3. Bölüm:Eğlence Evi

54 10 8
                                    

Yol boyunca belki kimse konuşmadı ama ruhlarımız susmadı. Eve gelmiştik Eren kapıyı açarken benimle sessizce konuşmaya başladı 

"Anlamadıysan söyleyeyim Oğuz İpek'i seviyo İpek'de Oğuz'u bunu ikiside biliyo ama daha hiçbiri açılmayı denemedi" İçeri girdik Eren kolunu omzuma attı. 

"Ee beğendinmi evimizi? beğendiysen artık 4'ümüz beraber yaşayalım." 

"Sen olucaksan tamam." Ne! Az önce ben ne dedim? 

"Yani siz diycektim" Olmadı Nil kurtaramazsın kendini açık açık seni seviyorum dedin. Eren'in gülüşü büyüdü sonra Oğuz'a döndü. 

"Bak birde utangaç derdin kız İpek'den hızlı çıktı biz sizin kadar beklemeyeceğiz galiba." Ben kendi kendime söylenirken Oğuz üzerinde gemi resmi olan bir duvarın önüne geçti ve gururla konuştu. 

"Bu gemiyi İpek ile ben beraber yaptık" sonra yandaki duvarı gösterdi "Bu duvarada bence Eren ile sen çizin" Eren lafa atladı. 

"Kaç aydır o duvara ne çizsem diye düşünüyorum sonunda bana yardım edebilecek birini bulmuş oldum, sence ne çizelim?" Duvara uzun uzun baktım gerçekten bulmak zordu. 

"Sen aylarca düşünüp bulamamışsın ben nasıl hemen bulayım? Biraz zaman lazım." biz bunlatı bunları konuşurken İpek oyun açmıştı Neşeyle konuştu. 

"Hadi oyun oynayalım, ben Oğuz 'la olucam." 

"Ama ben oynamayı bilmiyorum" Eren ağzımı eliyle kapattı 

"Şşş... Zaten bundan sonra hep bizimleolacaksın ben sana herşeyi öğreticem, sen bundan sonra kendini herşeyi biliyo say" 

"Lisenin son senesindeyiz en fazla 1 sene." İpek bağırarak konuştu. 

"Günaydın Nill, Eren 4'ümüz okuyacağı bir üniversite seçicek."

"İtiraz istemiyorum hanımefendi çünkü beni kararımdan hiçkimse vazgeçiremez." 

"İtiraz edeceğimide kim söyledi ben sizden memnunum." Oğuz gülerek konuştu. 

"Lan kıza ne yaptın? Bizi ne çabuk kabul etti? Silah mı dayadın? Bir şey mi içirdin? Ne yaptın?" 

"Valla nirşey yapmadım... Hadi neyse bu el ben oynamayacağım Nil İpek ile beraber oynasın önce öğrensin" Eren arkama geçti kollarını belime sarıp ellerini ellerimi üzerine koydu. 

"Nil hazır." Oğuz İpek'in yanına oturdu. 

"Eren'in amacı belli oldu gel ipek önüme, seni onlara yedirmem." Hepimiz gülüyorduk o gün hepimiz gün boyunca oyun oynamıştık ve ben odaya çıkamadan uyuya kalmıştım...


Eğer beğendiyseniz yorum yapıp oy kullanmayı unutmayın Hoşçakalın

Bizim DünyamızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin