2. Bölüm

794 65 63
                                    

2. Bölüm: Akşam yemeği



Sabah alarmın sesi ile uyandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





Sabah alarmın sesi ile uyandım. Kendimi şımartmak için güzel bir kahvaltı hazırlamak istedim. Pankek yapmaya karar verdim. Üstünü nutella ve muzla süsledikten sonra Instagram'da hikayeme atmıştım. Afiyetle mideme indirmiştim. Bugün keyfim yerindeydi.

Kahvaltıdan sonra en sevdiğim şarkı eşliğinde dişlerimi fırçaladım. İşe gitmek için dolabımdan kıyafet seçmeye başladım. En sonunda siyah kumaş pantolon ve kırık beyaz straplez bir bluz seçtim.

Evden çıkarken Gojo'nun hâlâ buluşacağımız yeri mesaj atmadığını gördüm. Bu bile günümü bozamadı. Şirketteki işlerimi hallederdim.

Kısa süren -ama eğlenceli ve şarkılı- geçen araba yolculuğundan sonra iş arkadaşlarıma günaydınlarımı ilettikten sonra odama geçtim.

İlk önce bu hafta yapmam gereken işleri hallettim. İşlerim bittikten sonra Gojo'nun imzalaması gereken evrakları hazırladım ve dosyaya koydum. Telefonumu kontrol ettim ve hâlâ yazmamıştı.

Sabahtan beri ergen sevgililer gibi mesaj beklediğimi fark edince duraksadım. İki de bir telefonumu kontrol etmemeliydim. Telefonu uzağıma attım ve işime devam ettim. En azından patronum boş durmadığımı anlardı.

Öğlene doğru tam işe dalmışken Gojo-san'dan mesaj gelmişti.

Dünkü kafede buluşalım

Gerekli evrakları aldım ve Emma'ya haber vererek şirketten ayrıldım. Araba ile gitmek istememiştim. Sonuçta kısa sürüyordu oraya varmak. Kısa bir yürüyüşten sonra kafeye varmıştım. Küçük bir an derin bir nefes aldım ve içeri girdim.

Gerçekten benim için çok önemliydi. Teklifimi kabul etmesi iş hayatımı kurtaracaktı. İçimden dualar ederek onu bulmaya çalıştım.

Dün oturduğu masada oturuyordu ve önünde iki tane kahve vardı.

Daha dün kahve ısmarla dememiş miydi? Hafıza kaybı mı yaşamıştı?

Hızlıca yanına gittim ve karşısındaki sandalyeye oturdum.

Güler bir yüzle "Tünaydın, Airi-chan." dedi.

"Tünaydın, Gojo-san." diye cevapladım onu.

İşi kısa sürede halletmek için hemen evrakları çıkardım, önüne koydum. Kalemi çantamda çıkardım ve önüne ittim.

Şaşırarak bana baktı.

Bunda şaşırılacak ne vardı?

𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin