Epilógus

308 22 1
                                    

Katsuki szmszg:

-És így ismerkedtem meg és jöttem össze anyátokkal. -magyaráztam egy széken ülve míg az előttem lévő ágyon egy fekete hajú fiú és egy szőke lány feküdt.

-De cukiii!-kiáltott fel a 15 éves lány, Junete.

-Szerintem túl nyálas!-morgott a 16 éves fiú Kumate. Majd beszaladt egy tíz éves, szőkés kék hajú fiú.

-Apu apu! Anyu megjött! -kiáltotta Kitsu.

-Szivem! Hivatják a kettes számú hőst!- Jött be a szerelmem.

-Megyek már megyek már. Majd csókot nyomva édesem ajkaira mentem is mert hív a kötelesség.

Írói szmszg:

Eközben Karma és idősebbik fia és lánya edzettek a kertben, készülve az egy hét múlva bekövetkezendő felvételi vizsgára.

-Anyu! Apu elmesélte hogy jöttetek össze! Mikor apu annyi idős volt mint mi tényleg olyan mogorva volt mint Kumate?-Kérdezte Junete.

-Nem mindig volt ő mogorva. Nagyon is kedves volt csak nehéz volt előhívni.

-Anyu!-kiáltott rá anyjára Kumate.

-Na gyerekek inkább fókuszáljatok! Mivel elég erős képességet örököltetek. Junete neked jól megy az időjárás irányítása de apád robbantásait még nem tudtad jól leutánozni.
Kumate te pedig túl sokat robbantasz! Nem elég hogy a szeméjiségét örökölted de hogy a robbantását is az sok. Az én erőmet is használhatnád néha.

-De anya! Nekem megy a volt és a szél irányítása és a tüzet is sikerült elsajátítanom de a víz! Emlékszel hogy mi történt a múltkor! Esett az eső és irányítani akartam hogy egy csepp se essen rám de erre az ellenkezője lett! Az összes víz rajtam kötött ki!

-Mert a víz irányításához nyugalom kell te pedig ideges voltál. Kitsunak már megy a víz, tűz, föld és szél irányítás csak ő nem robbantást örökölt apjától hanem füstöt. Szóval az majd nektek kell hejre tenni és elmagyarázni hogy használja.

- Jól van 3-as számú.-morogta Kumate.

-Kumate! Ne gúnyolódj! Ha felvettek titeket a UA-be majd az orrom alá dörgölhetitek!

-Rendben anya!-ugrott az anya karjai közé Junete.- Gyere te is Kitsu! Kumate!

-Jó jó!- morgott a nagyobbik.

-Ez az! Ölelés!-szaladt oda a kisebbik.

-Ha apátok haza jött tőlle is lopjatok ölelést. Ne mindig csak nekem ugorjatok.- szorongatta gyermekeit az anya.

-Apána karamell illata van úgy ahogy Kumatének, nekem és Kitsunak is. Neked akkor miért nincs anya?-kérdezte Junete.

-Mert ti öröktétek a robbantást apátoktól vagy mint Kitsu ő a füstöt. De én nem robbantok szóval nem tudom pontosan. Ezt inkább apátoktól kérdezzétek.-mondta a büszke anya.

Nem sok időbe telt míg a ház ura is vissza jött és a gyerekek elkezdték nyaggatni míg az anyuka főzött. Különleges nap volt a mai mert ma volt az apjuk születésnapja. Ezért Karma az idősebbik fiának kedvecét Katsudont csinált. A fiatalabbik kedvence a sushi és a lánya kedvence a Rámen.

Majd a gyerekek kiszaladtak kivették a hűtőből a 3 emeletes citromos tortát amit Karma és Kumate csináltak. A fiuk kész szakács volt. Az biztos hogy lenyűgözi a jövendő beliét. Majd Kitsu meggyújtotta a gyertyákat és a boldog szülinapot énekelve vitték ki Katsuki elé. Majd Karma is betoppant az ajándékokkal amit Junete csomagolt. Kitsu pedig nagy lelkesedéssel lőtte a konfettit.

-Köszönöm gyerekek! Köszönöm szivem. - eresztett el egy könycseppet Katsuki.

-Fater ne sírj már!- morgott Kumate de ő is alig bírtam visszatartani a könnyeit. Kívül mint az apja belül mint az annya.

Majd megünnepelték ezt az örömteli napot. Mint egy nagy boldog család.

✨~Vége~✨

Na sziasztok remélem tetszett ez a történet!😊
Sok időm van benne de volt hogy rossz lett egy rész mert semmi ötletem nem volt de hát ezt is megéltük.
Köszönöm ha elolvastad! Nagyon szépen köszönöm a támogatást!🥰🥰

#Csáórókicák

Ne szánalomból szeress!! [ Bakugou x OC ]Where stories live. Discover now