Baya derin uyumuşum neredeyse öğlen olmuştu ve ben yeni kalkıyordum. Yatağımdan kalkıp evin içini gezdim kimse yoktu, hem merak içindeydim hemde paniklemiştim taki ninenin sesi gelene kadar "olivya kızım uyandın mı?" ona bakıp nazikçe gülümserim "uyandım alexi göremiyorum acaba nerede?"
"Seni bıraktı gitti artık beraber yaşayacağız" güler "neh ama , ama" hahahah "korkma gelcek şimdi" biraz sakinleşirim dışarı çıkıp hava alırım alexi karşıda görürüm elinde iki küçük valizle buraya geliyordu yaklaştı ve "demek uyandın küçük hanım"
"Bunlar da ne?"
"İçeri gel"
Giderim biri yeşil biri mavi valizler
"Ee kimin bunlar?"
"Mavi senin yeşil benim bize bir kaç parça eşya aldım artık burdan gidicez" birden alexe baktım ciddimiydi vay canına "Sonunda peki nereye?" susar mutfağa gider bende öyle baka kalırım bana bir bardak süt mü getiriyordu o benmi yanlış görüyordum "al bir bardak ılık süt iç başın geçer" alıp içerim sorgulamadan, gülmeye başlar karşımda benim gözlerim bulanıklaşır ve düşerim o an bilincimi kaybederim...
Uzun bir süre sonra yavaş yavaş kendime gelmeye başlarım bir teknedeydik alex ve ben etrafta kimse görünmüyordu, alex yanıma geldi..
"Nasılsın küçük kız başın geçtimi?"
Serseri gibi gülmüştü
"Nerdeyiz biz neden hatırlamıyorum?"
"Şşş"
Çok değişik davranıyordu yerimden kalktım ve onun yanına gittim ikimizde demirlere yaslaniyorduk "hiç bir sırrın varmı alex" alex bana bakar ve "var ama bu biraz sır olmaktan çıkmış vaziyette"
"Nasıl yani?"
"Yani hahah beni tokatlamayacaksan anlatırım"
"Tamam"
"Benim vazgeçemediğim bir huy var kızları becermeyi çok seviyorum siktir çok iyi değilmi benim olmayan kız ölmüştür ister istemez eğer ve şuan çok istediğim biri var oda benim olucak yani zorunda"
Ondan iğrenmiştim
"Kızlar eğer gerçekten isterlerse vücudunu satarlar ama bir erkek bir kızın vücuduna istediği gibi elde edemez asıl kızlar erkeklerin vücudunu seçer malum kisa uzun meselesi" alex bana alaycı bakışlar atar
"Senin bir sırrın varmı?"
"Var ama bu konu hakkında tek bir kelime bile söylemeyeceksen anlatırım!"
"Tamam"
"Yetim hanede büyüdüm deyince insanlar uslu bir kız olduğumu düşünür ama yanılıyorlar yetim haneye her gelen gençlere bakardım ilk baş seçerdim sonra bodrum kattaki depoya kilitlerdim bizi ve sakso çekerdim kisaysa değil ama prensiplerim var kucak dansı yapardım bazen kendimi onlara bırakıp becer beni sürtük evladı diye bağırırdım tabi rahibe bunlari duymazdi duysaydi suan hala o cehennemden cikamamis olurdum neyse devam edeyim erkeklerin 31'ini ben çekerdim direk dansı yapardım tam bir fahişeydim ve sonra o erkeklerle ara ara birlikte bulusurdum 3 kisi birden beni sikerdi hızlı günler geçirdim süt çocuğu değildim bunları yaparsamda yapmazsam da birşey kaybetmeyecektim beni kendi ailem reddetmiş ben niye düzgün bir evlat olayim ki siktiğimin sürtükleri" alex bana ağzi açik bakar ve
"Nehh, bir saniye bu anlattıkların doğru mu oha hiç beklemiyodum, ya baştan soylesene sen bunları, hevesimi aldın seni ilk patlatan kisi olmak istiyordum hay"
"Yuh o işleri çıktığım gün bıraktım ben hiç şansın yok" hahaha
"İnandın mı? Ah alex ben bir karşı cinsle yan yana bile gelemezdim palavra atıyorum burda, ben ilk seferimi aşık olduğum adamla yaşayacağım öyle önüme gelen ilk kişilerle değil."
"Öylemi dersin?"
"Öyle."
"Şuan şu dk da altımda kalırsın biliyorsun dimi ama şanssızsın gücümün tadına bakamıcan uzun bir yolculuk bekler bizi ama yakında o görmediğin ananı ağlatıcam senin olivya beni öyle bir şeye teşvik ettinki geri dönüşün yok ister istemez"
"Vücudum satılık değil aslanım"
"Aslanlar avlarini seçer avlar aslanları değil küçük kız"
Burdan gitmem gerekiyordu az daha zorlarsam gercekten beni becermesi an meselesiydi
"Ben yemek yemeye gidiyorum."
Arkami dönüp giderken kolumdan tutup kendine cekti belim bedeniyle yapışmıştı çok yakındık
"Seni istiyorum"
Dedi ve dudagimdan öptü ama bu kısa bir öpücük değildi 5 dk aynı pozisyonda öpüşmüstük bırakinca direk arkama bakmadan gittim yukarı çıkınca ona seslendim "tek bir pozisyon uygulamayı seviyorsan işimiz zor senle" gülüp kaçmıştım oda sırıtıp denize bakmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
AdventureBir cinayetti başlatan hayatımın gerçeklerini, bitiren ise bir avuç topraktı... Olivya adında ergen ve yetimhanede büyümüş bir genç kız bir serserinin peşinden gider ona sığınır ve ailesi olarak görür ve daha fazlası. Alex başına buyruk, aile sevgi...