6

455 37 33
                                    


*bölüm smut içeriyor rahatsız olacak olanlar okumasın lütfen*


Hızla inip kalkan göğsü eşini daha çok üzüyordu. Hyunjin ağlamasını durdurmak eşine daha fazla sarılmak istiyordu ama göz yaşları onun aksine akmaya devam ediyordu. Chan ise dolan gözlerini eşinin boynunun arasına girmiş bir şekilde saklıyor sakinleşsin diye kollarıyla onu sarmaya devam ediyordu.

"Hyunjin hadi güzelim bir yüzünü yıkayalım?" Dedi Chan sakince. Hyunjin burnunu çekip gözlerini onunla buluşturduğunda suçluluk duygusu daha çok içine işledi titreyen parmaklarını eşinin göz altlarında gezdirirken Chan avuç içlerini öptü. Kendini rahatlamış hissediyordu ama Hyunjin'in kendini suçlaması onu kötü hissettiriyordu. Eşi parmaklarını dudaklarına sürttüğünde ona baktı. Ağlamaktan kızarmış gözleri, zaten güzel olan dolgun dudakları daha belirginleşmişti. İçinde oluşan o hisse dur demek istemedi Chan. Hyunjin iyice ona yaklaşırken özlemle dudaklarını bileştirdi. Eşinin alt dudağını ağzının içine alırken Hyunjin ellerini Chan'in saçlarına geçirdi. Öpüşmeleri derinleşirken Hyunjin eşinin kucağına çıktı. Chan onun üstüne oturmasıyla ağzından bir inleme kaçırdığında Hyunjin çoktan dilini eşinin ağzına göndermişti. Öpüşmelerin sesi banyoda yankılanırken Hyunjin kendisini biraz daha altında kıvranan eşine sürttüğünde Chan hızla onun belinden kavradı ve ayağa kalktı. Kaslı kolları Hyunjini sararken onu duvara yasladı. Hyunjin eşine ayak uydurup bir saniye bile dudaklarını ondan çekmeden kollarını hızla boynuna doladı. Chan eşinin beline sardığı ellerini kalçasına indirip sıktı.

"Mmmh." Hyunjinden duyduğu ses onu memnun ettiğinde dudaklarını iki saniye ayırdı ve gözlerine baktı. Hyunjin eşini gözlerine baka baka kucağından inip onu pantolonun kemerinden iyice kendine çekti. Chan kaşlarını çatıp ona bakmaya devam ederken Hyunjin eziyet eder gibi eşine dokunarak pantolonun fermuarını indiriyordu. Chan gözlerini kapatıp dudaklarını ısırdı tek bir parmağının bile ona dokunması yetmişti sertliği ona acı çektirircesine belirginleşirken Hyunjin eşinin gözüne baka baka dizlerinin üstüne eğildi.

"Siktir." Dedi Chan sanki konuşmayı unutmuş gibi. Hyunjin dudaklarını diliyle ıslatıp Chan'in pantolonunu ve boxerını aynı anda indirdi. Önünde duran kalınlığa bakıp ucunu öptü. Chan'in elleri reflex olarak eşinin saçlarına daldığında Hyunjin eşinin penisini çoktan ağzına almıştı. Ağzında hissettiği dolulukla keyiflenirken Chan onun aksine delirmek üzereydi çünkü Hyunjin hareket etmiyordu.

"Hyunjin hareket et." Chan eşiyle gözlerini buluşturdu. Hyunjin sinsi bir şekilde beklemeye devam ederken Chan eşinin saçlarını hafifçe tutarak kafasını hareket ettirmeye başladı. Hyunjin aldığı komutla kafasını hareket ettirirken boğazına kadar gelen penisi emmeye devam etti.

"Siktir, siktir." Chan bir yandan küfür edip bir yandan patlamak üzereydi. Hyunjin bir kaç kez daha gidip geldi. Tamamen ıslandığından emin olduktan sonra ayağa kalktı. Chan bunu beklermiş gibi hızla eşini arkaya çevirdi yüz üstü onu duvara yaslarken boynuna öpücükler kondurdu. Kulak memesini ağzının içine aldığında Hyunjin inledi. Hyunjin pantolonunu çıkarmak için hazırlanırken Chan ellerini kavradı ve eşinin pantolonunu boxerı ile aynı anda aşağıya indirdi. Açığa çıkan penisi elleri arasına alıp çekiştirmeye başladı kendisininki de onu çok zorluyordu. Hyunjin soğuk parmakların onu kavramasıyla beraber sesli bir inleme bıraktı banyoya.

"Chan.Ah." daha şimdiden patlayacak gibiydi. Eşi onun aksine yavaşça penisini çekiştirirken Hyunjin sırılsıklam olmuştu bile. Chan soğuk parmaklarını ondan çektiğinde Hyunjin sızlandı.

"Sabret güzelim daha yeni başlıyoruz." Hızla eğilip eşinin kalçasını ikiye ayırdı ve dilini deliğinin üstünde gezdirmeye başladı. Dilini içeriye doğru ittiğinde Hyunjin bacakları titriyordu. Sırılsıklam olmayıda geçmişti artık.

MarriedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin