Flashback ️⬇️
___________________________________________Fırat, kapıyı barışın üstüne kapatıp kilitledikten sonra, evden çıkmak için kapıya doğru yöneldi.Barış, kapıya yaşlanmış bağırmaya başladı.
"AÇ KAPIYI LAN!"
Fırat, daha evden çıkmamıştı, barışın bağrışlarını duyuyordu, ama umursamayarak dış kapının kilidini açmaya devam etti. Dış kapının kilidini açtıktan sonra, evden çıktı ve kapıyı kapatıp tekrar kilitledi. Barışın evden çıkma ihtimali yoktu. O yüzden rahat bir şekilde evinin bulunduğu yerden ayrıldı.
***
Fırat gittikten bir süre sonra, barış artık kapıya vurmaktan ve bağırmaktan yorulmuştu. Kapıya yaşlanıp derin bir iç çekti. Elleri kapıya vurmaktan yara olmuştu, ellerine ufak bir bakış attı, umursamadan gözlerini ellerinden çekti. O zaten fazlasıyla yara almıştı, elinde yaralar mı canını yakacaktı?
Kendini çok çaresiz hissediyordu, ellerini başına koyup sessizce ağlamaya başladı, az önce sevdiği adam, onu ciddi ciddi bir eve getirip bir odaya kilitlemiş bir de üstüne üstlük evi üstüne kilitleyip gitmişti, bunu kaldıramayacak kadar güçsüzdü, Ancak kendini Fırat'a aşık olmaktan Alı koyamıyordu, ama Fıratla alıkoyularak değilde, kendi istediği ile yaşamak istiyordu.
Barış, bir müddet sonra sakinleşmeye çalışmıştı, ve azda olsa sakinleşmeşti. Derin bir iç çekip, odada bulunan saate göz attı, saat 18.06'ydı. Fırat'ın gelmesine 54 dakika vardı. Kaçacak yolu yoktu, dizlerini göğüsüne kadar çekip kafasını dizlerine gömdü, her zaman bir ihtimal olduğuna inanırdı, ama şuan hiç ihtimal yoktu, hiç...
***
18.32Sasha endişeyle barışın telefonuna ulaşmaya çalışıyordu. Ancak her seferinde, o ses duyuluyordu.
"Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamamaktadır lütfen sinyal sesinden sonra tekrar deneyiniz."
On seferdir aynı sesi duyduğu için sinirle bağırdı.
"LANET OLSUN, LANET OLSUN!"
Telefonu sinirle kanepeye fırlatıp, yumruğunu sıktı. Barışın başına bir şey gelebilirdi, endişeyle telefonunu kanepeden alıp, tekrardan barışı aramak istediğinde aklına bir an da Fırat geldi. Acaba barış onunla olabilir miydi. Saatine baktı. Fırat'ın daha iş saat'inin bitmesine 20 dakika vardı. Telefonu tekrardan kanepeye bırakıp, hazırlanmak için odasına doğru ilerledi.
"Bir gelelim bakalım Barış sizinle mi Fırat Bey."
***
Sasha, omuzlarına doğru dökülen saçlarını omuzlarından sırtına doğru itip, adliyenin kapısına doğru ilerlediği sıra da, kapıdan çıkmakta olan Fırat'ı fark etti."İşte buldum seni."
Sözünü bitirir bitirmez, hızla Fırat'a doğru ilerlemeye başladı. Fırat, arabasına doğru ilerlerken geçte olsa Sasha'yı fark etmişti. Umursamayıp arabasına doğru ilerlemeye devam etmek istedi, ama bu Sasha'yı şüphelendireceği için, Sasha'yı beklemeye karar verdi. Sasha yanına geldiğinde gülümseyerek Sasha'ya baktı.
"Merhaba, Saşa!" Sasha, sinirle karışık küçük bir kahkaha atıktan sonra, fısıldadı.
"Sasha!" Fırat bilmez bir tavırla tekrarladı.
"Sasha'ydı ya unutmuşum işt-"
Fırat sözünü tamamlayamadan Sasha, sinirle Fırat'ın yakasına doğru yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Transition to love ~Fırbar
General FictionÖncelikle bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz aşklar, düzenli bölüm atacağım ve bölümler uzun olacak umarım ilk bölümü beğenirsiniz, iyi seyirler aşklar ❤️.