8.Bölüm:
Yine kızarmıştım. Genelde duygularımı belli eden biri değildim fakat onun yanında fazlaca belli oluyordu. O da kendine nutellalı krep yaptı ve hızlıca yedi. Ben ise hâlâ anın şokunda olduğum için hareketlerim yavaşlamıştı. Garip bir havayla süren kahvaltıdan sonra bulaşıkları beraber topladık. En sonunda eve gitmem gerekti çünkü iş ile ilgili bir sorun olmuştu ve çözmem için laptopuma ihtiyacım vardı. Doğum günümü kutladığı için teşekkür ettim ve artık gitmem gerektiğini de ekledim. Kalmam için ısrar etti fakat acil olduğunu söyleyince beni evime bırakmayı teklif etti. Açıkçası kabul ettim çünkü buradan evime nasıl gidileceğini bilmiyorum ve arabam da yanımda değildi.Sessiz geçen araba yolculuğunda sonra apartmanın önüne gelmiştik. Anlık gelen cesaret ile yanağını öptüm. Bu anlık temas dün akşam yaşadıklarımızı anımsattı.
Alkolün verdiği cesaretle dudağımı dudaklarına bastırdım.
Dün gece onu öpmüştüm. Şu an sabah ki hareketlerini daha iyi anlayabiliyordum. Utanmıştım ve ne yapacağımı bilmiyordum. Nefes alarak sakinleşmeye çalıştım. Hatırladığımı belli etmeden eve geçtim, kapıya yaslanarak yere çöktüm. Dün onu öpmüştüm, devamı var mıydı bilmiyorum ama yapmıştım. Utanç ile ellerimi yüzüme kapattım.
Uyandığımda bana yalan söylemişti. Büyük ihtimalle hatırlamadığım içindi. Ya da bundan hoşlanmadığı için... O an içimi korku kapladı. Ya benden uzak durursa ve bizim için şans hiç olmazsa? Her ne kadar kendime itiraf edemesem de ondan hoşlanıyordum belki de aşıktım. Bu yüzden yaptığı her şey hoşuma gidiyordu ve ciddi olmasını istiyordum. Sanırım artık bizim için şans kalmamıştı.
𑁍
Doğum günümden yaklaşık bir hafta geçmişti ve o gün bugündür Gojo ile konuşmamıştım. Onunla görüşmediğim için onu öpmemden rahatsız olduğunu düşünüyordum artık. Aslında pişman değildim fakat yine de benden uzak durmasını istemiyordum. Ben karmaşık duygular içindeyken Akira doğum günüme gelemediği için bugün buluşmak istemişti. Onu özlemiştim. Kendisi benim aksime bekar değildi. Yaklaşık altı aylık bir ilişkisi vardı. Yuji ile o imrelinecek derecede güzel bir ilişkileri vardı. Hayatının aşkını erken bulduğu için onun adına seviniyordum.
Bana her zaman gittiğimiz kafe de buluşacağımızı söylemişti. Üstümü giyindikten sonra Akira'nın yanına gittim. Bu kafeye üniversiteden beri geliyorduk. Buranın çalışanları bile bizi tanıyordu artık. Doğum günlerinde verdiği bahane beni tatmin etmediği için neden gelemediğini sordum. İlk başta söylemek istemese de biraz üsteledim. Duyduğum şey beni şaşırtmıştı.
"Satoru bize sana süpriz yapacağını söyledi o yüzden."
Demek hepsi Gojo'nun planıydı. Doğum günümü öğrenmesi bi' yana doğum günü geleneği de mi öğrenmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘
Fanfiction𝘗𝘩𝘢𝘦𝘥𝘳𝘢 | ᴍᴏᴅᴇʀɴ ᴀᴜ ☕︎ "Gojo, ne saçmalıyorsun?" "Adım Satoru." Satoru Gojo fanfic hikayesidir. Karakterler Jujutsu Kaisen animesinden alınmıştır. →#satoru 🥈 09/05/22 →#satorugojo 🥈 28/05/22