Part 6 🎀

899 195 10
                                    

❀ΠICΣ❀ ϯσ ❀ʍεεϯ❀ ψσմ ❀....
.
.
.
.
මට කලින් එයා මාව ඇදලා අරන් සිපගන්න පටන් ගනිද්දි නොදැනීම මාත් ඒකට හවුල් වුණා.....ටිකකින් අපි දෙන්නගෙම ඇදුම් වාහනේ පුරා විසිරෙද්දි එයාම එයාගෙ hard වුණ d*i*c*k එක මගේ කටට දැම්මා....මං ජීවිතේට මේ වගේ දෙයක් කරලා නොතිබ්බත් ටිකෙන් ටික මට එයාට ඕන කරපු වින්දනය දෙන්න පුලුවන් වුණා....

"අහ්හ්......oh god....I'm near to cum...."

එයා කෙදිරිගාන ගමන් හයියෙන් ගැහෙද්දිම මගේ කට එයාගෙ cum වලින් පිරුණා...ඊටපස්සෙ මේ සැරේ මං එයාව සිපගන්න පටන් ගනිද්දි එයත් ඒකට react කළා.....මේ වෙද්දි මගේ d*i*c*k එකත් එයාගෙ hand job එක නිසා hard වෙලයි තිබුණෙ....

"ම්ම්ම්හ්.......plz f**k me....."

එයා කෙදිරිගාමින් ආයාචනා කරද්දි මං එයාට ටික ටික ඇතුල් වුණා.....

"අහ්ම් .....ඌහ්......"

මගේ ඇතුල්වීමත් එක්ක එයා හයියෙන් කෑගහද්දිම මං එයා තුළට තෙරපුණා....

" plz be fast...daddy ....."

"Ohhh........"

ටිකකින් මං එයා තුළම නිදහස් වෙද්දි එයා තුන්වෙනි වතාවටත් cum වුණා.....එයා තවමත් අමාරුවෙන් වෙද්දි එයාම දෙවනි වටයකට ඇරයුම් කරන ගමන් ඉස්සර වුණා....ඉතිං ඔය විදියට වට තුනක් ඉවර වුණාම එයාගෙ මත් ගතිය හොදටම අඩු වුණා.....එයා මගේ තුරුලෙම නින්දට වැටෙද්දි මේක මගේ 1st sex experience එක නිසා මගේ ඇගටත් අමාරුවක් දැණුනා .....
.
.
.
.
.
.
ටිකක් වෙලා මහන්සි ඇරපු මං මගේ ඇදුම් ටික ඉක්මනින් ඇදගෙන එයාටත් කලිසමක් විතරක් අන්දලා අමාරුවෙන් වාහනෙන් බැස්සා .....
.
.
.
.
.
To be Continued 🎀 ....
.
.
.
🚫Only Fan Fiction ....🚫Don't copy🚫

✍️Thisu

❀ΠICΣ❀ ϯσ ❀ʍεεϯ❀ ψσմ ❀ (Completed )Where stories live. Discover now