Levi
Řekl mi ať utíkám a tak jsem s ním utíkal. Doběhli jsme k jeho bytu .
On nadával, že netuší co se mnou dělat.
Stál jsem uprostřed jeho kanceláře a sledoval ho . Přemýšlel jsem ,proč jen mě nezabil? " Mám to . Budu dělat, že jsi můj pomocník. Dokud mě tu udrží budeš v bezpečí, ale pokud mě pošlou na frontu musím udělat vše,aby ses nedostal do tábora."
" Nerozumím proč se se mnou zabýváš."
" Kurva už jsem ti říkal, že jsi pro mě důležitý . Máš informace,které by se gestapu hodily a díky tomu by se mi podařilo zachránit Armina s Mikasou doprdele!" Chytl mě pod krkem. " Ghkdyž mě teď uškrtíš - eh nebudu ti moci nic říct.."
" Tak už mě prostě nevytáčej !"
Rozhodil rukama a pustil mě. " Na obleč si tohle a hned!" Dal mi do rukou nějakou uniformu. " Budeš mlčet o tom ,co jsem ti řekl." Stále mi vyhrožuje a pak mi vykládá o tom ,jak jsem pro něj důležitý? Je vůbec v pořádku?" Dobrý den Her Jager ! Nikoho jsme v lese nenašli. "
" Dobrý den Her Franku a Her Vyzklovič ."
" Pokud dovolíte Jaegere potřeboval bych si s vámi promluvit o samotě. "
Přestal jsem je poslouchat. Jen ve mě rezonovalo jedno . Do týdne se dostavte na frontu . To znamená moje smrt. Bude si se mnou smrtka takhle hrát na babu stále? Hange ty to vidíš nic jim neřeknu, radši budu s tebou !Eren
Ackerman mě vytáčí. Nehorázně. Riskuju kvůli němu život. Proč? Jsem vážně zamilovaný debil. Do týdne se musím dostavit na frontu . Schovám se tady s ním a pokusím se z něj něco dostat a nějak ho odvézt k hranicím s Británii.
Teď jsme oba seděli v mojí kanceláří osamotě a tiše. Poklidně jsme popíjeli víno do němoty. " Ackermane nechceš si vzít traktor a projet se ,nebo už neplatí naše sázka, že neumím řídit?" Chtěl jsem zjemnit atmosféru." Proč tak najednou? "
" A proč ne? Vstávej jdeme , když jsi teď ten můj pomocník tak mě taky budeš poslouchat!" Řekl jsem dívaje se mu do jeho očích. Stačí se naklonit . Cítím jeho dech na mých rtech . " Nevím jestli jsem se nezmínil ,ale to já jsem tady kapitánem." Namyšleně si odfrkl. " Tak mi ukaž,co umí kapitán hmm?"
" Když si to tak přejete pane Jaegre , ale já jsem taky jenom člověk."
Tím se mi splnil sen . Jelikož alespoň díky alkoholu , se naše rty spojily. Měl ledový dech ,ale já chtěl víc. Chytl jsem ho za ruce a přirazil ke zdi. " A jak by se vám libilo toto kapitáne?" Lehce jsem přejel svým prstem po jeho rtech a políbil jeho bílý krk a rukou jsem stáhl k jeho bokům.
Všiml jsem si , že líbilo. " Jste zasraně sexy Jaegre. " Pošeptal mi do ucha. Líbal jsem ho . Chtěl jsem přejít k něčemu víc,ale zastavil mě. " Ale traktor by nemusel počkat."
Vzal mě za ruku a běželi jsme ruku v ruce k Jeanově traktoru. " Jeane! Dej mi traktor. "
" Už jsi tu zas ? Myslel jsem , že naše cesty se po škole rozejdou, že já ti debil řekl ,kde bydlím! Na tady máš klíče,ale nerozbi ho nebo mi sjednáš schůzku s Mikasou!"" Tak pojď Levi! Kam si to pán přeje?"
" Joo takže mě teď bude nácek dělat taxíka? To beru odvez mě co nejdál od války... Kde budeme jen my dva." Pološeptem mi řekl do ucha a chytl mě za pas. " Jak si přejete." Nastartoval jsem traktor a jeli jsme na pole. Tady nebyla válka ,tady byla jen polní cesta se západem slunce . " Ještě by chybělo víno a bylo by to dokonalé rande." Dokonalý by bylo kdybys dával pozor kam jedeš. " Chytl mi volant. " Nemáš se na mě dívat. Ve tvých očích by se dalo topit. "
" Jojo to znám díky ale řiď sakra. POZOR ŠUTR!" To bylo poslední než jsme narazili a já nás stáhl k zemi . Dopadl jsem pod něj. " Tenhle pohled se mi líbí."Levi
" Mně by se zas líbilo kdybys nebyl Němec." Odpověděl jsem mu. Naklonil jsem se k němu a políbil ho. " S tebou bych šel až na konec světa."
"Dokud nechcipnu jako prase protože nás někdo uvidí a pošle mě do tábora že?" Podzvedl jsem smutně obočí a díval se upřeně na něj. " Ne to nedovolím a když se tak stane půjdu s tebou."
" Pojď vrátíme tu rachotinu tomu klukovi." Vzal jsem ho za ruku a naskočili jsme na traktor. Tentokrát jsem řídil já." Vidíš umím řídit lépe.""To určitě." Dojeli jsme do vesnice a vrátili traktor vcelku Jeanovi. Tak se ten kluk jmenuje." Zítra odcházím na frontu ."
" To je v pohodě uteču."
"Hledají tě a najdou tě oni nejsou tak debilní jako ti na tom nádraží."
" Tak umřu. Nemám co ztratit."
" Prosím jen to ne . Vzdám se všech titulů a Německa jen abych tě zachránil."
"Říkáš to protože jsme opilý. Zítra už nebudeme vědět co bylo dnes a půjdeme si každý svojí cestou. Pro lásku není ve válce místo." S tím jsem ho naposledy políbil a odešel spát do budovy,kde mě ukryl .Eren
Ani nevím jak ,ale potom co odešel do budovy jsem zůstal stát jako sloup. Podíval jsem se k noční obloze. " Přeji si aby se mu nic nestalo ." Řekl jsem do vzduchu své přání a vydal se také spát.
Probudil mě až nějaký rachot z vedlejšího pokoje." Ah co to je? Levi?! Co to provádíš?" Zeptal jsem se ho. " Co by? Připravuju se na útěk. "Nepamatuji si mic včerejšek,ale ať se stalo cokoliv tohle nemůže ,potřebuju ho! " Ne v žádným případě. "
"Ty si pamatuješ včerejšek?"
"Moc ne ale nemůžu tě pustit nechat jen tak odejít."
" A proč ne? Chceš mě snad gestapu dovést sám?" Díval se na mě tím lhostejným pohledem. Není možné v žádném vesmíru, že by někdy mohl být můj. Měl bych ho nechat jít. " Nechci . Chci tě odvézt co nejdál budu moct. Mám v Calei kamaráda. Ukryje tě a pomůže ti se dostat do Británie. Má tam rodinu. A s mojí půjčenou uniformou tě nepoznají slibuju."
" Jak ti mám věřit? Jak mám vědět že mě nezabiješ. Už jsi mě měl tolikrát na mušce. Hm?" Nevím jak víc mu to mám dokázat,ale udělal jsem buď mou životní chybu a nebo výhru. Udělal jsem dva kroky a spojil na vteřinu naše rty.
ČTEŠ
Bellien
Fiksi SejarahPíše se rok 1941 a v jedné Nádražní stanici se setkají dva úplně rozdílní lidé. Eren - voják z fronty ,po otci nacista. Levi - voják speciální britské jednotky na útěku. . . . tw probírá se zde období 2. světové války! příběh je mnou vymyšlený nem...