Valizimi Eren odaya kadar çıkarmıştı "Bu kadarına gerek yoktu" "Hayır var çabuk hepsini yerleştir yanıma gel konuşmamız gereken şeyler var." "Neler var?" "Bir şeyler" odama geçip hızlıca eşyalarımı yerleştirmeye başladım ve işim bittiğinde Eren'in yanına geçtim oda çoğu eşyasını yerleştirmiş kitaplarını diyordu. "Hoşgeldin şu kitapları koyayım konuşucaz" geçip yatağın üzerine oturdum en sonunda düzenlemekten bıkmış bir şekilde rasgele koyup yanıma geldi ayağa kalktım. Ellerini ellerimin içine aldı ve konuşmaya başladı.
"Sen yada ben değil benim ile beraber biz olmak istermisin?"
"Her zaman ne olursa olsun bana söz ver biz kalalım sevgilim."
"Söz veriyorum" ve işte o an zaman bizim için durmuştu. Eren'in dudakları dudaklarimdaydı sonra kendini yavaşça çekti. "Sen bundan sonra benimsin sevgilim". Oğuz odaya girdi bağırarak.
"Sevgilim oldu İpek benim sevgilim olduu!" Eren elimi rutup havaya kaldırdı.
"Nil benim sevgilim oldu!" tamamlanmıştık Eren'in gözlerini ilk gördüğümden berri olmasını istedim şey olmuştu. Sonra gülüşmelerimizi Oğuz kesti. "Tebrikler kardeşim ama biz senden dakika farkıyla önce olduk." Güldük sonra Eren'in koluna şakayla karışık vurdum.
"O kitapları neden o kadar yavaş yerleştirdin önce bizim olmamız gerekiyordu" Eren beni gözlerini ayırmadan hayranlıkla izliyırdu utancımla yüzümün kızardığını hissettim ve başımı öne eydim. Sonra sesini duyunca bamı tekrar kaldırdım."
O zaman bunu kutlayalım ama bize bir 5 dakika süre verin birde yalnız sevinelim bu olaya " Oğuz güldü" Pekala siz sevinin biz sizi yalnız bırakalım" dedi ve sırıtarak İpek ile odadan çıktı. Eren bana döndü gözlerime uzun uzun baktı ve yavaşça dudaklarını dudaklarımla buluşturdu sanki uzun zamandır susuz kalmış bir çöl gibiydide dudaklarım suyumu bana Eren'in dudakları vermişti sonra veda eder gibi sertçe bastırdı dudaklarıma ve kendini yavaşça geri çekti.
"Seni bırakmak istemezdim ama Oğuz tarafından basılmadan bırakmam gerek."
"Merak etme sevgilim ben her zaman buradayım sen beni hiçbir zaman bırakmadın say kendini." Gülimsedi ve gözlerini kapattı "Ne oldu" "Kendimi çok zor tutuyorum gözlerin işimi zorlaştırıyo hızlıca yanağını öptüm ve sonra sarıldım kokusunu içime çektim sonra kulağına fısıldasım. "Merak etme eğer dayanamayıpta öpersen sana kızmam" güldüm, güldü. "Hadi gel bir bakalım Oğuzun sesi hiç çıkmıyor" "Oğuzun odasına girdiğimizde İpek ile sarılıyorlardı Eren gülerek konuşmaya başladı" Öp, öp, öp"İlrk kahkaha attı "Eren hayır aklına düşürme henüz hazır değilim" Eren bana bakıp sırıttı. "Ben şimdi bir restorant ayarlıyorum siz hazırlanmaya başlayın birazdan çıkarız." Odama geçip kapıyı kapattım çok mutluydum hemen dolabımdan siyah uzun kollu sade bir elbise giydim ve altınada beyaz bir topuklu ayakkabı geçirdim yüzüme hafif bir makyaj yapıp saçlarımı olduğu gibi düz bıraktım. Aşağı indiğimde Eren oturmuş telefonuyla uğraşıyordu bir pantolon giymiş üstüne bir gömlek ve kot ceket geçirmişti benim geldiğimi fark edince ayağa kalktı.
"Başımı döndürüyürsun" "Gözlerimi kamaştırıyorsun." Oğuz ile İprk el ele aşağı iniyorlerdı ipek sade kırmızı bir elbise giymişti saçlarını yukardan bağlamıştı ve Oğuz da ipek'in elbisesi ile aynı renk bir oduncu gömleği giymişti.
"Restorantda bu saatte yer yokmuş 2.30 saat sonrasına almak zorunda kaldım."Oğuza döndü" Ben sana konum atarım biz Nille bizim herzamanki yere gidicem bir şey olursa biz oradayız. " elimden tutup arabaya doğru yürüdü.
" Nereye gidiyoruz? "
" sürpriz"
"İp ucudamı yok?"
"Yok"
Beğendiyseniz yorum yapıp oy kullanmayı unutmayın "Kendinize iyi bakınn"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Dünyamız
Teen FictionNil yeni bir okula başlar okulda yeni insanlar ile arkadaşlık kurar ve onlarla yaşadıkları bu eğlenceli günleri sizler ile paylaşdı.