6. Bölüm

742 51 121
                                    

6.Bölüm: Bilinmeyen Randevu



Bölüm: Bilinmeyen Randevu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Kahvemi içerken saat altıya yaklaşıyordu. Gojo ben akşama doğru alacağını söylemişti. Sabah mesaj atarak beni evden alacağını yazmıştı. Onu bekletmemek adına hazırlanmaya başladım.

İlk başta vanilyalı duş jelimle güzel bir banyo aldım. Sıcak suyun rahatlatması iyi gelmişti.  Banyodan çıktıktan sonra bornozumu giyindim. Saçımı hızlıca kuruttum ve odama geçtim.

Kendime işe girme hediyesi olarak chanel çanta ve inci bileklik almıştım. Onları kasadan çıkardım. Bunlar benim için önemliydi ve iki aylık maaşımla almıştım.

Tüllü iç çamaşırı giyindim fakat elbiseye baktığımda sütyen giyilmese daha hoş duruyordu bende sütyenimi çıkardım ve mükemmel elbisemi giyindim. Üstüme tam oturmuştu.

Geçen yaz verdiğim beş kiloya şükrettim. Eğer veremeseydim bu kıyafet üstüme olmazdı.

Aynada kendime baktım. Kıyafet vücut hatlarımı çok iyi göstermişti. Siyah açık tenimi ortaya çıkarıyordu. Gojo gerçekten zevkli bir insandı.

Ayakkabımı ayağımı ağrıtacağı için şimdi giymek istemedim ve ev terliklerimi giyindim.

Makyaj masamın başına geçtim. İlk başta sade bir göz makyajı yaptım ve üstüne eyeliner çizdim. Tek denemede yapınca bugün şanslı olduğumu anladım. Daha sonra dudağıma kırmızı bir ruj sürdüm.

Kendime baktığımda aşık olmuştum. İstediğim görüntüyü elde etmiştim.

İnsanın kendini beğenmesi gerçekten güzel bir şeydi. Zaten kendimi her halimle beğeniyordum fakat bugün gerçekten güzel olmuştum.

Ben hâlâ kendime bakarken Gojo beni almaya geldiğini mesaj olarak atmıştı. Çantama gerekli olabilecek her şeyi attım ve ayakkabılarımı giyerek aşağı indim.

Beyaz bir BMW marka araba beni aşağıda belkiyordu. Satoru siyah takım elbisesiyle kaputa yaslanmıştı.

İçine giydiği buz mavisi gömlek ona çok yakışmıştı.

Yanıma geldi ve elini belime attı.

"Çok güzel olmuşsun." dedi.

Bakışları her zamankinden daha derindi. Mavi gözleri her zamanki gibi çok güzel bakıyordu.

Tanıştığımızdan beri bu gün daha ciddiydi. Hatta mesajlaşmalarımızda bile.

"Teşekkürler ederim Bay Satoru." dedim.

Daha sonra ekledim. "Siz de çok şık olmuşsunuz."

Bir şey yapmak istiyormuş gibi baktı ama vazgeçerek elini belimden çekti. Bana kapımı açtı ve binmem için elini uzattı.

𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin