🔪14🔪

26 11 22
                                    

Merhaba canlarım:) 🍀

Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.

Size yepyeni uzun bir bölüm hazırladım. 

Bu bölüme +14 oy bekliyorum.

Şimdiden Bayramı'nızı kutlarım. İyi tatiller.

Neyse, hadi uzatmadan yeni bölüme geçelim.

İyi okumalar, yorumlarda buluşalım:))                                         🍀Dizi adı: LUCIFER🍀

----------------------------------------------------------------------





Önceki bölümden devam: 

Dışarıda tüm mahalleyi dolaştım birde kimi göreyim? Samet kaçıyordu. Arkasından "Samet! Bir bak." diye bağırıyordum. Arkasını döndü. "Ne var?" diye sordu. Bende koşarak sarıldım. 

"Neden bana bunu yaptın?"

"Hayırlı olsun."

"Neden ki?"

"Sevgilin varmış."

"Vardı."

"Her neyse, tamam. Senin için bunu yapacağım ve onları hastaneye bırakayım."

"Sen çok iyi birisin:)"

":)"

Hastaneye bıraktı ve arabaya binip gitti. Samet çok değişmişti, ama bir dakika! Samet hani *lmüştü? Demek ki yine yalan söylemişti. Enes'e hesap sormaya gidecektim.Ama bir adam gelip "Merhaba." dedi. Bende "Merhaba." diye karşılık verdim. Bana, "Beni takip et." dedi ve etmeye başladım. Bir yere gidiyorduk ve geldiğimizde orası çok tenha bir yerdi. 

İçeri girdik ama sanki 30 yıldır girilmemiş bir oda gibiydi. Pis ve değişik bir yerdi. 

"Neden buradayız?" 

"Sen Enes'ten intikam almak istiyor musun?"

"Evet. Neden sordun?"

"Düşmanımdır kendisi:) Bizim bir mafya çetemiz var. Sende katılmak ister misin?"

"Katılmak isterim tabii ki. Konu Enes ise ben varım."

"Güzel, o zaman evimizi görmek için gel."

"Tamam." diyerek eve gittik. Sanki mafya çetesi değil de sosyal deney yapıyorlar gibi. Ama önemli değil, ben Enes'ten intikamımı alacağım. Ev çok güzeldi. Çetede sadece 1 kız vardı ve o kızın adı Serra'ydı. Tanıştık, kız 18 yaşında, 13 yaşındayken ailesi tarafından terk edilmiş. Yetimhaneye bir adam gelip onu almış.

 Eve gelince adam onu dövmeye başlamış. Kız üzüldüğü için sarıldım ve yalnız hissetmemesini söyledim. Kız beni, ben kızı çok sevmiştim. Geceleri parklarda oturup sohbet ediyorduk. Aslında bir çete değil de, sanki sohbet grubu gibiydik. Bir kaç gün sonra dışarı çıkmaya karar verdik ve çıktık. 

Sahilde Enes'i gördüm ve hiç kimse yoktu. O gün o gündür, o şans o şanstır diyerek Enes'i karnından b*çakladım. Serra: Ne yaptın sen?!" diye bağırdı. Bende eve gidince anlatırım dediğim zaman eve doğru bir taksi tuttuk ve eve varınca hızlıca içeri girdik. 

İçeri girince Serra'ya her şeyi anlattım ve "Yaptıkların az bile." dedi. Bence de diyerek yemek yapmaya koyuldum. Serra'da ban ayardım ediyordu ve sohbet ediyorduk. 

TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin