Barış, Rafi'ye sinirli gözlerle bakarken Rafi ona tekrar aynı sözcükleri fısıldadı.
"Bingonun ahırı'na hoşgeldiniz." Barış tam Rafi'ye saldırmak için yöneleceken, bir an'da baygın bir şekilde yatan Nazlıyı Rafi yavaşça kucağına alıp silahını Nazlı'ya doğrultu. Sasha bunu görür görmez, çırpınmaya başladı. Rafi'nin adamlarından biri yavaşça Sasha'nın ağzını açtı, Sasha ağlayarak bağırmaya başladı.
"BARIŞ, NAZLI'YA ZARAR VERCEEK HAYIR! UZAK DURUN ONDAN HAYIR!"
Sasha'nın çığlıklarını bastırmak için tekrardan ağzını kapadılar, barış bir Sasha bir de masum bir sekilde uyuyan nazlı'ya bakarken, gözleri dolmuştu, sinirli bir şekilde bağırmaya başladı.
Barış: "SENİN DERDİN BENİMLE, LÜTFEN KIZI VE KADINI BIRAK!" Rafi gülümseyerek ona bakarak konuşmaya başladı.
Rafi: "Barış Bey, daha yeni başladık neden hemen yükseliyorsunuz ki?" Barış dolu gözlerle Rafi'ye bakarken, Rafi tekrardan arkasına dönmeden, arkasında ki adamına seslendi.
Rafi: "Hanım efendiye de silah doğrultun." Barışın gözleri yeniden ve daha çok büyümeye başlamıştı, sinirle Rafi'ye bakarak ona yalavarmaya başladı.
Barış: "LÜTFEN YALVARIRIM ONLARI BIRAKIN, LÜTFEN!" Rafi, barışın o hallerini gördükçe gülmeye başlamıştı, barış içten içe buna sinir olsa da bir şey yapamazdı, sadece Rafi'nin söyleyeceklerini dinlemesi gerekiyordu, buna mecburdu, Rafi derin bir nefes alarak gülümsedi.
Rafi: "Ama Barış Bey, kendinizi bu kadar helak etmeyin, siz bize lazımsınız, ama şimdi önemli bir seçim yapmanız lazım." Barış, sinirli bir biçimde Rafi'ye bakarken ne seçiminden bahsettiğini ufak ufak anlamaya başlamıştı, ve tam olarak anladığında Rafi'ye doğru büyümüş gözlerle bakıyordu. Rafi, Barışa gülümseyerek konuşmaya başladı.
Barış: "Hanım efendi mi, yoksa küçük hanım mı?" Barış dolu ve sinirli gözlerle Rafi'ye bakarken, bir an'da Rafi'nin az önce söylediği şey geldi aklına. "Siz bize lazımsınız Barış Bey." Bu kelimeyi düşünerek gülümsedi, rafi barışın neden gülümsediğini anlamaya çalışırken barış, gülümseyerek sadece iki kelime şöyle.
Barış: "Kararı mı verdim Rafi Bey."
cebinden çıkardığı silahı başına doğrultup ve gülümsemesini büyütüp kahkaha'ya dönüştürerek, konuşmaya devam etti.
Barış: "Kendim!"
Bu sefer gözleri büyüme sırası Rafi'deydi, Rafi barışa şaşkın ve sinirle bakarken barış kahkahsına devam ediyordu. Rafi, barışa bakarak sakin olmayı da göz önünde bulundurarak konuşmaya başladı.
Rafi: "Bakın barış bey, yanlış bir şey yapmayı aklınız'dan bile geçirmeyin." Barış Rafi'ye bakarak dalga geçer bir tavırla konuşmaya başladı.
Barış: "SEN BENİ DAHA TANIMAMIŞIN Kİ LAN!" Rafi barışa sinirle bakmaya devam ederken, barışa baktıkça gözleri daha çok büyüyordu. Kendini sakinleştirmeye çalışarak, Barışa sakin bir tavırla Bakarak konuşmaya başladı.
Rafi: "Bakın siz, silahınızı indirin ve biz de hanım efendi'yi ve Savcı'nızın kızını bırakalım." Barışın gözleri tekrar'dan sorgu doly bakmaya başlamıştı. Bu adam Nazlı'nın Savcı'nın kızı olduğunu nereden biliyordu, gerçekten çok tehlikeli bir adamla karşı karşıya'ydı, derin bir nefes alarak, Rafi'ye baktı, rafi arkada ki adamına seslenerek.
Rafi: "Hanım efendiyi çözün!" Sonra barışa biraz yaklaşarak Nazlıyı onun kollarına verdi, barış Nazlı'yı sımsıkı tutarak, ona sarıldı. Sasha elleri çözülür çözülmez koşar adımlarla barışın yanına doğru ilerledi, barış Sasha'ya sarıldık'tan sonra hızlıca arabayı işaret etti, hızlıca arabaya doğru ilerlerken Rafi arkadan barışa seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transition to love ~Fırbar
General FictionÖncelikle bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz aşklar, düzenli bölüm atacağım ve bölümler uzun olacak umarım ilk bölümü beğenirsiniz, iyi seyirler aşklar ❤️.