3. Bölüm: Flörtleşmek
Tam evime geçerken patron aramıştı ve benimde yarın akşamki yemek için onlara katılmam gerektiğini söylemişti. Daha rezervasyonu yapmadığım için sıkıntı yoktu fakat neden ben de gidiyordum?
Yarınki yemek için lüks bir restoran seçmeye koyuldum. Sonunda bir tane restoran seçince üç kişilik bir yer rezervasyonu yaptım.
Ve kendime kıyafet seçmem lazımdı. Dolabıma baktığımda hiç uygun kıyafetim yoktu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Aklıma gelen fikirle Emma'yı aradım.
Ona olanları anlattım.
"Nee? Ve senin şuan giyecek hiçbir şeyin yok mu? Hemen hazırlanıyorsun ve alışverişe çıkıyoruz." dedi.
Ben de hemen hazırladım ve alışveriş merkezinde Emma ile buluştuk.
Beni gördüğü her mağazaya çekiyor ve yaklaşık otuz elbise denettiriyordu.
Üç saat sonra çok yorulmuştum fakat Emma hâlâ mağazalarda dolaşıyordu. Kesinlikle bu kızda bitmek bilmeyen bir moda aşkı vardı.
"Fiziğin çok iyi. Kesinlikle omzu açık giyinmelisin." dedi ve tekrar reyonların arasında kayboldu.
Elinde omuzları açık üst kısmı dar bir siyah elbise ile geldi. Buna benzer elbiseler denemiştim fakat bu cidden farklıydı.
Açık ara farkla en beğendiğim kombin bu olmuştu.
Üstüme denediğimde bayılmıştım. Hızlıca alıp mağazadan çıktık.
Ayakkabı olarak siyah bilekten bağlı topuklu ayakkabı seçtik ve yemek yemek için hamburgerciye gittik.
☕︎
Emma akşamki yemek için benden daha heyecanlıydı. İş çıkışı Gojo beni aradı ve iş yemeği için beni kendisinin alacağını söyledi ve her zamanki gibi telefonu yüzüme kapattı.
Mesai bittikten sonra eve geçtim ve duş aldım. Vücudumu kuruladıktan sonra dün aldığım kıyafetleri giyindim. Saçımı da düzleştirdim. Aynaya baktığımda gerçekten güzel gözüküyordum. Birkaç fıs parfüm sıktıktan sonra Gojo geldiğini haber vermek için aramıştı.
Çantamı aldım ve hemen aşağı indim. Arabası oturduğum apartmanın önünde bekliyordu. Arabası mercedes siyahtı. Cidden güzel bir arabası vardı.
Ben arabaya girmeden sürücü koltuğunda beni süzüyordu.
"Güzel olmuşsun." dedi ben arabaya girerken.
Bunu söyledikten sonra bile hâlâ beni süzüyordu.
"Çok teşekkürler. Sende çok şık olmuşsun." dedim ve kemerimi taktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘
Fanfiction𝘗𝘩𝘢𝘦𝘥𝘳𝘢 | ᴍᴏᴅᴇʀɴ ᴀᴜ ☕︎ "Gojo, ne saçmalıyorsun?" "Adım Satoru." Satoru Gojo fanfic hikayesidir. Karakterler Jujutsu Kaisen animesinden alınmıştır. →#satoru 🥈 09/05/22 →#satorugojo 🥈 28/05/22