1. Bölüm: Modellik
Önümdeki ekrana bakarken kalemin arkasını ağzımda sıkıştırıyordum. Fotoğraf modelimiz bize haber vermeden istifa etmişti. Bu da beni zor duruma sokmuştu. Yeni bir model bulamıyordum ve başvuru yapanlar bizim istediğimiz gibi değildi. Sıkıntı ile şakaklarımı ovdum.Patron bana üç gün vermişti. Eğer üç gün içinde yeni bir model bulamazsam işimden olacaktım. Yeni bir iş bulmam zor olmazdı fakat bu kadar ünlü bir şirketi kaybetmek kariyerim için hiç iyi olmazdı.
Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Ani bir kararla masamın üstündeki eşyalarımı çantama attım ve bir kahve molası vermeye karar verdim. Araba sürmek istemediğim için en yakın kafeye gittim.
Kafe dıştan güzel gözüküyordu. Beyaz renkli dekorasyonları hoş bir hava katmıştı. Burayı daha önce keşfetmiş olmak istedim. İçerisi fazla kalabalık değildi. Bu da huzurlu bir vakit için idealdi.
Kafenin kapısından girerken biri ile çarpıştım. İkimiz de aynı anda içeri girmeye çalışmıştık.
"Affedersiniz." deyip eğildim.
Karşımdaki adam telefonla konuştuğu için cevap vermedi fakat kafasını sallayıp içeri girdi. Biraz daha kibar olabilirdi. En azından pardon da diyebilirdi.
Biraz konuşmalarına şahit olmuştum. Telefonda konuştuğu kişi artık çalışması gerektiğini söylüyordu sanırım. Çünkü masa başı işten nefret ettiğini ve zaten şirket sahibinin oğlu olduğunu söylemişti.
Konuşmasını dinlemek saygısızlıktı fakat konuştuğu kişi çok yüksek sesle konuşuyordu ve dikkat çekiyordu. Yakınında, hatta az önce dibinde olduğum için kulak misafiri olmuştum sadece.
Aklıma gelen fikirle iki tane kahve aldım. Onun oturduğu masaya ilerledim.
Kahveyi masasına koydum ve konuşmaya başladım.
"Merhaba, oturabilir miyim?"
Konuştuğu kişiye sonra arayacağını söyledi ve kapattı.
Flörtöz bir tavırla "Evet." dedi gözlüğünün üstünden baktı. Mavi gözleri gerçekten güzeldi. Ondan etkilenmiştim eğer iş için gelmeseydim onunla flörtleşmek isterdim.
Modellik yapmak için cidden iyi bir vücudu vardı. İşimi kurtarmak için iyi bir şanstı. Sonuna kadar zorlayacaktım.
"Merhaba ben Skyler Fotoğrafçılık Ajansından Airi Mizuki."
Kahvesinden bir yudum aldı ve devam etmemi ister gibi mırıldandı. Dikkatini vermemesi sinirimi bozdu ama yine de devam ettim.
"Lafı uzatmadan konuya girmek istiyorum. Bir model bulmam lazım ve siz cidden bu işe uygun gözüküyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘
Fanfiction𝘗𝘩𝘢𝘦𝘥𝘳𝘢 | ᴍᴏᴅᴇʀɴ ᴀᴜ ☕︎ "Gojo, ne saçmalıyorsun?" "Adım Satoru." Satoru Gojo fanfic hikayesidir. Karakterler Jujutsu Kaisen animesinden alınmıştır. →#satoru 🥈 09/05/22 →#satorugojo 🥈 28/05/22