dominant [15+ ;) ]

290 12 0
                                    

Když přestaneme s líbáním, Taehyung mě začne..osahávat. Trochu se stydím, ale je to tak příjemné..

,,Tady ne," zašeptám.

,,Tady ne?" ušklíbne se Taehyung.

,,Pojď," řeknu a vstanu. Taehyung se vydá hned za mnou do mé ložnice. Zavřu za námi dveře. Otočí se na mě a políbí mě na krk. Je to..nepopsatelné.

Najednou se přiblíží k mému uchu a zašeptá: ,,Necháš mě být dominantní?"
Přikývnu. Jinak to ani neumím. ,,Ptal jsem se," řekne Taehyung.

,,Ano," odpovím.

,,Moc dobře," odpověděl Taehyung a ušklíbl se. Chytil mé ruce na zápěstích a tak mi vytvořil imaginární pouta. Obrátil mě zády k němu a donutil mě, abych se předklonil. Pak mě rukou plácl přes zadek. Když to udělal podruhé, vzdychl jsem. Z nějakého důvodu mě to vzrušovalo. Otočil mě opět čelem k sobě a mé ruce stále držel v poutech. Pak mi prstem přejel po rtech. Měl i na mé rty upřený svůj pohled a já se mu díval do očí. Ústa mi trochu pootevřel a poté vrazil svůj ukazováček a prostředníček do mých úst. Vydal jsem ze sebe přidušený výkřik. Taehyung donutil svoje prsty přirážet do mojí pusy. Jeho druhá ruka konečně pustila moje zápěstí, zabloudila k mým džínám a pohrávala si s mým zipem. Ne na tom místě, ach je tak blízko.. Pak mě rukou i přes kalhoty pohladil po celé mé délce. Chtěl jsem vzdychat, slastně šeptat jeho jméno, ale stále přirážel svými prsty do mé pusy.

Když prsty z mé pusy vyndal, přisál se svými rty na můj krk. Nejdřív jsem nic nedělal a jen vnímal jeho vášnivé polibky a snažil se ignorovat vzrušení, které ve mě vyvolal. Pak jsem se poddal. Zaklonil jsem hlavu, aby měl lepší přístup a z mých úst se nekontrolovatelně ozývaly vzdychy. Nepřestával v líbání, když najednou vzal do ruky můj rozkrok a silně zmáčknul. Z mých rtů se ozvalo jeho jméno, které jsem napůl vykřikl a napůl zasténal. Ach bože, nedokážu si vysvětlit, jak ve mě může probudit tolik pocitů a ještě prohloubit mé vzrušení. Najednou ale přestane.

,,Taehyungu," vzdychnu.

,,Shhh," řekne Taehyung a položí svůj ukazováček na moje rty. ,,Jungkooku," zavrní mi do ucha.

,,Ano?" odpovím téměř neslyšně.

,,Prosím, udělej to," řekne a vezme moje ruce, které položí na svoje boky. Polknu. Nejsem si jistý, jak dobře to zvládnu.

,,Určitě?"

,,Jungkookie, prosím," přesvědčuje mě.

,,O co prosíš?" zeptám se ho.

,,Udělej mi dobře," řekne Taehyung a mně se okamžitě zrychlí dech. Nejdříve mu sundám kalhoty. Pak na něj pohlédnu. Je vidět, že je nedočkavý.

,,Jak moc jsi nadržený?" zeptám se ho.

,,Hrozně moc," vzdychne. Dotknu se přes poslední vrstvu látky jeho chlouby. Páni..zarazí mě jeho...velikost? Sundám mu boxerky a začnu v mučivém tempu. Po chvíli to vypadá, že Taehyung takovéhle tempo nevydrží. ,,Zrychli, Jungkooku." Poslechnu tedy a začnu to dělat rychleji. Taehyung na to odpoví vzdycháním. Ach proč jenom jeho vzdychání zní tak přitažlivě? Pokračuju dál. ,,Už budu," zavzdychá nahlas Taehyung a zakloní hlavu. Dělám mu to stejně rychle i nadále, možná jenom malinko zrychlím a Taehyung udělá něco, co bych rozhodně nečekal. Něco, co mě moc překvapilo. Svojí druhou ruku jsem měl doteď položenou na posteli. Taehyung mojí ruku vezme a proplete si se mnou prsty. Netrvá dlouho, než se mým domem rozezní Taehyungův poslední výkřik. Když se udělá, pevně stiskne moji ruku. Bílá tekutina vystříkne na moje povlečení. Ach, vystříká se docela dost.. To si vypere.
Potom, co to Taehyung trochu rozdýchá, se k němu přiblížím. Políbí mě na rty. Je slyšet naše mlaskání při líbání, nic víc. Ani si pořádně neuvědomím, že v tu chvíli se s Taehyungem tak trochu vyměníme. Teď už na posteli ležím já. Taehyung se ode mě odtáhne. ,,Jungkookie?" Rozbuší se mi srdce, když to řekne.

Troublemaker (Jungkook x Taehyung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat