Merhaba canlarım.
Bayram nasıl geçiyor. Bence iyi geçiyordur.
Bu bölüm hakkındaki düşüncelerinizi sonda alacağım. Sizin düşünceleriniz benim düşüncem gibi bir şey.
Hadi neyse uzatmayalım da okumaya geçelim.
İyi okumalar canlarım🍀
🍀🍀🍀
Sabah uyandım ve yanımda Serra yoktu. Serra'ya bağırmaya başladım. Telaşla geldi ve ne olduğunu sordu.
"Neredeydin sen?"
"Duşa girecektim, ne oldu?"
"Bir an o adam tarafından kaçırıldın sandım, beni korkuttun!"
"Özür dilerim:("
"Önemli değil, kahvaltı hazır mı?"
"Evet, aşağı gel."
"Tamam." diyerek aşağı indim.
Nedense Serra benden 2 haftada soğumuş gibiydi. Bu beni çok üzüyordu çünkü Serra'yı 18 yıldır kızımmış gibi çok seviyordum. Ama bende ona soğuk davranırsam kötü olur. O yüzden soğuk davranmayacağım. Üstümü giyinerek aşağı indim.
Kahvaltı çok güzel olmuştu. Serra'ya "Ellerine sağlık güzelim:)" dedikten sonra sofradan kalkarak kapının yanındaki askıya doğru yöneldim. Serra "Nereye?" diye sorunca "Alt komşunun yanına, sende gelecek misin?" dedim. Oda onaylayarak aşağı indik.
Alt komşunun kapısına doğru yöneldik ve kapının oraya geldik. Tedirgince kapıya tıklattım. 5 saniye sonra kapıyı açtı. Alt komşumuz erkekti. Adı Felix Petrovic.
Rus olduğu için konuşmasından anlayamıyordum ve Serra'nın Rusça bilmesi beni mutlu etti. Ona 2 saat içerisinde Türkçe öğrettik. Daha öncede dil öğrenme kurslarına gittiğini söyledi. Biraz sonra doğruluk mu cesaretlik mi oynamaya başladık.
Şişeyi çevirdik ve Felix soruyordu ve ben cevaplıyordum.
Felix: D mi C mi?
Ben: D
Felix: Kaç sevgilin oldu?
Ben: 2
Bu sefer ben soruyorum ve Serra cevaplıyordu.
Ben: D mi C mi?
Serra: Yürek yedim, C.
Ben: Owww, balkondan "Felix'e aşığım!" diye bağır.
Serra: Oynamasamıydık?
Ben: Oyun bozancılık yazma.
Serra: Tamam. *Balkona çıkar.* Ben Felix'e aşığım.
Felix: Bendeee!
Serra: Ne?
Felix: Şaka:)
Serra: "Anladım." diyerek içeri geçtik.
🍀🍀🍀
Bu sefer Serra Felix'e soruyordu.
Serra: D mi C mi?
Felix: D
Serra: Gerçekten beni seviyor musun?
Felix: E-e-evet." dediği zaman Serra şok olmuştu. Oda hiçbir şey diyemeden devam ettik.
Ben Felix'e soruyordum.
Ben: D mi C mi?
Felix: C
Ben: Bileklerini kes!
Felix: Alıştığım şey:) diyerek bileklerini kesti.
Serra, bana soruyordu.
Serra: D mi C mi?
Ben: C
Serra: Felix'i hastaneye götür.
Ben: Görevim. Hastaneye geldik ve tekrar eve geldik.
Serra: Neyse Felix, saat geç oldu biz gidelim.
Felix: Bugün bende kalın, nolur:)
Serra: Tamam kalalım.
Ben lavaboya gittim ve ardından Serra arkamdan geldi. Bana kızdı ve benden soğuduğunu söyledi. Ben arkasından "Serra, Serra!" diye bağırsam bile hiç aldırış etmeden, sanki yokmuşum gibi davranarak gitti.
Lavabodan çıktıktan sonra Serra'ya "Yanıma otur!" gibi bir bakış attım, oda hemen anlayarak yanıma oturdu. Telefonu eline aldı ve bana kırık kalp atmaya başladı. Serra'ya sarıldım ama beni itti. Felix odasına gitmiş ve şimdi gelmişti.
"Felix, Serra sana aşık, hem de deliler gibi:)"
"Y-yoo, ne alakası var?"
"Biliyorum, Serra benimle çıkar mısın?"
"Ayayayayaya tabii ki de evet."
"Hayırlı olsun, hep mutlu olun inşallah."
"İnşallah."
"İnşallah." dediler.
Azıcık dışarıya sigara içmeye çıktım ve Serra arkamdan geldi. Bana sarıldı ve bir not verdi. Notu açtım ve şunlar yazıyordu;
🍀🍀🍀
"Selen, seni çok sevdim ve seviyorum. Öz ablam gibisin, ama bu son açıklamam. Neyse hemen açıklayayım. Ben kanserim ve saçlarım her zaman dökülüyor. Stresten olduğu için çok kötü oluyorum. Notu okuduğun günün akşamı ameliyat olacağım. Beni merak etme." yazmıştı. Ağlamamak için kendimi zor tuttum ama tuttum sayılmaz, çünkü ağladım.
Felix'e bunu okutunca Serra'ya gitti ve sarıldı. Son sarılmalarıydı. Bende sarılmalarını bölerek ağlamaya başladım. Serra ağlamamamı, güçlü kalmamı söyledi. Bende son kez sarılarak onu hastaneye uğurladım. "Neden böyle olmuştu, neden neden neden neden neden neden neden" diye bağırmaya başlamıştım. Beni Felix bile sakinleştiremiyordu.
En sonunda Felix'in kucağında uyuya kaldım...
-------------------------------------------------------------------------------------------
Tekrardan merhaba canlar🍀
Sizce bölüm nasıldı?
Ağladım yiaa:(
Sizce Selen burada çok acımasız davranmadı mı?
Serra'ya çok üzüldüm, sizce durumu iyi olacak mı?
Felix'e ne olacak?
Bu soruların cevaplarını yazarsanız sevinirim.
İyi geceler canlar🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√
Mystery / ThrillerKitap kapağı: @RED_AQUA Kitabıma hoş geldiniz. Bir kızın acılarını duymaya hazır mısınız, sizde var mısınız? O zaman kitabın içine girin ve nasıl acı çektiğini anlarsınız. "Selam, ben Selen. Kitabın ana karakteri. Dertlerimi dinleyecek misiniz? O z...