Levi
Ráno jsem se probudil dřív než Hange spící na mém oblečení. Takže to nebyl sen , opravdu žije. Vstal jsem a probudil Hange. Všiml jsem si teď pořádně, že má zavázané oko. Asi o něj přišla. " Hange vstávej musíme vymyslet co dál. "
" Levi asi máš Pravdu bude bezpečnější se schovat tady." Přistoupila na můj napad Hange po hodině přemlouvání. Jenže v tom , mě volala Petra. Hledal mě Eren . Jen se mě ptal jak se mám. Divné vypadal , že něco hledá. Mám strach ,že zjistil,kdo jsem. A to se i stalo. Byl jsem pomáhat na zahradě panu Rallovi , když kolem nás projelo auto . Auto které jasně patří gestapu. Je to v háji. Okamžitě jsem se omluvil , že musím narychlo odejít. Pan Rall vypadal též vyděšeně. " Hange rychle sbal si svých pět švestek a vem nohy na ramena . Je tu gestapo našly nás." Hned jsem věci naházel do batohu, prozkoumal zda je vzduch čistý a s Hange jsme zmizeli v keři kousek od baráku a sledovali dění před sebou. Viděl jsem jak se gestapo s Erenem blíží k domu. Vodící psy štěkali a vrčeli. Pan Rall k nim přistoupil co prohledávají,ale gestapo ho hned zajalo . Petra vyběhla,ale tu také zajali. Vešli do domu a chvíli na to se vrátili. Před sebou s namířenou zbraní vedli nějaké lidi. Takže Rall u sebe schovával židy. To je hodně zlý. Ale dál v okolí nehledali zůstali jsme schovaní s Hange v keři,ale ta se rozhodla střílet . Chtěla zabránit zastřelení Petry. Jejího otce namístě popravili.Tím upoutala pozornost a oni se rozeběhli k nám. Utíkali jsme ,ale Hange schytala střelu. " Do prdelele Hange vstávej!"
"Levi jdi . Utíkej beze mě a schovej se. "
"Ne Hange nenechám tě tady!"
"Musíš já je zpomalím." Odstrčila mě od sebe a já utíkal. Utíkal jsem jak jsem jen mohl . Uslyšel jsem výstřel. Musel jsem potlačit smutek a slzy , které se mi draly do očí. " Stůj ty zmetku jeden nebo střelim!" Prohlásil kdo si . Zastavil jsem a otočil se na dotyčného. Byl to on."Erene?.."
" Rivaille? Co tu děláš?" Díval se na mě s namířenou zbraní. " Ale vždyť... TY JSI TEN UPRCHLÝ VOJÁK?!" Došlo mu to .
" Dělej ať to mám rychle za sebou , nemám co ztratit." Pustil jsem svou zbraň. Eren jen stál a zíral na mě. Zbraň sklonil a vydal se ke mně." To není možný . Vždyť jsi přece pomáhal té holce a"
" Je to možný. Jsem Levi Ackermann. Kapitán speciální britské jednotky číslo 15 . A teď mě zastřel"Přiznal jsem se.
" Ne nemůžu tě zabít. Věděl jsi , že Rall schovával židy?"
"Nevěděl. Myslel jsem , že esesáci přijeli pro mě."
"Ne zavolal jsem je kvůli těm židům. Dělej na připni si tenhle znak . " A natáhl ruku s odznakem ke mně." Co to děláš?"
" Nemluv a vem si to přece tu neumřeš." Vzal jsem znak a připl ho na levou stranu mého kabátu. " Dělej, že jsi nějaký můj pomocník ano? " Řekl Eren a já tak udělal. Když už mi dal šanci žít,tak roho řádně využiji. " Pane Jaegre máte někoho?" Doběhl nějaký esesák. " Ne ale tady s mým pomocníkem jsme vystřelili a viděli někoho utíkat do toho kopce nebude daleko. "Odpověděl Eren plynule Německi. Až do teď jsme spolu mluvili francouzsky.Eren
"Heil Hitler pane Jaegre!" Zaheiloval vedoucí gestapa. " Heil Hitler pane Franku." Pozdravil jsem ho nazpět. " Zavedete nás prosím k tomu domu?"
"Jistě pane pojďte za mnou." Odvedl jsem je k domu toho statkáře. Měli sebou hledací psy a bylo tu dohromady aspoň 5 vojáků. Já stál vedle pana Franka a sledoval,jak z domu postupně vyvádí 4 židy a dva obyvatele domu. Oba je hned popravily ,ale v tom někdo vystřelil na jednoho z vojáků. Otočil jsem se odkud výstřel pochází. Okamžitě se za dotyčnou osobou rozeběhlo snad celé komando i já. Před námi utíkali dvě osoby a já byl první co je doběhl. V tom druhá postava spadla na zem . Schytala to ,ale první postava utíkala dál. Dohnal jsem jej .
" Stůj ty zmetku jeden nebo střelim!"
Stál jsem s namířenou a nabitou zbraní. Postava se zastavila a otočila na mě. V tu chvíli se mi zastavilo srdce. "Erene?"Řekl Rivaille." Rivaille? Co tu děláš?" V tom mi to došlo." Ale vždyť... TY JSI TEN UPRCHLÝ VOJÁK?!" Vykřikl jsem na něj. "Dělej ať to mám rychle za sebou, nemám co ztratit." Řekl stroze. Sklonil jsem zbraň. Nenechám ho tu umřít. I když je to nepřítel. Aniž bych chtěl, se mi dostal pod kůži. " To není možný . Vždyť jsi přece pomáhal té holce a"
" Je to možný. Jsem Levi Ackermann. Kapitán speciální britské jednotky číslo 15 . A teď mě zastřel"Přiznal se.
" Ne nemůžu tě zabít. Věděl jsi , že Rall schovával židy?"
"Nevěděl. Myslel jsem , že esesáci přijeli pro mě."
"Ne zavolal jsem je kvůli těm židům. Dělej na připni si tenhle znak . " Natáhl jsem k němu ruku s odznakem ." Co to děláš?"" Nemluv a vem si to přece tu neumřeš." Vzal si znak a připl ho na levou stranu svého kabátu. " Dělej, že jsi nějaký můj pomocník ano? " Řekl jsem mu a on přikývl. " Pane Jaegre máte někoho?" Doběhl jeden esesák. " Ne ale tady s mým pomocníkem jsme vystřelili a viděli někoho utíkat do toho kopce nebude daleko. " Odpověděl jsem. Musím vymyslet co s ním. Zabít ho nechat nechci , třeba z něj dostanu informace , ale pro osobní důvody ho nemůžu nechat gestapu . Zabili by ho . " Tak jo sice jsi nepřítel a měl bych tě hned teď zabít,ale to nechci takže musím vymyslet co teď. Mohl by ses schovat u mě a sakra já nevím. Kurva proč je tak těžký něco vymyslet." Zařval jsem na strom a kopl do něj. On stál a pozoroval mě. Uslyšel jsem vojáky jak se blíží k nám zpět." Utíkej dělej" Vykřikl jsem na něj a utíkali jsme. Musíme se dostat ke mně do bytu a tam vymyslím co dál. Utekli jsme ke mně do bytu ." Dobře vysvětlíš mi proč si mě nezabil ?"
" Protože za prvé máš informace a za druhé to ti může být jedno buď rád, že žiješ." Vysvětlil jsem. " Tak a teď co budeme dělat sakra . 100% když už jsou ti židi pryč, mě pošlou na frontu ,ale tebe tu nechat nemůžu znají tvojí identitu. Jedině, že.."
ČTEŠ
Bellien
Historical FictionPíše se rok 1941 a v jedné Nádražní stanici se setkají dva úplně rozdílní lidé. Eren - voják z fronty ,po otci nacista. Levi - voják speciální britské jednotky na útěku. . . . tw probírá se zde období 2. světové války! příběh je mnou vymyšlený nem...