🔪3🔪 İNTİKAM,EVLİLİK,HAPİSHANE

60 23 21
                                    

Selam canlarım.

Bu bölümü istek üzerine yazdım. (DÜZENLEDİĞİM İÇİN KİMİN İSTEDİĞİNİ BİLMİYORUM.)

Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar...

_____________________________________________________________

                                             İNTİKAM


Samet, Yusuf'a ''Yusuf, son defa ailene veda et, bu onları son görüşün olacak.'' dedi. Yusuf güldü ve aramış gibi yaptı. Samet daha çok sinirlendiği için silahını çaktırmadan çıkardı ve hemen onu vurup kaçtı.

 Dedektif Osman, Yusuf'un evine baskın yaptığında onu *lü olarak buldu ve hemen parmak izi aramaya çalıştı. Ama *ldüren kişi parmak izi belli olmasın diye düşünmüştü ve eldiven takarak vurmuştu. (Katilin böylesi:)

                                            |AKŞAM|

Dedektif Osman, Samet'in evine gelmişti. Samet her şeyi anlamıştı. Ve hemen ''Osman, Yusuf'u öldüreni gördüm!'' dediğinde Osman'ın gözleri ''kim?'' diye sorar gibi açılmıştı. Hemen ''Barış YILDIRIM'' dedi. (Barış Yıldırım, Samet'in en yakın arkadaşıydı.)

 Onun evine gittiler ve Osman, Barış'ı karakola götürdü ve hapishaneye attılar. Dedektif Osman, Samet'e yanındaki kızın kim olduğunu sordu ve ''N-nişanlım...'' dedi. Osman ''Tamam.'' diyerek gitti. Ama bilmiyordu ki yarın düğünü vardı...

                                             |2. GÜN|


Samet beni erkenden kalkmış, uyandırıyordu. Ben hemen aşağı inip kahvaltıyı  hazırladım. Samet ile birlikte hemen yiyip, gelinlik ve damatlık almaya gittik. Gittiğimiz mağazada Selen'in gelinliği için 1,5 saat kalıp eve geldik. Düğünümüze, Osman'ı ve aile yakınlarını çağırmıştık Ve düğün başlamıştı.

Düğünde dans etmeye başladık ama polisler düğünü durdurup katilin Samet olduğunu söylemeyene kadar... Samet'i tutuklayıp hapishaneye attılar. 

Çok sinirlenmiştim ama çoktan evlenmiştik. Belki de babamın mafya olduğunu polislere söyleyecektim...

 

_________________________________________________________

Selam canlarım. 

Umarım iyisinizdir.

Bölüm nasıldı? Görüşlerinizi panoma da yazarsanız sevinirim:)

İyi günler.




TEPEDEKİ KATİL √TAMAMLANDI√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin