buraya sığınabildim.
Rahatlamak için duş alıp film izlemeye başladım. Dışarıdan müzik sesleri geliyordu. Çok meraklı olduğum için üstüme bir hırka alıp dışarı çıktım. Düğün olduğu belliydi.
Baktığımda Samet ve yanında bir kadın düğün masasında gülüşüp konuşuyorlardı. Samet beni görünce yanıma koşarak gelmeye çalıştı ama ben ağlayarak eve doğru gittim.
Eve girdim ama besbelli Samet beni takip etmişti ardından kapı çaldı. Kapıyı açtığım an Samet bana sarıldı. Onu sıska kollarımla itmeye çalışıyordum ama itemiyordum.
Bana bugünün tarihine bak dedi ve tarih: 01.04.2022 idi. Ben pisliksin diyerek ona vurmaya başladım.
Samet'in yanındaki kadın geldi ama o Betül'müş. Benimle ''Hala aşıksın!'' diye dalga geçiyorlardı. Ben ise Samet'in yanında "Hayır!" diye deli gibi bağırıyordum.
Samet üzülse de üzülmesini belli etmiyordu. Samet'e bazen dalıyordum ama genellikle bana sırıtarak baktığı için rahat rahat bakamıyorum.
Yarın sabah Zeynep'in doğum günüydü. Ona çaktırmadan bir şeyler halledecektik. Ama Zeynep çok cin gibi bir kız olduğu için hemen anlardı. O yüzden başka planlarımız var.
Samet, aslında bana şaka yapmak için hapishaneden çıkmıştı ama daha 3,5 ay vardı. O günü dört gözle bekliyordum.
Benim çarptığım çocuk benim yanıma gelip çıkma teklifi etti. Benim ilk aklıma Samet'e şaka yapmak geldi. Bende bunu avantaja alarak kabul ettim. (Adı: Enes CEYLAN)
Şimdi görürsünüz şaka nasıl olur Samet Bey!
_______________________________________________________________________
Sabah aniden kalktım ve hemen giyindim. Zeynep bu sefer kendi evinde kalıyordu. Enes'i sabah uyandırmak çok zor oluyordu. O yüzden gece gizlice alarm kurmuştum.
Enes kalkınca bana kızdı. Yalandan üzülmüş gibi yapınca sarıldı, bizde yemek yiyip Zeynep'e doğum günü hediyesi olarak ne alacağımızı düşündük.
Tüm mağazaları gezdik, tam umudumuzu yitirmişken Enes, Zeynep'e mavi bir crop, bol kahverengi pantolon aldı ve dağ evine döndük.
Kapı çalmıştı. Enes açınca Furkan'ı gördü. Ben Furkan'a "Hoş geldin hayatım." deyince Enes yanıma gelip "Kim bu çocuk?" diye sordu.
Ben sinirlenmesin diye hemen açıkladım. "O benim erkek kardeşim Furkan. Furkan, bak bu Enes erkek arkadaşım."
Furkan, Enes'i sevdiğini söylemişti. Bende "İyi çocuk..." diyerek geçiştirmiştim ama gerçekten iyi çocuktu.
Enes, balon almıştı ve onları şişiriyordu. Furkan ise konfeti almaya gitmişti. Aslında planımız çok basit ama bir insanı sevindiren plandı.
Plan: Zeynep'e villada parti olduğunu ve gelmesini söyleyeceğim. Sonra gelince Betül ışıkları kapatacak. En sonunda doğum gününü kutlayacağız.
Akşam olmuştu. Zeynep'i villaya çağırdık ve 5 dakika içerisinde geldi. İlk Zeynep korksa da belli etmedi ama sonunda "Nerdesiniz?!" diye bağırdı.
Biz hemen ortaya çıktık ve doğum gününü kutladık. Doğum gününde Enes ve Furkan sürekli PUBG oynadı. Onların oyunu bitince evimize döndük ama evde kötü bir haber aldım.
Annem bir katil tarafından *ldürülmüş. Buna ağlamamı tutamadım ve ağlamaya başladım. Ama durun! Şuraya bir açığı söyleyelim o bizim gerçek annemiz değil!
O yüzden ağlamaya gerek yok:) Enes ve Furkan uyumuşlardı ve bende sahurdan dolayı uyumayacaktım. Furkan tuvalete kalkmıştı ve ellerini yıkayıp yattı.
Biz saat 03.30'da uyanıp, yemek yiyip yattık. Yeni bir gün beni bekliyor, yeni bir bölüm sizi bekliyor<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√
Mystery / ThrillerKitap kapağı: @RED_AQUA Kitabıma hoş geldiniz. Bir kızın acılarını duymaya hazır mısınız, sizde var mısınız? O zaman kitabın içine girin ve nasıl acı çektiğini anlarsınız. "Selam, ben Selen. Kitabın ana karakteri. Dertlerimi dinleyecek misiniz? O z...