3,54k READS, OMG I ER DE ABSOLUT BEDSTE!
Undskyld for at den kommer så sent, jeg er taget på ferie og er blevet nød til at skrive kapitlet helt om fordi det ligger på min computer. Nevermind ikke flere undskylninger Karoline
Enjoy :PAmsterdam.. Tjo, det er slet ikke værst. Date i Amsterdam. Vi går ned af gaden som jeg gik på tidligere idag, nu er det maget flottere end før, solen er på vej ned. Der er mange der cykler rundt, de snakker meget højt. Jeg kan hører en dame råbe navnet Caspar og en høj dreng komme løbende nej mod stemmen og sige noget på Hollandsk. "Maden var henrivende" siger jeg, "tak". "Skulle det være en anden gang" siger han og smiler stort.
Vi går over til et gade hjørne hvor er er en som spiller musik. "D/N... Vi bliver nød til at snakke" siger Thor lige pludselig og bryder stemningen. Han siger det meget hårdt, men fortryder at det kommer sådan ud og kigger ned i jorden.
"Jeg skal hjem imorgen," siger han. "Du skal være her 3 uger mere". Han kigger ned i jorden. Jeg smiler til ham og for den følelse at jeg hører til hos ham og ingen andre!
"Hvis du er bange for at jeg glemmer dig lover jeg at det ikke sker, hvem kan glemme dig?" Svare jeg med et smil. Han ånder lettet op og kigger op igen, smiler som tak.
Jeg tager hans hånd og putter mig indtil ham. Bare han ikke afviser mig, men tværtimod holder han om mig. Jeg kan mærke hans varme, hans varme som for mig til at føle mig tryg.
Jeg hører ligepludselig min telefon ringe og bliver nød til at tage den. Det er min mor, hun lyder bange. "Skat hvor er du henne, du skal hjem nu, nej jeg kommer og henter dig" hvad sker der?
"Mor er du okay?" Spørg jeg. "Jeg forklare det senere, vi skal have dig hjem til Danmark, du er ikke i sikkerhed her"Det næste der sker er at vi bliver hentet i en sort bil og kørt hjem til min mor som står i døren med min kuffert. Hun ser nervøs ud.
Hun siger noget til Thor som jeg ikke hører, og vi træder ud af bilen sammen. Og Thor ser helt forvirret ud. Vi for af vide at vi skal sige farvel, fordi jeg af en eller anden grund skal hjem til Danmark.
Thors arme lukker sig omkring mig og hvisker: "jeg skriver når jeg er landet håber du kommer ind og henter mig" jeg nikker og kan mærke en tårer trille ned af min kind, han tøre den væk med sin finger og kysser mig på panden. Jeg bliver hevet ind i bilen og døren bliver lukket.
Thor står alene på gaden, og ser helt fortabt ud. Bilen gaser op og kører væk. Nu græder jeg.
Da han er ude af syne sætter jeg mig ordentligt ned og spænder selen, "undskyld" kan jeg hører min mor sige, men jeg er lige glad og sætter noget musik på. Lukker hele verden ude.FORFATTERSNOTE
jeg var virkelig savnet at skrive, der kommer et nyt afsnit op Søndag ;)
I for forklaringer i næste afsnit, plus der kommer en lille konkurence om noget CB mercendise.
Adios Amigos x
YOU ARE READING
just a citygirl
Fanfiction~ DANSK ~ Det er sommeren 2015. Dine forældre er skilt, og din mor bor i Amsterdam (Holland), din kæreste har lige været dig utro til en fest, så du trænger til at komme lidt væk efter det hårde brud, er Amsterdam sagen eller hvad? Hvis du er fan af...