5. Bölüm

716 52 124
                                    

5. Bölüm: Bilinmeyen Hisler




 Bölüm: Bilinmeyen Hisler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.








Beni Starbucks'ın önüne getirmişti. Anında fark ettiğim detayla panikledim. Beni buraya sürükleyerek getirdiği için cüzdanım ve çantam şirkette kalmıştı.

"Hmm, ne seçelim senin gibi tatlı şeyler olabilir ya da şu an ki davranışın gibi acı, soğuk kahve de olabilir." dedi çenesini kaşırken.

"Soğuk kahve içmeyecek miydik?" diye sordum tip tip bakarken.

"Evet öyle dedim ama canım şu an onu istemiyor." dedi ve seçmek için yaptığı boş konuşmaya devam etti.

"Ben tatlı şeyleri çok severim. Sen de tatlı olduğun için senin kadar tatlı olan chocolate frappicino alacağım."

Çok hızlı konuştuğu için sadece içeceğin adını anlayabilmiştim.

"Pekala chocolate frappuccino alıcaksın?" diye sordum aşağıdan ona bakarken.

Üstten gülümseyip "Evet." dedi.

"Peki sen?" diye devam etti.

"Senin sayende cüzdanım şirkette kaldığı için ben bir şey almayacağım." dedim.

Bana şaşırarak baktı.

"Cidden bunu mu dert ediyorsun?"

Kendini gösterirken devam etti. "Ben niye buradayım o zaman?"

Asansördeki gerilim yine aramıza girince panikledim.

"Niye, banka kartım mısın?" dedim ters bir şekilde.

"Hayır ama Sugar Daddy'n olabilirim." dedi göz kırparken.

Barista inanmayarak bir bana bir de Gojo'ya bakıyordu.

Utandığım için önceden kararlaştığı içecekleri söyledim ve Gojo'nun elinden temassız kartı aceleyle okuttum.

Gojo'yu omzundan iterek bu sefer ben sürüklemeye başladım.

"Aramızda 4 yaş tek var." dedim.

"Olsun yine de Sugar Daddy'n olabilirim." dedi ve tek hamle ile beni durdurdu. Elini omzuma sarmıştı.

"Bana bu kadar yakın olmak için rol yapmana gerek yok." dedi ve kafamı göğsüne koydu.

Elimi göğsüne koydum ve itmeye çalıştım ama fazla fark etmemişti. Demek ki kasları şişirilmiş değildi.

"Bırak beni yoksa sapık diye bağıracağım." diye ciyakladım.

"Sapık olabilirim ama sana özel bebeğim." dedi ve yine göz kırptı.

"Sen gerçekten delisin."

"Aşkından deli oldum."

O sırada barista içecekleriminiz hazır olduğunu söylediği için beni bırakmak zorunda kalmıştı.

𝙋𝙝𝙖𝙚𝙙𝙧𝙖 | 𝚂𝚊𝚝𝚘𝚛𝚞 𝙶𝚘𝚓𝚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin