7. Bölüm

694 39 40
                                    

7.Bölüm: Unutmak





Satoru'nun elleri şaşkınlıktan dolayı havaya kalkmıştı. Ellerimi boynuna koydum. Bana karşılık vermiyordu fakat iyi hissediyordum. Çoğu gece uyumadan önce onu düşünüyordum. Dudaklarını dudaklarımın üstünde, elleri vücudumda dolaşırken...

Nefessiz kalmaya yakın dudaklarımızı ayırdım. Gözleri fal taşı gibi açıktı.

"Airi ne yapıyorsun?"

Şaşkınlıktan dolayı biraz bekledikten sonra konuşmuştu.

"Bunu senin de istediğini biliyorum."

Beni sevmese bile benimle yatmayı istediğini biliyordum. Vücudum her erkeğin istediği bir kadın vücuduydu.

"Evet, istiyorum ama sen sarhoşken değil."

Tekrar dudaklarımızı birleştirecekken kendini geri çekti.

"Bunu yapmamalıyız."

Başını olumsuz anlamda iki yana sallıyordu.

"İkimiz de zevk alacağız ama..."

Ayağa kalktım ve önüne geçtim. Düşünceli bir hâli vardı ve bu hâli çok iyi gözüküyordu. Tekrar onu öpmek için parmak uçlarıma kalktım. Bu sefer benden önce davranıp dudaklarımızı birleştirdi.

Aramızdaki gerilim uzun zamandır göz ardı edilmişti. İşte şimdi patlak vermişti. Büyük bir açlıkla dudaklarımı öpüyordu. Bu tavrı onun da daha önceden beni arzuladığını söylüyordu.

Boy farkı onu zorlamış olacak ki kalçamdan tutarak beni kaldırdı. Yaptığı şeyi anladım ve bacaklarımı beline sardım. Artık daha rahat öpüşüyorduk. Dili ağzıma hükmederken eridiğimi hissediyordum. Eğer beni taşımasaydı düşeceğimi biliyordum.

Merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Nefessiz kalınca ara vermeden boynuma yöneldi. Islak öpücüklerini boynuma konduruyordu. Kasıklarımda hissettiğim sıcaklık ile onu kendime bastırdım. Dürtülerim ile ilerliyordum.

Eliyle kapı kolunu buldu ve zorlanmadan açtı. Beni yere indirdi ve kapıyla arasına aldı. Tüm vücudum yanıyordu. Gömleğini çıkardı ve kusursuz beyaz tenini, kaslarını gecenin karanlığında bana sundu.

Tekrar üzerime eğildi ve elleri vücudumda gezinmeye başladı. Elbisemin eteklerini tutup üstümden çıkardı. Göğüslerimi görünce duraksadı. Sanki kutsalmışcasına inceledi ve dudaklarını göğüs ucumda hissettim.

Tanrım! İşini çok iyi biliyordu.

Kadınlığımın ıslandığını hissettim.

Beni yavaşça yatağa yatırdı. Elini göğsüme götürdü ve kulağıma eğildi.

"Şu an seni ne kadar istediğimi bilemezsin."

Söylediğine cevap vermeden dudaklarına yapıştım. Öpücükleri yeniden boynuma yöneldi. Elleri göğüslerimi sıkarken inliyordum. Başını göğüslerime indirdi. Dudakları göğüs ucumla oynuyordu.

Onun adını inlemekten başka bir şey yapamıyordum. Ellerimi saçına götürdüm ve saçlarını çekmeye başladım.

Sanki daha fazla inlememi istiyormuş gibi hızlandı. İnlemelerim arttı ve tüm odayı doldurdu.

Başını aşağılara indirirken kasıklarımdaki sıcaklık fazlalaştı. Onu arzuluyordum. Aslında bu normaldi. Uzun zamandır seks yapmamıştım.

Beni delirtmek istercesine yavaşladı. Islak öpücükleri kasıklarımda durdu. Ellerini kalçamın iki yanında hissettim.

"Satoru.. Lütfen." dedim ve kafamı yatağa bastırdım.

𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin