Bölüm 2:Yeni Arkadaşlar

63 11 9
                                    

Eren'in yanına gittim sınıfta 1 tane çocukla konuşuyordu ama ben yinede Erenle konuşmak istediğim için yanındaki umrumda değildi. 

"Hoş geldin Nil'ciğiim ee nasıl okulumuzu beğendin mi?" 

Ne "Nil'ciğim mi?, okulumuzu mu?" Ne oluyor be burada! Ben bunları düşünürken yanındaki konuşmaya başladı. 

"Ben Oğuz Eren'in en yakın arkadaşıyım onun öyle dediğine bakma dalga geçiyo o sana anlattımı bilmem ama Arsal okul müdürünün oğlu" 

Of Nil of başka insan mı kalmadı arkadaş olacak? 

"Bende Nil" Oğuz Eren'e fısıldadı duymadığımı sanarak. 

"Bu kızı kaçırma" 

Ne! Bu kızı kaçırma mı? Nasıl? Ne oluyor? Sonra bir kız geldi

"Merhaba ben İpek sende Nil olmalısın Eren'in anlatmaktan bıkmadığı kız." Eren İpek'in koluna sertçe vurdu sonra İpek devam etti. 

"Sen gurubumuzun yeni üyesisin hoşgeldin." dedi ve Oğu ile beraber sınıftan çıktılar. 

Eren beni hızlıca kolumdan tuttu ve babasının yani müdürün odasına yürümeye başladı babası ile biraz konuşup benim sınıfıma doğru ilerlemeye başladık eşyalarımı topluyordu. 

" Eren ne yapıyorsun sen? Ne oluyor?" 

Eren çantamı çoktan toplamıştı ve tekrar B sınıfına geldiğimizde İpek'in yanına çantamı koydu ve arkasına Oğuz'un yanına oturdu. 

"Yeni sınıfına hoş geldin" 

"Sen bana sormadan benim sınıfımı mı değiştirdin?" 

"Aynen öyle." 

Ben otururken İpek konuştu 

"Hep böyle kafalarına göre haraket ederler ilk senemde banada aynısını yapmışlardı eğer seni gurubuna dahil etmek isterlerse sana sormazlar seni hayatlarına, sınıflarına ve guruplarına dahil ederler korkma ama alış ayrıca yurtta benim yan odamda kalıyorsun yalnız değilsin merak etme. "sessizce önüme döndüm ve aklıma Doruk gelmişti ama umrumda bile değildi onu görmek dahi istemiyordum. Tekrar zil çaldı ve ders başladı arkadan Eren'in sesini duydum. 

Korkma Nil senin hakkında her şeyi biliyoruz Annene ne olduğunu neden yurtta kalmak zorunda kaldığını bu yüzden bizden bir şey saklamak zorunda değilsin güçlü durmak zorunda değlsin bize kendini anlatmak zorundada değilsin ayrıca biz İpek ile sen yalnız kalma diye yurtta kalacağız sizin kaldığınız binanın karşısındayız asla kemdini yalnız hissetme! "

O an içimde bir güven duygusu oluştu onlara güvenebilirdim onlar kötü insanlar değildi sonra Eren'e döndüm ve konuştum. 

Her şey için teşekkür ederim" Oğuz lafa atladı. 

Bu gün okul bu kadar son dersteyiz. "

Zil çaldı yurtlara geçtik odamıza çıkarken İpek konuştu 

" 2 binanın ortasındaki yer yemekhane ayrıca Eren, Oğuz sen ve ben izin almadan erkek, kız yurtlarına girebiliyoruz şimdi sen odana gir hazırlan bizim eve geçicez. "

" Bizim eve mi? "

" Yani dördümüzün eğlence evi" 

Odama geçtim kırmızı kazağımı ve siyah pantolonumu giydim ve saçımı açık bıraktım çantamı alıp odadan çıktım İpek odadan çıkıyordu gri bir pantolon üstünede mavi bir t-shirt giymişti binanın önüne geldik Eren ve Oğuz bizi bekliyordu Oğuz bağırarak konuşmaya başladı. 

"Ooo şu güzelliklere bak Eren" Eren cevap verdi. 

Hadi çok cıvıtma, arabaya binin "arabaya bindik ve yola çıktık. 

Bölümü beğendiyseniz yorum yapıp oy kullanmayı unutmayın" Hoşçakalın"




Bizim DünyamızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin