1. Kapitola

69 3 0
                                    


Eren

    Právě se nacházím na území Francie. Jsem v zakopu společně s mým nejlepším kamarádem Arminem a Mikasou. Slibil jsem otci , že se stanu vojákem a osvobodím své rodné Německo od Židů. Od těch kteří ho zničili. To kvůli nim si můj otec vzal život. Odpusť mi mami...
Máma nikdy nechtěla abych šel bojovat .
Jenže toho se nikdy nedočkala snad díky bohu. Zabil jí nějaký náhodný muž - určitě žid , když šla z obchodu . Rok na to se otec oběsil. Byl to doktor . " Erene došly mi náboje!'' Řekl Armin.
"Na Armine. Dávej si pozor ti francouzi jsou odolnější než jsme čekali."
Ano bojuju s lidma jako jsem já,ale to jde stranou . Oni chrání židy a proto musí platit....ale oni jsou také jen lidé
To je myšlenka, která se mi pořád odehrává v hlavě. Ale teď je válka a já musím být voják. Musím myslet jako voják a klidně položit svůj život. To je být vojákem , můj úděl. To jsem si myslel než jsem na nádraží potkal toho může.
Malý voják. 100% francouz . Utíkal před bandou Němců, co hlídali na nádraží. Zdrhl jim ,ale na moment se naše oči střetli. Ty jeho šedé, chladné,ocelové oči a mé zelené smaragdy. Nevím proč jsem ho nechytil za rukáv a nezmlátil ho jako správný voják. V tu chvíli jsme byli jen my dva . Musím na něj zapomenout a ještě víc na to , že je to francouzský voják. Že se mi líbí muži si vezmu do hrobu ,ale než tu zemřu, chtěl bych zažít lásku a říkám vám,potkat ho v jinou chvíli, za jiných okolností...

    Jenže teď držím v ruce zbraň a bojuji proti jeho lidem . Kdo ví třeba je na té druhé straně a já ho právě zabil. Rozhodl jsem se nebloudit dál myšlenkama , které nikam nevedou . Zvedl jsem svůj zrak , zamířil a vypálil.

Levi

    Díval jsem se zda nás někdo nesleduje a s Hange jsme vlezli dovnitř a já zavřel dveře. " Ahoj Levi . Ahoj Hange jsem rád, že jste tady. " Pozdravil nás Erwin. " Vše jsem přichystal Erwina ,co dál?"
"Hange máš tu bombu?"
"Ano tady je !"
"Musíme vzít letadlo a vymbombíme Liyon. Wermacht tam má sklad zbraní. Onyakopon bude řídit letadlo a my zaútočit na jižní blok." Řekl svůj plán Erwin.  Jsme speciální odbojová jednotka francouzské armády. Teď máme sídlo tady v Británii. . Erwin je skvělý velitel.
" Erwine já si vezmu na starosti budovu A . Zvládnu to sám. "
"Dobře zítra se vyrazí do Francie . Útok je naplánován na 4 dubna. Tedy za 3 dny."

   S tím skončila naše schůze a já se vydal temnou osamělou cestou do "svého" bytu na kraji Londýna. Je docela poničený po náletech. Zasraný Němci.
Nesnáším  je . Musel jsem kvůli nim opustit Francii a moji přátelé kvůli nim zemřeli...kdo ví zda hrob mojí máme stále stojí. Došel jsem do bytu a ze stropu kapala voda . Střecha je rozbitá. Dal jsem pod misto ,kde voda kapala kýbl a lehl si do postele. Ráno jsem se probudil . Našel kus chleba s máslem a udělal si černý čaj. Královská to snídaně. Po snídani jsem začal cvičit a čekal, kdy přijde Hange s tím, že se můžeme dát na cestu do mé rodné Francie. " Levi!! Jak se těšíš zpátky do Francie?!" Vykřikla Hange. " Lepší by byla bez Němců. "
" Však mi je zlikvidujeme Levi!"

    A teď jsem tu o tři dny později bez uniformy se schovanou zbraní čekajíc na signál od Hange. Světlo. To je to ,na co jsem čekal. Přelezl jsem ochranný plot a začal střílet na překvapeně Němce. To máte vy svině...
Vím jsou to taky jen lidé,ale i slepému by došlo, že Hitler je jen psychopat a vrah no ne? Ale kde je letadlo? Už ru měli kurva být , zachvilku mi dojde munice kurva.
Letadlo stále nikde musím zmizet . Rozhodl jsem se zdrhnout , než mě někdo chytí. Už vidím letadlo ,ale ne
To ne doprdele oni ho sestřelili.
Ne doprdele je tam Hange s Erwinem..
Zavřel jsem na moment oči doufajíc, že se probudím z noční můry,ale nic . Je to realita . Jsou mrtvý... Další moji přátelé a já stále živ?... Musím zmizet.

   Utíkal jsem ,jak mi jen nohy stačily. Dostal jsem se na nádraží Liyon. Pokud chytnu odjíždějící vlak ,možná uteču.
Ale nějaký voják mě zmrečil .  Blížil se ke mně, takže jsem ho zbraní praštil a zdrhal dál. Přede mnou se objevil tak 19 letý kluk . Němec a ještě k tomu voják. Místo toho aby mě chytil j,jako rybu na udici ,se na mě jen díval. Jeho smaragdově zelené oči propalovaly ty mé. Já kolem něj proběhl a chytl jsem odjíždějící vlak. Tihle vojáci nestihly vystřelit včas a byl jsem pryč. Teď jen stačí se schovat a vyskočit z vlaku v nějakým lese . Musím se dostat zpět do Británie,je to tu prolezlé Němci. Hange dohlížej na mě ze shora .... děkuju.

Eren

    Jsem unavený. Stále dokola střílet, vyhýbat se . Dávat si pozor na nálety a bomby , skrývat se . Mám toho dost a hrozný strach o Mikasu a Armina. Nechci aby se jim něco stalo. " Heil Hitler je tu Eren Jaeger ?" Přišel důstojník Mrázek. "Ano to jsem já." Řekl jsem a stoupl si. "Jste převelen na hlídání jedné menší vesnice ,ve které se údajně skrývají Židé. Máte za úkol je najít a poslat je vlakem do Buchenwaldu . Dostanete k pomoci nadřízeného pana Franka a vojáka pana Armina Arlerta. "
" A co potom ,co je najdu? "
"Budete hledat Erwina Smitha a jakoukoliv osobu s ním spojenou. Je to velitel  nepřátelské  britské jednotky. Pořádají nálety na německé sklady munice a zbraní. Jednoho z jeho lidí  najdete dle zpráv na útěku. Najdete ho a budete získávat informace ,pak ho pošlete do tábora."
"Rozkaz kapitáne! Heil Hitler."
Tímto kapitán odešel. "Mikaso opatruj se prosím, uvidíme se až mě zas převelí na frontu ano?"
"Ano Erene . Ty buď hlavně opatrný. "
"Mikaso nejsi s tím Ackermannem příbuzná?"
" Žádného takového muže neznám Erene . Bude to jen shoda jmen ."
"Budu ti věřit. Měj se hezky."
"Ty také " Rozloučili jsme se a s Arminem odešli se zbraní v ruce za kapitánem. Přijel pro nás speciální vůz. Nebezpečná cesta z fronty . Ale mi bezpečně dorazili o dva dny později do oné vesnice.

BellienKde žijí příběhy. Začni objevovat