KARAKTER LİSTESİ

178 10 2
                                    

Mylia- Melanie'nin ikizi. Tanrıça Lilith'in kızı. Baş karakterlerden birisi. Eğlence tanrısı olan Maxiumus'un eski sevgilisi. Enialis ise şuan onun hoşlandığı kişi. Yeteneği ise içerisindeki enerjiyi dışarıya yansıtarak karşısındaki kişiye zarar vermek.

Melanie- Mylia'nın ikizi. Tanrıça Lilith'in kızı. Hikayeye sonradan katılıyor. Yeteneği sesiyle tüm canlıları büyülemek. Baş kahramanlardan birisi. Şuan hoşlandığı birisi yok ama ileride olacak.

Enialis - Tanrıça Lilith'in hizmetkarı olan küçük tanrılardan birisi. Mylia'nın hoşlandığı kişi. O da Mylia'dan hoşlanıyor ve görevlerinde ona yardım ediyor.

Mereana- Kahin. Geleceği görüyor. Mylia'ya görevlerini söylüyor. Aynı zamanda görev sonunda elde edilen materyalleri alıyor ve güvenlikleri için saklıyor. 915 yıldan uzun süredir yaşıyor. Mylia'dan bir isteği olacak ilerideki bölümlerde öğreneceksiniz.

Tanrıça Lilith- Mylia ve Melanie'nin annesi olan tanrıça. Her 1000 yılda bir dünyaya gelip tohum/tohumlar bırakıyor ve bunlar sınava tabi tutuluyor. Kazananlar Tanrı/Tanrıça oluyor. Yani kısaca herşey bunun başının altından çıkıyor.

Freya- Mylia'nın annesinin yani Lilith'in bedene bürünmüş hali. Biliyorsunuz tanrıların ve tanrıçaların insanlar gibi bir bedeni olmuyor.

Max (Maxiumus) -  Diğer bir deyişle eğlence tanrısı. Mylia'nın eski sevgilisi. Eğlence ve entrikayı çok seviyor. Görevlerden birisi de onun gözyaşını almaktı. Diriltme özelliği var.

Aranel AldarionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin