FlashBack⬇️
___________________________________________"SEN BENİMSİN BENİM OLARAK KALACAKSIN BARIŞ YESARİ!"
___________________________________________Barış Fırat'a tanımaz gözlerle bakıyordu. Sanki önünde her zaman ki, sevgi dolu Fırat değilde, değişik biri vardı. Anlamaz gözlerle ona bakmaya devam ederek, konuşmaya başladı.
"Fırat, bu sen değilsin, şuan beni zorla yanında tutuyorsun. Farkında mısın sen!?"
Fırat, bir süre barışın sözcüklerini düşündükten sonra, barışın kolunu bırakıp gitmesine izin vermek istedi, ancak buna izin verirse bir daha barışı asla elde edemeyecekti.
"Evet farkındayım, ve durmaya da devam edeceksin."
Barış, Fırat'ın bu dediğine sinirli bir şekilde karşılık verdi.
"BEN SENİN HAYVANIN DEĞİLİM, VE YANINDA ZORLA DURMAK ZORUN DA DA DEĞİLİM!"
Fırat hafifçe sırıttı. Barışı kolundan daha sıkı tutup kendine doğru çekti. Ve kulağına eğilerek fısıldadı.
"Biliyor musun? Zorundasın." Barış yarı sinirli bir halde Fırat'a cevap verecek iken, Fırat barışı arabasına doğru sürüklemeye başladı.
"NAPIYORSUN LAN!" Fırat, barışı aldırış etmeden onu arabasına sürüklemeye devam etti. Barış Fırat'ın elinden kurtulmak için çırpınsa da, Fırat aldırış etmeden onu arabasının önüne kadar getirmişti bile. Barış yalvarır bir yüz ifadesi ile konuşmaya başladı.
"FIRAT, BAK BENİ YALVARIRIM BIRAK!"
Fırat, aldırış etmeden arabasının kapısını açarak barışı arabaya doğru itti.
"Bin!" Barış, kafasını hayır dercesine iki yana sallayıp gitmek istedi, ama Fırat onu tekrardan kolundan tutarak arabaya geri itip, sinirli bir tavırla, ve kelimelerinin üzerine başaran tekrardan konuştu.
"BİN DEDİM!" Barış, Fırat'ın şuan fazlasıyla tehlikeli olduğunu biliyordu, o yüzden dediğini yapmak zorundaydı, ancak o onun kölesi değildi, ve bir yandan yapmak zorunda da değildi. Sinirle nefes alıp Fırat'ın gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladı.
"BİNMEYECEĞİM, SENİ GERİZEKALI P!Ç"
Fırat, sinirle sırıttı."Bad boy'uz sanırım?" Barış, sinirle Fırat'ın gözlerine bakmaya devam ederken, Fırat barışı bir hamlede arabaya itti ve çenesini tutarak konuşmaya başladı.
"ŞİMDİ KAPIYI KAPATACAĞIM, VE KIPIRDAMADAN BENİM SÜRÜCÜ KOLTUĞUNA OTURMAMI BEKLEYECEKSİN. EĞER YANLIŞ BİR ŞEY YAPARSAN, SEN KAÇANA KADAR SENİ YAKALAR, VE KAÇTIĞINA PİŞMAN EDERİM!"
Barış, cidden Fırat'ın bu hâlinden korkmuştu. Kokuyla yutkunup başını onaylar şekilde salladı. Fırat hafifçe sırıtıp bir şey mırıldandı.
"Aferin." Sürücü koltuğuna doğru ilerledi. Arabanın kapısını açıp, sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı kilitledi.
Barış dikiz aynasında korkuyla Fırat'a bakıyordu. Fırat bunu fark etti, ve sırıtarak barışa doğru konuşmaya başladı.
"Merak etme, sana zarar vermeyeceğim."
Barış, yarı korkmuş bir şekilde konuşmaya başladı.
"Bana, ne yapacaksın?" Fırat şaşkın bir şekilde konuşmaya başladı.
"Sana bir şey yapacağımı nereden çıkarıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transition to love ~Fırbar
General FictionÖncelikle bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz aşklar, düzenli bölüm atacağım ve bölümler uzun olacak umarım ilk bölümü beğenirsiniz, iyi seyirler aşklar ❤️.