Jeg vågner ved lyden af min alarm, jeg skal til Amsterdam i dag. Jeg smiler ved tanken, det bliver godt at komme til væk fra Danmark. Jeg har været igennem en masse lort her til foråret, drengen jeg troede holdt af mig var mig utro.. Jeg har ikke set min mor meget længe, og det var den bedste måde at komme væk på. Mit tøj er lagt frem, så jeg kunne få lov til at sove så længe som mugligt. Jeg kaster et blik på det ur som hænger på væggen, klokken er lidt over 7. Jeg hopper ned i tøjet og bevæger mig ud til badeværelset, jeg børster mine tænder grundigt og putter en smule makeup på. Jeg hører min far kalde nede fra køkkenet: "D/N din metro går om 15 minutter, så du skal komme ned at få noget at spise". Jeg sætter mit hår i en hestehale, og går neden under. Da jeg kommer ned af trappen er min far ved at sætte det sidste på bordet, "Godmorgen" siger han. Jeg svarer med et smil og sætter mig på min plads.
Jeg ser metroen komme ind til perronen, og jeg stiger på. Jeg kan huske da jeg var lille elskede jeg at kører i metro, fordi man kunne komme op foran at sidde, men det orker jeg faktisk ikke i dag så jeg finder den nærmeste ledige plads og dumper ned. Jeg finder min telefon frem og sætter min ynglings sang på.
I lufthavnen er der en masse mennesker, lidt for mange til min mening. Jeg kan hører nogle piger synge in sang, men jeg kender den ikke. Da jeg kommer tættere på de syngende piger kan jeg se de har nogle skilte i hånden, men jeg prøver at ignorer dem. Der er en masse problemer med min bagage, så jeg er ved at komme for sent til mit fly. Jeg løber hen mod gaten, der er stadig mange mennesker. Jeg ser en dreng komme løbende i samme retning som mig, jeg prøver at undgå ham men han ramler ind i mig og spilder hans kaffe ud over mig. "kig dig dog for" vrisser jeg mens jeg kigger ned af min hvide trøje som nu er blevet helt kaffe brun. Jeg vælger at kigge op for at se hvem det er der har spildt ud over mig, da jeg møder det pæneste ansigt, jeg nogensinde har set.
FORFATTERS NOTE
Cliffhanger ;)
Jeg håber i nød at læse kapitlet, der kan være et par stavefejl, men jeg håber i kan bære over med det. Jeg opdatere i næste uge, regner jeg med.
YOU ARE READING
just a citygirl
Fanfiction~ DANSK ~ Det er sommeren 2015. Dine forældre er skilt, og din mor bor i Amsterdam (Holland), din kæreste har lige været dig utro til en fest, så du trænger til at komme lidt væk efter det hårde brud, er Amsterdam sagen eller hvad? Hvis du er fan af...