SELAMLAR😩🖐️
Bu bölümün isminden dolayı final yapacağımı düşünüyor olabilirsiniz, ama kısa bir son olduğunu düşündüm, o yüzden final yapmayıp biraz daha uzatmaya karar verdim. Final yapma işteğimin sebebi, senaryo kıtlığı.🥲🔫 O yüzden final yapacaktım, ama ilham perileri bu günlerde fazla etrafımda olduğu için daha çok ve uzun bölümler yapacağım ve final yapmayacağım. Neyse çok boş yaptım, yine-_- artık sizi hikâyeye bırakıyorum, ve iyi günler diliyorum aşklar 🛐✨Barış, elindeki silahı kafasına tutmaya devam ederken, Fırat barışa yalvarır gözlerle bakıyordu:
Fırat: "Lütfen yapma barış, yaşayamam..." Barışın Savcı'nın sözlerine karşılık daha fazla gözleri dolarken, elinde ki silahı yavaş yavaş indirmeye başladı, Savcı'ya, kaçamak bir şekilde gülümseyerek, kafasını Rafi'nin olduğu yere doğru çevirdi. Rafi barışa sorgu dolu gözlerle bakarken, barış elinde ki silahı yere atıp Rafi'ye doğru bakmaya başladı.
Rafi: "Ne oldu Barış Bey?" Barış dolu gözlerle, bir Rafi'ye bir Savcı'ya bakarak derin bir nefes aldı ve, konuşmaya başladı.
Barış: "Yapamam..." Rafinin sorgu dolu gözlerinin yerini, şaşkın bir ifade almıştı, barış kendini toplamaya çalışarak devam etti:
Barış: "Sevdiğim adamın önünde kendi canıma kıyamam, ona bunu yaşatamam..." Fırat, barışa ağlayan ve hüzün dolu gözlerle bakarken, barış Fırat'a bakarak konuşmaya başladı:
"Ağlamayın Savcım, lütfen ağlamayın, Bakın o mavi gözlerinize ağlamak hiç yakışmıyor."
Fırat, barışa gülümsemeye çalışırak barışa bakarken. Rafi barışa doğru sinsi bir tebessümle bakarken, silahını Savcı'ya doğru tutarak. Konuşmaya başladı.
Rafi: "Ya siz, ya da Sayın Savcınız!" Barış Rafi'ye sinir dolu gözlerle bakarken, Fırat'ın ona yalvarır gözlerle tekrardan baktığını fark etti.
Fırat: "Yap!" Barış, Fırat'ın dediğini anlamıştı, ama Fırat'ın kendi canı için ölmesine izin veremezdi. Derin bir nefes alarak silahı tekrar yerden alarak, karnına bastırdı. Gözlerinde ki parlak ve sevgi dolu bir ışıltı ile Fırat'a bakarak gülümsedi.
"Seni seviyorum..."
___________________________________________
...Silah sesi tüm şehri doldururken, Fırat, barışın kanlar içinde ki haline doğru dehşetle bakıyordu. Bunu ona neden yapmıştı... Rafi gülümseyerek cebinde ki telefonu çıkarıp, arkadaki adamına doğru uzattı. gülümsemeye devam ederek, arkasına bakmadan konuşmaya başladı:
Rafi: "Barış Bey için ambulansı arayın." Fırat, hâlâ şok içinde, barışın kanlar içinde ki haline bakarken, Nazlı, yanında uyuya dalmıştı. Onun bu anı Sasha ile birlikte uyuya kalmıştı Az önce olan şeyleri görmemesine sevinmişti. Ama barışın o haline bakarken, Göz yaşlarını tutamayarak koşarak ona doğru eğildi, kanlar içindeki belini tutarak ona sarıldı, barış yarı uyanık Savcı'nın yumuşak sarılmasını hissediyordu, ve yüzünde küçük bir tebessüm oluşmuştu. Derin bir nefes almaya çalışarak, konuşmaya başladı.
"Savcı..."
"Kendini yorma barış, şimdi ambulans geliyor..."
"Bana bir şey olursa, lütfen üzülme..." Fırat, barışın bu dediklerine karşı barışı, daha sıkı sarılıyordu. Bir süre sonra ambulans geldi, barışı acele ile ambulansa aldılar. Fırat barışın arkasından ağlayarak bakarken, Rafi adamlarıyla beraber ambulansın görmeyeceği bir yerde Fırat'ı izlerken. Fırat onları fark etti. Sasha'yı ve Nazlıyı onlardan almalıydı, hızlı adımlarla onlara yaklaşırken. Rafi elinde ki silahı ona doğru tuttu, ama Savcı'nın umrunda değildi, silah göğsüne iyice yaşlanmış, canını acıtıyordu, Ama o Rafi'ye nefret dolu gözlerle bakmaya devam ediyordu. Nefret dolu bir nefes alarak, dişlerini şıkıp konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transition to love ~Fırbar
General FictionÖncelikle bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz aşklar, düzenli bölüm atacağım ve bölümler uzun olacak umarım ilk bölümü beğenirsiniz, iyi seyirler aşklar ❤️.