Aecha & jealously

153 9 0
                                    

S Aechou si stihneme říct spoustu věcí. Já už tolik nepiju, za celou dobu si vezmu jen dvě skleničky. Bavíme se opravdu o všem možném, zatímco párty kolem nás je v plném proudu.

,,Víte.." začnu, ,,vlastně mám taky tak trochu trable s jedním člověkem," přiznám jí.

,,Vážně?" pohlédne na mě. Přikývnu. Věděl jsem, že jí nemusím říkat víc, jestli nechci.. ,,Nějaké děvče vám zlomilo srdíčko? Jestli ano, poperu se s ní," řekne výhružně. S úšklebkem zavrtím hlavou.

,,Ne to ne. Ono totiž...nebyla to dívka," řeknu a doufám, že jí to dojde.

,,Ach tak," povzdechne si po chvíli. ,,Musí to být těžké," poznamená.

,,Tak nějak, ale může za to on, víte? Vlastně i trochu já, měl jsem hned vycouvat.." konstatuji. Aecha mě pohladí po zádech. Usměju se na ní. Je to hodná holka.

Taehyung's pov
Procházím davem lidí a hledám, kde bych si mohl dolít kelímek. Jsem na nějaké párty. Není to špatný, nestěžuju si. Akorát před chvílí mi ale došel alkohol.. To musím napravit. Prodírám se spoustou těl, když v tom zahlédnu..tak počkat. Prosím, štípněte mě někdo. Buďto jsem už po těch pár skleničkách úplně namol a nebo to skutečně je..no sakra. Jeon Jungkook. Když se usměje, nepochybuju. Je to skutečně on. To co mě vykolejí nejvíc je to, že vedle něj sedí nějaká holka a..vážně ho objímá? No to si dělá prdel? Dobře, neozval jsem se mu teď nějakou dobu. Ano, chtěl jsem ho nechat jít. Ale když jsem ho teď tady uviděl...jako by se všechny moje plány rozplynuly.. Nerad biju holky, ale jestli to bude potřeba, tu holku z něj klidně servu dolů. Jsem už jen pár metrů od nich, když v tom se zastavím. Vážně tohle chci dělat? Před asi čtyřmi dny jsem mu napsal, že to 'takhle bude lepší'. Jsou to takový ty typický kecy, jak se z něčeho vykroutit, když nevíte jaká jiná slova použít, ale zato víte, že sami nic dohromady nedáte. Možná bych ho fakt měl pustit ke dnu.. Ok, kašlu na to. Hodím tam zpátečku a rozhodnu se, že si najdu nějakou děvku na jednu noc. Kandidátek tady je zjevně víc, než dost...

Jungkook's pov
Je už docela dost hodin a Aecha vypadá unaveně. Pořád zívá..

,,Changkyun si tě tady asi nevyzvedne, co?" zeptám se jí. Poklesne na duchu a zavrtí hlavou. ,,Jsi už unavená, viď?"

,,Trošku," přitaká.

,,Víš co? Pojď se mnou," řeknu a vstanu. Když se podívám na Aechu, tak jen sedí a nic neříká. ,,Aecho?" řeknu jemně. Podívá se na mě. ,,Nemusíš se přeci bát," řeknu a podám jí ruku. Po chvilce mě vezme za ruku a vstane. Když obejdeme bar a projdeme obývákem, ocitneme se v menší chodbičce. Zaťukám na pokoj a když se nic neozývá, opatrně otevřu kliku. Nikdo tam není, takže s Aechou vejdeme dovnitř. Když zavřu dveře, Aecha se na mě podívá těma svýma očima. Má krásné oči.. Odkašlu si. ,,Ehm..myslel jsem, že si sem můžeš lehnout, jestli jsi unavená," řeknu.

,,Jo,...jasně," řekne Aecha. ,,Dobře."

,,Fajn. Hele, vypadá to, že se odtud asi taky nedostanu...no, půjdu si asi taky najít nějaký pokoj, kde je volno~"

,,Můžeš si lehnout tady," řekne Aecha. ,,Teda..jestli chceš," dodá hned.

,,Hm..myslím, že to je v pořádku," řeknu rozpačitě. ,,Asi se půjdu porozhlídnout vedle," řeknu po chvíli.

,,Dobře," přikývne Aecha.

,,Zatím," rozloučím se s ní a vyjdu z pokoje. Je mi trochu blbý, že jsem jí tam tak nechal, ale nevím, co bych měl udělat jiného. Alespoň si teď může lehnout. Tak trochu jsem jí lhal. Rozhodně se nechystám jít si lehnout do jiného pokoje. Nejspíš se vrátím k baru a zkusím se porozhlédnout po nějaké známé tváři. Zamířím zpět do obýváku. Když procházím chodbou, z pootevřených dveří napravo ode mne se ozývají tiché zvuky. Poznám je hned, jsou to zvuky líbání. Proboha, nemůžou si ty lidi alespoň zavřít dveře? 😒

Chci zamířit dál, ale v tom mě něco zarazí. Když to uslyším, snad se mi zastaví srdce. Nevím, jestli jsem jen špatně slyšel, ale z těch samých dveří se ozval vzdech. Přiblížím se k nim a uslyším zevnitř tiché vzdychání. Udělá se mi špatně od žaludku. Prosím, že jen špatně slyším.. Trochu pootevřu dveře a všimnu si, že vevnitř je rozsvícená jen lampička na nočním stolku. Obrázek, který následuje potom snad už nikdy nevyženu z hlavy. Tím, co vidím se mi potvrdí mé nejhorší domněnky. Na posteli leží muž a na něm obkročmo sedí dlouhovlasá dívka otočená zády ke mně. Dívka mu líbá krk a když trochu pohne hlavou, uvidím do obličeje i muži. Kim Taehyung. Jemu patřily ony vzdechy. Udělá se mi špatně od žaludku...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Čaukyy všichni!

Píši jen menší poznámku. Omluvte prosím, že minulý víkend nevyšla žádná kapitola. Měla jsem teď spoustu zařizování a hlavně školu. Teď jde ale vše do pozadí a věci se víceméně uklidňují, tak doufám, že budu mít čas i chuť na knížky. Snad Vám to dnes vynahradím tím, že vychází kapitola v týdnu. <3

Jako vždy děkuji za vaši podporu, vážím si Vás. 💖
Snad se vám příběh bude líbit i nadále!

Loučím se s vámi, prozatím pa! 💋

Troublemaker (Jungkook x Taehyung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat