12 - zevk

15 3 0
                                    

06:00, alarm çalıyordu ama benim bu alarmdan haberim bile yoktu yavaşça telefonuma baktım ve -kalk yapıcak aktivitelerimiz var- yazıyordu. Alarmı kapadım. Üstüme bikinimi ve uzun tişörtümü geçirdim saçlarıma yüzüme bile bakmadan çıktım halsizlik üstümdeydi. Salona geçtim ve alex çoktan fit durumdaydı kahvaltı yapmış beni bekliyordu.

"Biraz geç kaldın olivya hadi biraz bisiler tık ağzına hemen çıkalım."
Şaşkındım ama hiç sorgulayacak durumda değildim bişiler atıştırıp kalktım.

"Plan ne?"
"Sıkıcı olmaktan sıkıldım dolaşacaz"
"Pekâlâ"
Gezmek bende istiyordum hemen dışarı çıktım ve birlikte dolaşmaya başladık sahil kasabası çok güzeldi hafif rüzgâr vardı çiçekler havada süzülüyordu...

Alex elimi sıkıca tuttu ve koşmaya başladık
"Hadi balık tutçaz."
"Ne b-ben?"
Dudaklarımı parmağıyla susturdu
"Hadi gel"
Tekne hazırdı beni kucağına alarak tekneye zıpladı baya sarsıldık, kıyıdan baya uzaklaştık arkama oturdu ve iki bacağının arasındada ben oturuyordum belime sarıldı
"Benim hakkımda ne düşünüyorsun olivya?"
"Bilmiyorum, çok garip"

Ortam sessiz oldu ve boynuma küçük hafif bir öpücük kondurdu. Bana çok değişik hissettiriyordu o kadar çok erkekle birlikte oldum ki saymadım bile ama hiç biri böyle hissettirmedi bu aramızda olan şey çok özeldi yani belki sadece benim için ama onu kaybetmek istemiyordum.

Oltayı tuttuk ve bana nasıl balık tutulur gösteriyordu gülüşüp eğlendik akşam yemeklerimiz ellerimizde kıvranıyordu.
Sonra birden bir balığı çekerken yanlışlıkla fazla geriye doğru gittik ve tekne yıkıldı çok derindi boğuluyordum sanki hiç yukarı çıkamıcak gibi hissettim ama alexin gölgesini gördüm belimde tutup suyun yüzeyine çıkardı ve hızlı nefes alıp vermeye başladım çok su yutmuştum tekrar tekneye çıktık "akşam yemekleri gitti"
Bana bakıp güldü "kime ne yemekten seni kurtardim ya o bana yeter."
Kalbimi delik deşik ediyordu bu çocuk ya

Karaya geldik ve indik sırıl sıklamdik yürüdük biraz "kale yapalımmı"
Bir durup baktım ona ciddimiydi
"Kale hani bildiğimiz kumdan kale"
"Evet, hadi biraz çocuklaşalım"
"İyi, tamam hadi"
Gerçekten kale yapiyorduk hahaha üstümüz kum çamur ve ıslaktık ama eğleniyorduk yuvarlanıyorduk onun böyle eğlenceli biri olduğunu ilk kez görüyordum

Kuma yattık ve 15, 20 dk öyle kaldık
"Hadi gel bebeğim"
Elini uzatmıştı ve bana bana bana bebeğim demiştii elini tutup kalktım heyecanlanmamış gibi yaptim ama odama gidince delilercesine yatağimda zıplamak istiyordum. Eve dönmüştük evin dısında baraka gibi bir yer vardı nerdeyse her evde vardı sahilden sonra duş almak için ve üstüm kum çamur içindeydi burada duş alacaktım ama alexi beklemem gerekti fırsattan istifade ilk o girmişti çıktı ve -aman tanrım çok sexi. İyiki bunları heyecandan dışımdan söylemiyorum.
Ben girdim ve üstümdeki çamurları kumları temizlemeye başladım yıkanmayı bitirdikten sonra, duşu kapattım Göz ucuyla alexsin beni seyrettiğini gördüm. Sonra onu arkamda hissettim. Bir kolunu belime doladıktan sonra avucunu karnıma koydu.

Başımı geriye omzuna yasladım ve yüzümü ona çevirdim. Alex dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı.

Bu pozisyonda öpüşmeye devam ettik -sırtım göğsündeyken o da bana arkadan sarılıyordu. Elini karnımdan yukarı götürdü ve eli bikini üstümün altında kayboldu.

Göğsümü avuçladı ve soluğum kesilirken onun nefesini biraz daha içime çektim. Sonra diğer eli karnımda dolanmaya başladı.
Bikinimin kenarına gelince başparmağını kenarına taktı, dudaklarını dudaklarımdan çekti. Gözlerimin içine baktı ve cevabını aldı.
Durmasını istemiyordum.

Dudaklarım aralık merakla yapacağı şeyi beklemeye başladım.

Eli bacaklarımın arasında gözden kaybolurken yüzüme bakıyordu. Geriye yaslanıp inledim ve bu hareketimle dokunuşuna biraz daha baskı uyguladı.

Beni ilk öptüğü günden beri bunun nasıl hissettireceğini hayal etmiştim. Gerçek dokunuşu hayallerimi gölgede bırakıyordu.

Tüm bedenimin tepki vermesi çok uzun sürmedi. Utanç verici derecede hızlı bir şekilde parmaklarının altında titremeye başladım. Arkamda kalan bacaklarına uzandım ve kasıklarını sımsıkı tuttum.
Duvara doğru gerileyip beni de çekerken, elinin ritmini hiç bozmadı. Neyse ki dayanamayacağım o yoğun anda eliyle ağzımı kapadı ve çıkardığım sesleri bastırdı.

Bittiğinde beni hâlâ öpüyordu. Elini bacaklarımın arasından çıkardı ve ona bakmam için beni döndürdü.

Tamamen nefesim kesilmiş bir halde üzerine yığıldığımda kollarım gevşek, bacaklarım uyuşmuştu. Derin bir iç çektim.

"Gözlerinin fotorafını çekmek istiyorum" dedi alex.
Göğsüne yaslanıp güldüm. "Şu anda gerçekten bunu mu düşünüyorsun?"

"Bu ikinci düşündüğüm şeydi," dedi "İlkini sesli söylemedim."

"Birincisi neydi?" Yüzüne baktım.
"Bence bu gayet açık."
Başımı salladım. "Değil. Korkarım sesli söylemek zorundasın."

Başını eğdi ve dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. "İlk seferimizi iple çekiyorum," diye fısıldadı. Sonra suyu tekrar açtı ve duştan çıktı.

Kalbim çok hızlı çarpmaya başladı ve sürekli sırıttım...


~

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin