🔪7🔪 -KISA BÖLÜM-

34 18 6
                                    

                                                                                                      🍃Film Adı: Bergen🍃



Furkan, sabah bizi uyandırıyordu. Tam kalkacaktım ki aklıma annemiz geldi. Furkan, gerçek annemiz olduğunu bilmiyordu ama bugün öğrenmesi lazımdı. Bunu televizyon seyrederken yanına gelip söyleyecektim ama yanımda Enes'inde olması gerekirdi. O yüzden o varken söyleyecektim. 

Furkan içeride film izlerken yanına geldim. "Furkan, sana bir şey açıklamamız lazım ama üzüleceğinden çok korkuyoruz. Bizi sakin ve sessizce dinleyebilir misin?" Furkan "Evet." dedi ve lafıma devam ettim. "Aslında annemiz, bizim gerçek annemiz değil. Gerçek annemiz, eskiden babamızı başkasıyla aldatmış. O yüzden bunu bilmeni istedim." 

Furkan sessizce "Abla, ben bunu biliyordum." dediğinde "Nasıl?" diye sordum. Bana "Babam, bana küçükken ablana söylememen gerekir diye tembihleyerek söyledi." "İşte babamın seni en çok sevdiğinin kanıtı haha." "Abla izin verirsen filmimi izleyeceğim." "Tamam." Bunu bilmesi beni şaşırtmıştı.

Onları düşünürken giyiniyordum çünkü şimdi sahil kenarına gideceğiz. Hemen kıyafetlerimizi giydik ve sahile doğru yol aldık. Arabayla gidiyorduk ama ilerideki bir kadın tadilat olduğunu ve sadece yürüyerek geçebileceğimizi söyledi ve bizde öyle yaptık.

Furkan evde kalmak istemişti ama zorla da olsa getirdik. Sahil kenarında bir tek bank vardı ve oraya oturduk. Rüzgardan esen denizi izlemeye başlamıştık. Aniden rüzgar durdu, yağmur yağmaya başladı. Yanımızda şemsiye olmadığı için eve doğru koşmaya başladık ve eve gittik.

Ezanın okunmasına 3 saat 15 dakika kalmıştı bende çok yorgun olduğum için hazır söyleyecektik. 5 dakika sonra Zeynep ve Betül geldi. Onlara Furkan ile tüm konuşmalarımı anlattım ve çok şaşırdılar. Enes geldi ve uyuyacağını, iftarda uyandırmasını söyledi. Bende tamam diyerek kızların yanına gittim. 

Zeynep ve Betül bize iftara geldiklerini söyledi ve biraz haberleri varmış. "Selen bizim oradan baban geçti yine hapishaneden kaçmış." "Ve de bir eve bomba koyup patlatmış!" dediği zaman şok olmuştum. Biz konuşurken siparişler gelmişti ve sofraya koyduk. 

Ezanın okunmasına 15 dakika vardı. 15 dakika içerisinde sofrayı hazırladık ve ezan okunuyordu. Orucumuzu açtık ve sofradaki yemekleri kaldırdık. Enes, hep beraber film izleyelim dedi ve bizde kabul ettik. Film 2 saat 25 dakikaydı. O yüzden gece yarısına kadar izleyecektik.

Saat 02.34'te bittiği için yemeği çabucak yaptım. Sahura herkesi kaldırdım Zeynep ve Betül'de sahura kaldıkları için birazcık çok yemek yaptım. Saat 04.21'de kapı çalmıştı açtığımda aşağıda bir not vardı. "Enes, bu not sana yazılmış. Al, oku."




TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin