11- GİTMEYECEKTİN...

350 21 7
                                    

Flasback:⬇️

___________________________________________

Barış: Ve onu bulduğum da onun o güzel kokusunu içime çekicem ve, bir daha onu asla bırakmayacağım, asla..."

___________________________________________

Barış, iddialı bir şekilde konuştuktan sonra, Sasha'nın malum bakışlarını fark etti. Kızaran bir yüz ifadesi ile, öksürür. ve Sasha'ya sitemli bir şekilde bakarak konuşmaya başladı.

Barış: "Öyle bakmayı kes de beni şu hastane den çıkalım artık, hiç zaman kaybetmeden şu rafi hakkında daha çok bilgi öğrenelim." Sasha, gülüşünü bastırmaya çalışarak konuşmaya başladı.

Sasha: "Okay Babe relax, şimdi doktor ile konuşacağım, sen prensese göz kulak ol." Sasha sözünü bitirir bitirmez hızla kalkarak odadan çıkar. Barışın gözleri bir müddet nazlı'ya bakar.

Barış: "(Aynı babası gibi...)" Barış Nazlı'yı izlerken, içeri Doktorla Sasha girer. Doktor, Barışa gülümseyerek:

Doktor: "Savaş Bey, şimdi daha iyisiniz isterseniz hastane den çıkabilirsiniz." Der. Barış, doktora gülümser ve teşekür eder.

Barış: "Sağolun Doktor Hanım." Doktor gülümseyerek odadan çıkar." Sasha hızlıca yanında getirdiği poşeti barışa uzatır. Barış torbaya sorguyla bakarken Sasha gülümseyerek konuşur.

Sasha: "Artık şu hastane kıyafetlerinden kurtul babe." Barış gülümseyerek, Sasha'nın elinden poşeti alır.

Barış: "Thank you babe. (Gülümser.)"

Sasha: "You're welcome babe." Sasha, Nazlı ile odadan çıkar. Barış, hızlıca giyinip Sasha'nın yanına gelir. Sasha, barışı görünce derin bir iç çekerek mırıldanır.

Sasha: "Sonunda." Barış göz devirerek Sashayı takip eder.

Bir müddet sonra arabaya varırlar. Sasha, Nazlı'yı arabaya bindirip, konuştuklarını duymaması için ona çizgi film açar. Nazlı çizgi filmi izlerken uyuya dalar. Hızlıca Sasha yanında bulundurduğu büyük çantasından bilgisayarını çıkararak bir şeylere bakmaya başladı. Bir müddet sonra, Sasha, barışa döndü.

Sasha: "Babe, araba da olmaz, izleniyor olabiliriz. En iyisi eve gidip araştırma yapmak." Barış Sasha'yı kafası ile onayladı.

Barış: "Haklısın babe."

Bir müddet sonra eve vardılar. Hızla arabadan inip, Nazlı'yı arka koltuktan alarak eve doğru ilerlemeye başladılar. Eve vardıklarında, hızla eve girdiler. Eve girer girmez, Sasha Nazlı'yı canın odasına bırakarak onu yatağına yatırıp üzerini örter. Nazlı bir süre sonra uykuya dalar. Sasha, Nazlı uykuya dalar dalmaz hızla içeri doğru, koşar adımlarla ilerler. İçeri geçer geçmez bilgisayarını tekrardan eline alıp sitelere bakmaya başlar. Barış, bir müddet Sasha'yı bekledikten sonra, sıkılmış bir sesle Sasha'ya döner.

Barış: "Babe, daha bir şey bulamadın mı?" Bunu sorduğunda, Sasha'nın cevap veremeyen şaşkın halini görür, barış sorgu dolu bir sesle Sasha'ya bakar, ve konuşmaya başlar.

Barış: "Babe?" Sasha, büyümüş gözlerle barışa dönerek konuşur.

Sasha: "Barış." Barış, sorgu dolu gözlerle Sasha'ya bakarken, yarı sinir ve sitemle konuşmaya başlar.

Barış: "Adamı çatlatmasana, söyle hadi!" Sasha derin bir nefes alarak konuşmaya başlar.

Sasha: "Barış, Rafi Melike'nin abisi değilmiş, sadece senden Savaşın ölümü için intikam almak istiyorlarmış." Barışın gözleri sorgu ile büyürken, merakla sordu.

Transition to love ~FırbarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin