yaz tatiliydi, 18 yaşında olduğum için artık bir birey sayılıyordum ve yurdtan çıkışım yapılacaktı. dış dünyada yaşamak benim için bir ilk olacaktı gezmek falan normalde rahibe vutavs asla bizi çıkarmazdı sadece etrafı duvarlarla çevrili bir manikanede dolaşırdık yani benim için ev değildi ailemdi burası fakat benden 2 veya 3 yaş küçük çoçuklar yeni geldiğinden burasını bir cehennem ilan ediyolardi düşünüyorum gercekten dış dünya nasıl bir yerdi de buraya gelenler çıldırcakmış gibi oluyorlardı neyse görücektim aynaya geçtim saçlarımı tarıcakken rahibe geldi ve *hadi gidiyosun*
dedi sert bir sesle ve kolumdan tuttu hiç bu kadar zorba davranmamıştı oysa canımı çok yakmıştı ve müdürün yanına geldim *seni evlatlık alcaklar* dedi gözlerim doldu yani annem ve babam mı olcaktı -istemiyorum dedim müdür hep sevecen birisi olmuştur fakat bu gün hepsine bişey olmuş gibi duygusuzdular ve sert bir sesle bana *gidiyosun.* dedi. Bişey diyemedim haliyle peki dedim yeni ailemi gördüm sevecen bir aileydiler kadın küçük boylu tatlıydi mavi gözlüydü kumral saçlıydı adam ise uzun kalıplı yeşil gözlüydü tıpkı benim gibi oda kumral saçlıydı gamzeliydi benim gibi boyle incelemiştim onlari ve rahibe nin sesini işittim *işte olivya bu çift senin yeni ailen baban hell annen serah* bakıp istemsizce gülümsedim beni aldılar yeni evime getirdiler dış dünya çok güzeldi meğerse biz hapishanede gibi bişeymişik ve nihayet eve geldik hizmetçiler havuz falan rüya gibiydi burası hayallerimden bile güzeldi ah aman tanrım işte şimdi yaşıyorum hayatı ve sarah elini omzuma koyup *bana artık anne hell'ede baba diyeceksin olivya dilersen ismini değiştirebiliriz ama gayet güzel canım* diyerek gülümsedi ve *işte burası yeni evin kendine ait yeni odan masan telefonun olucak ve daha bir sürü şey* dedi. Yutkunamadım ben ölmemiştim dimi her neyse içeri girdik büyülenmiş gibiydim her yer ışıltılı ben böyle evi hayal bile edemiyodum çok güzeldi daha sonra salona geçtik oturduk önüme bir sürü şık elbiseler mini etekler dekolteli bluzlar kroplar dizdiler bir an dedim -bunlarımı satıp para kazanıyorsunuz? Diyi verdim çok güldüler ve utandım -yanlış bişey mi dedim rahibe vutavs hep bize hayatın zorluklarından pazarcılıktan bahsediyordu bende siz de pazarcılık mi yapıyorsunuz diye sordum sadece yanlış bişey dediysem affedin beni üzgünüm, dedim. Sarah *güzel kızım yanlış bişey demedin sadece biz biraz zorbalık yaptık ve bu kıyafetler senin biraz azlar ama şimdilik idare et 2 gün sonra alışveriş günümüz o zaman sana daha iyilerini alacağız. :) şaşkınlıkla bakarım 18 yıldır önlük giymiştim ilk kez böyle kıyafetler giyecektim çok sabırsızdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
PertualanganBir cinayetti başlatan hayatımın gerçeklerini, bitiren ise bir avuç topraktı... Olivya adında ergen ve yetimhanede büyümüş bir genç kız bir serserinin peşinden gider ona sığınır ve ailesi olarak görür ve daha fazlası. Alex başına buyruk, aile sevgi...