icanbeurbuzzly 100k oldu, bunca zaman sevginizi eksik etmediğiniz için sizi taekookumla bolca öpüyor ve teşekkür ediyoruz🖤
_________________
"Çileğimle beni çok beklettin."
Sonunda yanıma gelen Taehyung sinirli çıkartmaya çalıştığım sesimle güldüğünde başımı eğmiş, hiç oralı değilmiş gibi pedallarla oynamaya başlamıştım. Çok beklettiği falan yoktu sadece ben ondan biraz ilgi istiyordum.
"İki dakika önce buradaydın." Kaşlarımı kaldırıp şaşkınlıkla ona bakarken omuz silkti ve bisikletin selesine yaslanıp "Ne var, camda bekledim seni." dedi çok normal bir şey söylüyormuş gibi.
Ona karşı olan sahte kızgınlığım anında kayboldu, gülmeden edemedim. Arkasında kalıyordum biraz, dudaklarım kulak mesafesindeydi yaslandığı için. Onu bir anda habersizce öpmek istesem de yalnızca parmaklarımı bukle bukle saçlarına dolamakla yetindim.
"Ve beni gördüğün gibi koşa koşa aşağı indin, öyle mi?" Diye soruşumla bana cevap vermedi, sadece baktı. Fakat bu bakış bile benim için yeterliydi, dudaklarımı ısırmadan edemedim. Eskiden olsaydı sırf inadıma geç inerdi, şimdiyse geldiğimi gördüğü gibi vakit kaybetmeden bana geliyor, beni bekletmemeye çalışıyordu.
Fazla üstünde durmadan, "Hadi atla arkaya." dedim sanki altımda arabam varmış gibi. Beni hiç bozmadan arka seleye kurulduğunda frenleri kontrol edip bana tutunmasını bekledim. Sıkıca, yıllardır içini bir özlem kavuruyormuşçasına belime sarıldığında ve başını sırtıma yasladığında tişörtümün üzerinden dahi kalp atışlarımı görebileceğimi düşündüm.
Yerimde duramıyordum, Taehyung bana oldukça açıktı, şu sürede çokça değişmişti, bana değer verdiğini belli ediyordu ve şu anda da öylesine sıkı sarılıyordu ki ona dönüp sarılışına karşılılık vermemek için zor duruyordum.
Derin bir nefes alıp pedalları çevirmeye başlarken nereye gidebileceğimizi düşündüm. Gerçekten aklımda belli bir yer yoktu, ayaklarım bizi nereye götürüyorsa onları reddetmeyecektim, aklımdaki düşünce buydu. Taehyung'un da bana her türlü uyacağını bildiğimden rahat bir nefes almış, her şeyi bir kenara atarak onunla olmanın, rüzgarı selamlamanın keyfini çıkartmıştım.
Biraz sürdükten sonra bizi sahil karşılamıştı, orada da bizim gibi bisiklet süren çoktu. Hava geceye yaklaşmasına rağmen oldukça güzeldi ve ılık rüzgar Taehyung'un saçlarını her enseme değdirdiğinde içim gıdıklanıyordu.
Yüzümden silemediğim bir gülümsemeyle beraber durduramadığım bir nabzım vardı deniz köpüklenirken.
Onda durumlar nasıldı bilmiyordum, onu göremiyordum lakin yerini öyle sevmiş gözüküyordu ki bir kez bile kımıldamamıştı. Yine de nasıl olduğunu merak ettiğimden sol omzum üzerinden ona bakmaya çalıştım. Bu çabamı anlamış olacak ki yanağını yasladığı yerden kaldırdı ve bana baktı. Kızarmış ve iz çıkmış teni öylesine tatlı gözüküyordu ki, önüme bakmasaydım kaza yapabilirdim, kendimi güzelliğinde kaybetmiştim.
Önüme ne kadar dönersem döneyim buğulu, duru bakışları ve al yanakları irislerimin önünden bir türlü gitmiyordu. Onda kalakalmıştım, anın eşsizliğinde, kollarının sıcaklığında kalakalmıştım.
Bununla baş edemiyordum artık, aylardır var olan hislerim boğazımdan taşmak için çırpınıyordu. Bunca zaman ondan uzaktım ama şimdi yakınımda oldukça da yetmiyordu, onu sürekli dibimde, bir dudak uzaklığında istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
icanbeurbuzzly
Fanfictionsevgilin var, zerre sevmiyorsun biliyorum. bir tarafları da yetersiz ve küçük, esmer bacaklarının arası için. anlamıyorum, ben bu kadar iyi doldurabilirken neden onunla olmaya devam ediyorsun, sürekli kendime bu soruyu sorup duruyorum. bak bebeğim...