Gece su içmeye kalkmıştım. Mutfağa yorgun adımlarla gidiyordum. Sürahiden bardağa suyumu aktardım. Tam suyumu içerken mutfağın camında bir şey belirdi. Suyumu yarıda bırakarak camdan baktım. Gitmiş gözüküyordu, bende evin kapısına doğru yol alarak kapıyı açtım. Hiçbir şey yoktu ama yerde bir not gördüm. Bu notu buraya kim bırakmış olabilirdi? Bu iki gün içerisinde kesin bize şaka yapılıyordu.
Hemen notu aldım ve yarıda bıraktığım suyu içerek odama hızlı adımlarla yürüdüm. Bu sefer bu camda bir şey belirmişti. Çığlık atarak yanlışlıkla herkesi uyandırdım ama Enes, bu notu okudu ve yazıyı birisine benzetti. Kiminki mi? Tabii ki de Zeynep'in yazısına. Şaka yapan Zeynep ve Enes'miş. Onlara çok korktuğumu anlatıyordum ama beni umursamıyorlardı. "Uff, ben yatıyorum!" diye sinirlenerek misafir odasında yatmaya başladım. Orada uyuya kalmışım...
--------------------Sabah--------------------
Yemeği erkenden kalkarak Zeynep hazırlamış, Enes ise misafir odasındaki yatağa bana özür borçlu servis etmişti. Onu gördüğüm an görmemezlikten geldim. Ha, bu arada dün gece kapıda bulduğum notta "Öğlen basketbol sahasında bizimlesiniz ~İsimsiz~" Kendini, bana affettirmeye çalışıyordu ama ben affetmek istemesem de affettim. Saat 13.53'te basketbol sahasına gittik.
Orada beni gördükleri an gülmelerini tutamamışlardı. Hatta birisi yanıma gelip " Bu kadar kısa boyla basket atabilecek misin?" demişti. Bende hırs yapmıştım ve "Tabii ki de!" diyerek basket potasının oraya geçtim. Derin nefes alarak attım ve potaya girdi. Çocuk basket maçı yapalım dedi. Bende kabul ettim ve sonuç ben yendim. Çocuk beni akşam yemeğine davet etti ve akşam yemeğine gittik.
-------------------------------Akşam-------------------------------
Ben eve döndüğümde Enes ne yaptığımızı sordu. Sohbet ettik. Gece olunca hep beraber yattık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√
Mystery / ThrillerKitap kapağı: @RED_AQUA Kitabıma hoş geldiniz. Bir kızın acılarını duymaya hazır mısınız, sizde var mısınız? O zaman kitabın içine girin ve nasıl acı çektiğini anlarsınız. "Selam, ben Selen. Kitabın ana karakteri. Dertlerimi dinleyecek misiniz? O z...