KAPITEL 10 - Relationship goals

873 24 5
                                    

Vi går ned mod stationen, for at tage S-toget hjem. Vi kan stadig hører skrig fra Tivoli da vi står nede hovedbanegården. Jeg har Thor i hånden. Hele min arm er varm, og det kilder i hele kroppen, Its too good to be true. Thor Farlov han er officielt min. Eller ikke officielt, det er kun Thor, Anthon og mig der ved det. Sådan har jeg det fint med det ind til videre.

Anthon står og brokker sig over et eller andet med togene. De er aflyste indtil Midnat, så vi skal vente en time. Vågner fra mit dagdrømmerrig, da en flok piger kommer over til drengene, jeg giver slip på Thors hånd, og trækker mig lidt væk. Jeg får øjenkontakt med Thor, han giver mig hundehvalpeøjnene og jeg griner over hans "silly-ness".

Jeg har aldrig rigtigt været fan af store mængder, jeg føler mig indeklemt og får kvalme. Den har Thor ikke fået helt fat i endnu, men det er nok bare noget jeg skal vende mig til. Jeg stiller mig op af ruden til Starbucks og kigger lidt rundt på twitter. Det tager rigtig lang tid for drengene at blive færdige, så jeg vælger at søge på nogle fan fiktions, bare for sjov.

Da de bliver færdige er jeg osse ved at være færdig med en fan fiktion om Anthon. Der er mange stavefejl, men den var okay alligevel. Jeg prøvede at læse en med Thor til at starte med, men jeg blev jaloux efter andet kapitel, hvor han kyssede hovedpersonen. Så jeg fandt en anden i stedet.

"Vi har 45 minutter her inde, så skal vi ikke få os noget mad, jeg er hundesulten" siger Anthon og gnubber sig på maven som en treårig. Han får både mig og Thor til at grine højt. Jeg kan mærke Thors hånd flette sig ind i min, og jeg giver den et kort tryk.

Vi vælger Dunkin' Doughnut, fordi den er ny og der plejer at være lang kø. Men når klokken er kvart over elleve, ligger de fleste hjemme i sofaen og ser Netflix, eller som jeg ville gøre: ligge i sengen og grine over en eller anden latterlig Youtube video.

"Hvorfor trak du dig væk?" spørger Thor mig. Jeg kigger på ham som om han har misforstået et eller andet. Det resulterer i at han flækker af grin. "Nej, helt seriøst. Hvorfor?" Jeg trækker på skulderene. "Nu hvor jeg er sammen med "Danmarks sweetheart" ville jeg ikke trænge mig på over for dine fans, og være sådan: THOR ER MIN! DONT TOUCH HIM!" Siger jeg og tager en dyp indånding. "plus så hader jeg store grupper af mennesker, jeg får klaustrofobi". "Hvad er det nu klaustrofobi er?" spørger Thor dumt, jeg fniser lidt. "Det er hvor du får det skidt i indelukkede rum eller områder". "Nåååårh, det er den fobi" Jeg nikker og griner lidt for mig selv.

Vi sætter os på et par stole udenfor butikken og slår os ned. Vi spiser vores sandwicher og vores doughnuts.

Endelig kan vi komme med et tog hjem, og Thor insisterer på at jeg skal sove hos ham igen så jeg sender en hurtig sms, til min far for at lade ham vide at jeg sover hos Thor. Lidt efter får jeg svar:

Far: Nu må du ikke blive skuffet skat, jeg vil ikke have at der er en til der knuser dit hjerte, ligesom ham den sidste idiot du var sammen med.

Mig: Thor er altså ikke en idiot

Far: Pas nu på dig selv ikke skat, du skal ikke lade ham presse dig ud i noget du ikke vil.

Mig: Han er stadig ikke en idiot, og jeg er pænt stædig så det tror jeg nok godt jeg kan

Far: Man skal ikke tro, man skal vide ;)

Mig: Du pinlig... Godnat

Far: Det er mit job! Godnat :)

Jeg griner lidt over min fars sms, og Thor lægger mærke til det. Han lægger armen om mig og siger: "Du morer dig godt nok i aften, var?" Jeg smiler til ham. "Hvis man tænker over det, har jeg haft en fantastisk sommer, og den er først lige startet. Altså jeg møder denne her idiot som spilder kaffe ud over mig, og pludselig er han min kæreste. Kendis kæreste, oven i købet. Jeg er noget af en heldig kartoffel, som min mor ville sige." Thor griner bare af mig og kysser mig. Jeg kan se Anthon ruller med øjnene, men jeg ignorere ham bare, lukker øjnene og nyder det.

Da vi står af på Gentofte, går vi noget af vejen. Thor har armen over min skulder. Anthon går omme bag os, med sin telefon. Jeg går bare og snakker med Thor.

"m8, jeg skal denne vej" kan jeg hører Anthon i baggrund sige. "Det glemte jeg fuldstændig, sorry bro" De siger farvel til hinanden og vi går vær vores veje.

 

--TIME TRAVEL, ULALAAAA--

Jeg ligger i Thors seng, fanget i hans arme. Jeg har vendt og drejet mig den seneste time, klokken er omkring 4. Jeg vågnede efter et marridt hvor jeg var fanget midt mellem en masse skrigende piger. De råbte ting af mig. Lede ting. (Her skal du så selv finde på ord, fordi jeg er for doven :3 ) Jeg vælger at vikle mig fri af hans arme og gå på toilettet. Mens jeg sidder og for vejret kan jeg høre nogle gå rundt ude foran døren til wc'et.

"D/N, er det dig der er der inde" Jeg svare ja, og gør mig færdig. Da jeg vasker fingre tager jeg osse noget at drikke, stikker bare munden ind under og synker. Jeg går ud, lige ind i Thors arme. "Du skal ikke tro at jeg ikke kan mærke når du har marridt", siger han og kysser mig på panden. Det første der går gennem mit hoved er: RELATIONSHIP GOALS. Jeg smiler til ham, og han løfter mig op og bærer mig ind i seng igen.

Forfatters note :3

Vil begynde at lave Kapitel Q&A, fordi i er sløve til at svarer på mine spørgsmål.

OBS! Glemte at skrive ved konkurrencen at der skal være nok deltagere, har ikke noget specifikt antal, men hvis der ikke er flere end to der deltager, bliver det ikke til noget. I NEED IDEAS PEEPS!

Lad os starte op med en simpelt spørgsmål?

'Hvordan var din dag?

Min var nice *thumbs up emoji*

Baaaaay <3 <3

just a citygirlOù les histoires vivent. Découvrez maintenant