4. Bölüm: İlk çekim
Öksürmem geçince patronum sorar gözlerle bize bakıyordu.
"Boğazıma yemek takıldı." dedim kısaca.
Akşam yemeğinde bundan sonra bir şey olmamıştı.
"Seninle tanışmak güzeldi Satoru." dedi patronum Gojo'ya elini uzatırken.
Gojo istemeyerek de olsa tokalaştı ve başını salladı.
"İyi akşamlar." dedim ve gitmek için çantamı aldım. Bu akşamın erkenden bir bitmesini istiyordum.
"İyi akşamlar Airi." dedi patronum.
Gojo elini belime attı ve beni ilerletmeye başladı.
Arabasının önüne gelene kadar sustum.
"Gojo, ne yapıyorsun?"
Şaşkınlıkla bana döndü.
"Karşındaki kişi benim patronumdu. Ona saygısızca davrandın."
"O bunların olacağını biliyordu." dedi sürücü koltuğuna binmeye yeltendi. Kolunu tuttum ve kendime döndürdüm.
"Ne demek bunların olacağını biliyordu? Gojo ne diyorsun, ne ima ediyorsun?"
Arabaya binmediğimi görünce duraksadı.
"Arabaya biner misin?" dedi.
Sinirli bir şekilde ona baktım ve arabasının kapısını çarparak yanındaki koltuğa oturdum.
Sürmeye başlayacakken aklına bir şey gelmiş gibi bana döndü.
Bana doğru eğilmeye başladı. Gözlerim şaşkınlıktan açıldı. Ne yapıyordu?
O ise emniyet kemerime uzandı. Ben ise rahatlamış bir şekilde gözümü kapattım.
Emniyet kemerimi taktı.
"Kızınca küçük bir kız çocuğu gibi oluyorsun."
Sesi çok yakından gelmişti.
Hâlâ sinirli olduğum için cevap vermedim. Gözümü açtım. Çok yakınımdaydı. Elleri yanımdaki kapıdaydı.
Elini yavaşça yanağıma getirdi. Önüme düşen saç tutamını kulağımın arkasına koydu.
"Patronun ben seninle olduğum sürece sana bir şey yapamaz." dedi ama geri çekilmedi.
"Bunu nereden biliyorsun?"
Bir şey söylemek istercesine derin bir nefes aldı fakat konuşmadı.
Geri çekildi.
"Bugün olanları kafana takma." dedi arabayı sürmeye başladı.
Yol boyunca ona baktım. Bir kere bile kafasını çevirip bana bakmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘
Fanfiction𝘗𝘩𝘢𝘦𝘥𝘳𝘢 | ᴍᴏᴅᴇʀɴ ᴀᴜ ☕︎ "Gojo, ne saçmalıyorsun?" "Adım Satoru." Satoru Gojo fanfic hikayesidir. Karakterler Jujutsu Kaisen animesinden alınmıştır. →#satoru 🥈 09/05/22 →#satorugojo 🥈 28/05/22